Gå til innhold

8 dpo og har så lyst å teste..


cindy85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 dpo : litt sterkere strek i dag, men fortsatt ganske svak, men må hvertfall ikke studere testen, ser den på litt avstand, så ser ut som dette går i riktig retning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en digital test på mandagen, da får man et resultat man slipper å studere:p veldig betryggende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja går nok til innkjøp av en digital, men er ikke billigtestene til å stole på 100%.. brukte kun digital forrige gang. Men har jo trodd at jeg har vært gravid noen ganger i noen mder nå og aldri fått noe annet enn blenda på billigtestene før nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigstestene er nok til å stole på, men om man vil føle seg sikker, så ta en digital:p så slipper man å være usikker, eller du kan vente på at tanta ikke kommer:) jeg er gal etter å teste, så jeg har tatt to digitale:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Har aldri fått falskt positiv på billigstrimmel (brukte de fra billige-tester.no)... CB digital derimot slår ut seinere (krever høyere hcg-nivå), så ville drøya til IKM... Høres ut som du er gravid i alle fall, grattis!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo : litt sterkere strek i dag, men fortsatt ganske svak, men må hvertfall ikke studere testen, ser den på litt avstand, så ser ut som dette går i riktig retning:)

 

Jeg skal legge inn et bilde av hvordan billigstrimmelen så ut den dagen jeg fikk gravid 1-2 på CB digital :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIndy: Sånn så billigtesten min ut samme dag som CB slo ut positiv :) Dette var 12 dpo.. hvor mange dpo er du i dag?

post-846534-0-61789400-1332668150_thumb.jpg

Endret av Gutt<3Jente<3Spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 dpo i dag og den ser omtrent ut som din ja, svak rosa men ser den godt allikevel:) men det er 3 dagen med svakmen den har blitt litt sterkere dag for dag.. Var det sånn på deg og,?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Mine billigstrimler har også blitt sterkere fra dag til dag, men er fortsatt ganske svak! Men når jeg ser på bildet over her til guttjente spire så ser min ganske lik ut. Tenker det blir en digital tidlig til uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den har blitt litt sterkere for hver dag hos meg og det tenker jeg nok den gjør hos dere også :).. Jeg visste ikke helt om jeg skulle tørre å ta den digitale siden streken fortsatt var svak, men det gikk fint det :)! Samme dagen som jeg tok den digitale var jeg hos legen og tok hcg-blodprøve. Den var da på 24 så den digitale er tydeligvis litt sensitiv likevell :).. Mener jeg har lest at den trenger 50 (hva det np heter) for å slå ut.. Gratulerer så mye til begge to :D.. Og hold oss oppdatert :D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt jente spire: jeg har lagt ut bilde av min test i dag 13 dpo på en egen tråd,hva tror du?den ser ganske sikker ut i sin sak hos meg:)

blitt sterkere i dag enn den har vært tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt klart positiv :). Gratulerer så mye :D. Du kan jo ta en digital på gøy, men at du er gravid er det ingen tvil om :) ! Når har du termin da ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er helt klart positiv :). Gratulerer så mye :D. Du kan jo ta en digital på gøy, men at du er gravid er det ingen tvil om :) ! Når har du termin da ca?

6 des ca,du?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt klart positiv :). Gratulerer så mye :D. Du kan jo ta en digital på gøy, men at du er gravid er det ingen tvil om :) ! Når har du termin da ca?

6 des ca,du? :)

men jeg skjønner ikke helt de kalkulatorene for min første syklus dag var 21 feb og jeg har satt inn 36 syklusdager siden el kom 1 uke senere så jeg tror det blir riktig og i følge kalkulatoren da så er jeg 4+6 uker,med unnfangelse riktig dato i forhold til el.men setter jeg inn unnfangelse samme dato i stedet for å gå utifra første blødningsdag er jeg bare 3+6 hva er riktig da?.forvirret ;/

Endret av cindy85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Cindy85 - :)

Hvilken dato hadde du eggløsning??

12-13 mars tror 13 men kan også være sent på 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men jeg skriver inn når jeg hadde el og får da opp 2 desember, så går ut ifra den jeg frem til jeg skal på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men jeg skriver inn når jeg hadde el og får da opp 2 desember, så går ut ifra den jeg frem til jeg skal på ul :)

ok :)da gjør jeg det og;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...