Gå til innhold

8 dpo og har så lyst å teste..


cindy85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått svakt positiv på billigteststrimmel 8 dpo, men har også gått negativ et par dager etter ikm (og likevel vært gravid)... Så man må ikke bli urolig om den er negativ da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg vet at det kan være blendahvitt lenge,men håper jo på en svak strek i hvertfall for det,blir jo alltid litt skuffa hehe:)

men bør vel teste med morgen urin, for at det i det hele tatt skal være noe der,eller hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde ikke jeg, men ble fortsatt en strek, men det kan jo hende jeg produserer mye hormon eller noe i den duren, for alt j vet. Lykke til med testing i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blendahvit på morgenurin 8 dpo, ultra svak strek på 9 dpo så litt sterkere for hver dag.. 8 dpo er tidlig, så jeg har troen på at du får positiv om et par dager cindy :) Jeg krysser hvertfall fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tester vel igjen om et par dager, men som du sier gutt<3jente... At du hadde jo Blenda hvit 8 dpo mens 9 dpo veldig svak, så kanskje jeg ikke klarer å holde meg i to dager hehe:) men jo lenger man venter jo bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det.. men jeg testet hver dag, for jeg eier ikke tålmodighet :P.. Du må holde oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper virkelig du får en positiv test denne pp:-)

Er enig i at det er veldig vanskelig å vente til ikm for å se om tanta kommer eller ta en test:p selv etter en positiv test, så tok jeg enda flere:)

Krysser fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle dere som har testet positivt :) Gratulerer så mye!

 

Lurte om dere kunne si noe om symptomer dere hadde nå når dere ble gravid? Er bare 6 dpo, men holder på å bli gal av alt mulig jeg tror jeg kjenner. Er så lenge å vente til IKM, men er jo altfor tidlig å teste ennå. Hadde vært fint å høre hvilke symptomer dere hadde nå når dere faktisk er gravide :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg , måtte teste i dag også. Fortsatt blenda. Hehe dumme meg;)ømme bryster plutselig i går så jeg vet ikke jeg. Får vente litt til.. Kommer med oppdat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene mine kom veldig tidlig:)

Ømme bryster (melk), vondt i magen, stikking i kroppen, kvalm, vondt i hodet, sliten og samboeren min så at jeg var gravid på dpo6. Men har mye med at jeg mistet i uke 17 for 3 mnd siden, så kroppen fikk veldig sterke reaksjoner på hormonene veldig tidlig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Heisann alle dere som har testet positivt :) Gratulerer så mye!

 

Lurte om dere kunne si noe om symptomer dere hadde nå når dere ble gravid? Er bare 6 dpo, men holder på å bli gal av alt mulig jeg tror jeg kjenner. Er så lenge å vente til IKM, men er jo altfor tidlig å teste ennå. Hadde vært fint å høre hvilke symptomer dere hadde nå når dere faktisk er gravide :)

 

Lykke til alle sammen :)

 

Jeg er også 6dpo :) Hadde vært gøy om vi begge hadde vært gravide :D Jeg kjenner ingenting unormalt enda, men har en god følelse. Tenker å kanskje ta en test neste onsdag jeg, tjuvstarte litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en noen menssmerte lignendes smerter...bare nå og da, har forstått at dette også er ganske vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle dere som har testet positivt :) Gratulerer så mye!

 

Lurte om dere kunne si noe om symptomer dere hadde nå når dere ble gravid? Er bare 6 dpo, men holder på å bli gal av alt mulig jeg tror jeg kjenner. Er så lenge å vente til IKM, men er jo altfor tidlig å teste ennå. Hadde vært fint å høre hvilke symptomer dere hadde nå når dere faktisk er gravide :)

 

Lykke til alle sammen :)

 

Jeg er også 6dpo :) Hadde vært gøy om vi begge hadde vært gravide :D Jeg kjenner ingenting unormalt enda, men har en god følelse. Tenker å kanskje ta en test neste onsdag jeg, tjuvstarte litt ;)

 

Ja, det hadde vært gøy :) Jeg kjenner det så veldig i brystene. Og har kjent noe greier nede i magen i dag. Har så lyst å ha god følelse, men føler så masse symptomer hver gang. Men skal innrømme at det føles litt annerledes denne gangen. Reiser på ferie på lørdag i en uke og kommer hjem på ikm dagen. Tenker på om jeg skal teste før vi reiser, men det er jo en hel uke før, så er jo egentlig ikke vits. Får heller prøve å slappe av i uka, og vente med testing til jeg kommer hjem. He he, som at jeg klarer å "glemme" å kjenne etter symptomer :) Blææ

 

Da fikk jeg ut litt frustrasjon. :) lykke til med symptomer AnneS :) og alle andre som venter i spenning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni og prøverpåny: takk for svar. Er så spent. har en slags brennende smerte i brystene. Men må nok bare vente å se. Lykke til videre til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo : ultra svak:) men i hvertfall ikke blenda lenger,so happy og spent på morgendagens resultat så klart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...