Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja går nok til innkjøp av en digital, men er ikke billigtestene til å stole på 100%.. brukte kun digital forrige gang. Men har jo trodd at jeg har vært gravid noen ganger i noen mder nå og aldri fått noe annet enn blenda på billigtestene før nå..

Billigstestene er nok til å stole på, men om man vil føle seg sikker, så ta en digital:p så slipper man å være usikker, eller du kan vente på at tanta ikke kommer:) jeg er gal etter å teste, så jeg har tatt to digitale:p

Annonse

11 dpo : litt sterkere strek i dag, men fortsatt ganske svak, men må hvertfall ikke studere testen, ser den på litt avstand, så ser ut som dette går i riktig retning:)

Jeg skal legge inn et bilde av hvordan billigstrimmelen så ut den dagen jeg fikk gravid 1-2 på CB digital :)..

Ja den har blitt litt sterkere for hver dag hos meg og det tenker jeg nok den gjør hos dere også :).. Jeg visste ikke helt om jeg skulle tørre å ta den digitale siden streken fortsatt var svak, men det gikk fint det :)! Samme dagen som jeg tok den digitale var jeg hos legen og tok hcg-blodprøve. Den var da på 24 så den digitale er tydeligvis litt sensitiv likevell :).. Mener jeg har lest at den trenger 50 (hva det np heter) for å slå ut.. Gratulerer så mye til begge to :D.. Og hold oss oppdatert :D..

Annonse

Den er helt klart positiv :). Gratulerer så mye :D. Du kan jo ta en digital på gøy, men at du er gravid er det ingen tvil om :) ! Når har du termin da ca?

6 des ca,du? :)

men jeg skjønner ikke helt de kalkulatorene for min første syklus dag var 21 feb og jeg har satt inn 36 syklusdager siden el kom 1 uke senere så jeg tror det blir riktig og i følge kalkulatoren da så er jeg 4+6 uker,med unnfangelse riktig dato i forhold til el.men setter jeg inn unnfangelse samme dato i stedet for å gå utifra første blødningsdag er jeg bare 3+6 hva er riktig da?.forvirret ;/

Endret av cindy85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...