Gå til innhold

Tråden om skatteoppgjøret:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært år er det mange innlegg om hvor mye man har fått igjen på skatten eller hvor mye man har i restskatt. Foreslår at vi lager 1 tråd om dette også kan de som vil skrive" hurra jeg fikk 20 000 kr igjen på skatten" eller " faen restskatt på 15 000, what to do??" skrive her inne. Så slipper vi side opp og siden ned om skatteoppgjøret imorgen:)

Tvi tvi alle sammen8:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer nå laget du enda en tråd om skatteoppgjøret.

Skrevet

Får igjen 30200 kr:)

Skrevet

får igjen 22 000 og jeg betalte LITE skatt i fjor! :D

Skrevet

Vi som har AAP, får vi og igjen på skatten?

Skrevet

Hvis AAP er en skattepliktig inntekt og du har betalt mer skatt enn du skulle så får du igjen penger på skatten. Bare til å logge deg inn å sjekke:)

Skrevet

ca 14 000 her ;D *Ny rekord* :D :D :D :D :D

Skrevet

Får igjen 54599 er i sjokk! Sjekket alt og det stemmer

Skrevet

Hvis AAP er en skattepliktig inntekt og du har betalt mer skatt enn du skulle så får du igjen penger på skatten. Bare til å logge deg inn å sjekke:)

Jada fikk igjen på skatten! Satser på at den kommer i juni etter fødsel så kan jeg unne meg en ny garderobe for det trengs nå hehe!

Skrevet

11000 igjen her! første året jeg får igjen på skatten =D

Skrevet

Det sto bare skatt og avgift : 12 tusen og ettellerannet. Hva vil det si? At jeg får 12 konger i baksmell?

Skrevet

Får alle som har vært ute i permisjon lite igjen på skatten ift hva man hadde fått ellers?

Skal man se der det står: Foreløpig beregnet skatt til gode uten renter?

Eller: Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag?

Hilsen *GRøNN*

Skrevet

Får alle som har vært ute i permisjon lite igjen på skatten ift hva man hadde fått ellers?

Skal man se der det står: Foreløpig beregnet skatt til gode uten renter?

Foreløbig skatt til gode er det du får igjen:)

Eller: Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag?

Hilsen *GRøNN*

Skrevet

skal få igjen 51000, da må jeg sjekke om alt stemmer!

Stemmer det så JIHUUUUU!!!!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Akkurat sjekka og får igjen 19800,- og så har jeg igjen å føre fratrekk for barnehagen + WWF.

Blir kjekt med litt "feriepenger" for studenten :)

Skrevet

Jeg får igjen, 3200 kroner. Ikke mye, men bedre enn restskatt. Merker lav rente!

Skrevet

Jeg får igjen 38000 :D

Blir herlig siden jeg har vært sykemeldt lenge og får mindre feriepenger + jeg må ta fri i 2 mnd i sommer pga at det ikke er noe sfo her i sommerferien :)

Skrevet

Fikk bare 7000, men nå er jeg arbeidsledig og får dagpenger, så jeg er glad jeg slipper å betale noe :)

Men jeg har et spørsmål jeg. Får vi den i posten også?

Eller hvordan kan man endre på den?

Skrevet

Fikk bare 7000, men nå er jeg arbeidsledig og får dagpenger, så jeg er glad jeg slipper å betale noe :)

Men jeg har et spørsmål jeg. Får vi den i posten også?

Eller hvordan kan man endre på den?

Bare 7000kr?

Jeg fikk 7.600 kr og er KJEMPEFORNøYD. Alt som ikke er baksmell er jeg overlykkelig for.

Skrevet

dere med barn med diagnose får dere skrivi av 9000? og hvor mye får dere igjen på de?

Skrevet

Er det automatikk i at foreldre med diagnose får skrive av 9000,- ? Er det for medisiner da eller??

Skrevet

Slitasje på klær sengetøy osv..nei ikke medisiner barn under 16 år får gratis medisiner. min er 8 år.

Skrevet

Restskatt på 1000... Men ingen av lånene står på min selvangivelse, så blir vel grei sum tilbake kombinert med mannens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...