Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er samboer med etter min mening verdens beste mann. Vi sitter ofte i sofaen ved siden av hverandre, han viser ting til meg på sin FB (morsomme kommentarer, bilder osv), ingen problem å låne dataen hans for å betale regninger osv, eller mobilen. Han kan også låne min data så mye han vil, og jeg viser ham ting på min FB. MEN! Ingen av oss har den andres passord til mobil, FB, hotmail eller andre ting. Han skjuler ingenting fra meg, men ingen av oss har spurt om å få den andres passord til disse tingene. Her på DiB har jeg sett bare det siste døgnet at 3 stk skrev at de har logget på samboers FB og sett at han flørter med noen osv... Så derfor lurer jeg, er det virkelig så vanlig å ha hverandres passord på FB? Det er ikke noe livsviktig på samme måte som bankkort og innloggingsinfo til nettbank, personnummer osv. Det er bare en sosial medie. Så hvorfor utveksler folk hverandres påloggingsinfo på FB?
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har passordene til mannen min og han har mine for noen ganger er det veldig greit å kunne gå inn å sjekke ting for hverandre om den andre ikke har mulighet. Har ikke passordene for å snoke på hverandre og vi har heller ingenting å skjule
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Han har fortalt meg passordene en gang eller to, men ettersom det går år mellom hver gang jeg trenger å bruke dem, og han har sikkre passord husker jeg dem aldri.
Nostalgia Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har ikke passord og han har eller ikke mine. Men om vi må hjelpe hverandre med noe hadde det ikke vært ett problem å gi hverandre passord:))
#Ariadne# Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Nå har hverken jeg eller mannen fb, men vi har passordet til den andre til Mail, bank, alltinn ol. Rett og slett for å kunne sjekke ting for hverandre :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Vi kan gå inn på hverandres mail og og har hverandres kontoer på nettbank, men mannen min har aldri vært og kommer nok aldri til å være på facebook..
2 hjertegull :) Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Vi har det likt som Nostalgia. Har ikke hverandres passord, men det er ikke noe problem å gi hverandre disse om det skulle være noe...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Meg og samboer har heller ikke hverandres passord. Når det er sagt havner vi ofte innpå den andres profil på facebook, eller innboks på mail for det vi glemmer å logge av eller blir automatisk innlogget. Har aldri følt behov for å snoke på hverken det ene eller andre. Stoler 100 pst på han og vice versa.
bitthen Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Nei, det mener både jeg og han er en privatsak. Noe bør man få ha for seg selv. Ikke har jeg noen interesse av hans nettbank, fb. Eller hotmailkonto heller.
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Nei, selvsagt har jeg ikke passord til FB, mail, osv. Ei heller sjekker jeg telefonen hans. Å mene at man mÅ ha alt pip Åpent nÅr man er i et forhold mener jeg er ren skjær idioti. Dessuten; hvis venninnene mine sender meg meldinger, beskjeder pÅ FB (altsÅ ikke pÅ veggen) og mailer, sÅ forventer de kanskje at jeg holder informasjonen der for meg selv.
2SmåTroll Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 her har vi passord til hverandre både fb, mail nettbank og div. DEt har bare blitt sånn da det hender vi sjekker opp ting for hverandre. jeg kan spørre han om han kan sjekke en mail, banken er jo felles. Har aldri logga meg inn på fb kontoen, ser ikke noe behov for det. Om han har vært inne på min vet jeg ikke ,men tviler.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er samboer med etter min mening verdens beste mann. Vi sitter ofte i sofaen ved siden av hverandre, han viser ting til meg på sin FB (morsomme kommentarer, bilder osv), ingen problem å låne dataen hans for å betale regninger osv, eller mobilen. Han kan også låne min data så mye han vil, og jeg viser ham ting på min FB. MEN! Ingen av oss har den andres passord til mobil, FB, hotmail eller andre ting. Han skjuler ingenting fra meg, men ingen av oss har spurt om å få den andres passord til disse tingene. Her på DiB har jeg sett bare det siste døgnet at 3 stk skrev at de har logget på samboers FB og sett at han flørter med noen osv... Så derfor lurer jeg, er det virkelig så vanlig å ha hverandres passord på FB? Det er ikke noe livsviktig på samme måte som bankkort og innloggingsinfo til nettbank, personnummer osv. Det er bare en sosial medie. Så hvorfor utveksler folk hverandres påloggingsinfo på FB? Helt enig med deg Hi, vi har det likedan. Ingen mistanke i verden om at sambo så mye som snakker med noen av det motsatte kjønn på privaten :-p Han har sagt facebook passordet ett par ganger men jeg husker det ikke. Tror kanskje han vet i samme sammhengeng men tror ikke han verken husker eller noen gang har sjekket. Mail derimot har jeg ingen anelse. Han har så mangen mailer i jobbsammheng..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har det fordi han har gitt meg det... og det hender jeg ber han gå inn på mailen min for å hente regninger når han likevel sitter å betaler regningene våre. ikke noe problem det
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan hans passord til FB, men jeg tror ikke han kan mitt. Det er rett og slett fordi han er skikkelig dårlig til å sjekke FB og vi har veldig mange venner som bruker events der til å invitere til lag og sammenkomster. Så da svarer jeg for han om han kommer eller ikke og sjekker at han får med seg de invitasjoner som kommer. Mailen til hverandre har vi ikke tilgang til.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. mars 2012 #15 Skrevet 19. mars 2012 Ja men det er fordi jeg hjalp han å lage profilen, og han er ikke alltid like flink å informere om ting vi blir invitert til hvor det er kun han som har fått invitasjon på vegne av oss begge. Men jeg leser ALDRI private meldinger og slikt, sjekker kun eventer.
Mandalas Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har samboerens passord. Ikke fordi jeg har spurt etter det, men det har tilfeldigvis falt seg sånn at jeg vet det. Samboeren vet antageligvis passordet på min mail, men ikke på fb. Og det får han ikke heller, selv hvis han spør
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #17 Skrevet 19. mars 2012 selvfølgelig IKKE! Man må stole på hverandre. hvis ikke er forholdet dødsdømt i utgangspunktet mener nå jeg. Man kan jo kjempe seg gjennom noen år med mistro og usikkerhet, men hvem klarer vel det et helt liv. nei -la typen din ha litt 'privatliv', og nyt ditt eget. Blir du bedratt så bedre lykke neste gang, men ikke fall for fristelsen kontrollere kjæresten. Blir aldri bra. aldri bra.
sjøsamen Skrevet 19. mars 2012 #18 Skrevet 19. mars 2012 jeg har ingen passord som er min samboer sitt... og jeg har ikke behov for å ha det heller... Jeg synes det er en rar greie at man forventer å ha full tilgang på mail, FB, telefon, konto etc.... Ikke synes jeg det er riktig heller at jeg skal ha rett til å se på tlf hans. det er jo privat
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. mars 2012 #19 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har samboers passord til fb fordi jeg skulle fikse noe for han en gang. Siden han har et så ekstremt enkelt passord (sin egen bursdag) så husker jeg det. Men bruker det aldri
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #20 Skrevet 19. mars 2012 selvfølgelig IKKE! Man må stole på hverandre. hvis ikke er forholdet dødsdømt i utgangspunktet mener nå jeg. Man kan jo kjempe seg gjennom noen år med mistro og usikkerhet, men hvem klarer vel det et helt liv. nei -la typen din ha litt 'privatliv', og nyt ditt eget. Blir du bedratt så bedre lykke neste gang, men ikke fall for fristelsen kontrollere kjæresten. Blir aldri bra. aldri bra. Vil det si at hvis du har passordet til mannens FB, så stoler du ikke på han?
lille sprelle Skrevet 19. mars 2012 #21 Skrevet 19. mars 2012 EHH.... Problemstillingen blir litt rar for meg. Dersom jeg skulle trenge passordene, får jeg dem. Har aldri hatt behovet, så jeg har ikke dem. (Facebook o.l. vil jeg selvsagt aldri ha bruk for)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #22 Skrevet 19. mars 2012 Jeg vet passordet til mannens fb ( men kunn fordi han bruker samme passord til alt), han vet ikke mitt, og ikke får han det heller
NormaJean Skrevet 19. mars 2012 #23 Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan passordet til det meste her i huset og det samme gjelder han. Jeg har ikke noe behov for å sjekke han opp i det hele tatt, men jeg vet de allikevel. Det var veldig praktisk at han kan mine passord da jeg ble frastjålet mobilen min og jeg kun via txt fikk sagt i fra. Da fikk han logget seg inn på min gmail, hotmail, skype, itunes, osv og byttet alle passordene. Jeg syns jo ikke det er ett tegn på mangel på tillitt. Vi har passordbeskyttese på det aller meste her i huset og hadde jeg ikke visst passordet til dataen han så hadde jeg ikke engang fått sett film, hørt på musikk (vi bruker squeezeobox) osv. Jeg kan fint sikkert plukke med meg telefonen hans, logge meg inn og lese all mail og sms, men jeg har da virkelig ikke noe behov for det.....
LilleBille:') Skrevet 19. mars 2012 #24 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har kun passordet til nettbanken hans, fordi jeg mange ganger må gå inn for han og sjekke/betale noe. Han har passordet til mailen min, fordi jeg ba han gå inn og sjekke noe en gang, men tror ikke han husker det nå. Jeg har ikke passordet til hans facebook, og han har ikke mitt. Føler ikke et behov for og ha det.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #25 Skrevet 19. mars 2012 Han har fått passordet, men husker det ikke. Vi har begge skrevet opp passordene til hverandre et sted, slik at det er tilgjengelig tilfelle noe skulle skje og vi vil inn å slette eller stenge hverandre sider. Jeg vil ikke at min fb isde skal være åpen om jeg dør. Ingen av oss misbruker at vi har passordene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå