Gjest Ziva Skrevet 18. mars 2012 #26 Skrevet 18. mars 2012 Brukte du det gamle kjerringtrikset med kjele med kokt vann i? Da går også snøsmeltingen fortere.
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2012 #27 Skrevet 18. mars 2012 Brukte du det gamle kjerringtrikset med kjele med kokt vann i? Da går også snøsmeltingen fortere. Jepp, tre kjeler, en i hver etasje, skifta vann hele dagen. Men den aller verste isen var jo i det øverste isbitrommet, ei hylle som er bare noen få cm høy, og der kom ingenting inn. Så kanskje jeg skulle brukt føner der, for det var det som tok åtte timer...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 18. mars 2012 #28 Skrevet 18. mars 2012 Sandwich med karamel? Drømmer om sandwichvmed karamel, men isbilen kommer aldri hit. Vi har sett den på motorveien noen ganger og hørt lyden, men på de 3 åra jeg har bodd her har isbilen bare latt seg fange en gang. Ble lang i armene på vei hjem. Måtte jo møtte den på vei hjem fra skolen et godt stykke unna hjemme, men verdt det var det.
Gjest sug lut Skrevet 18. mars 2012 #29 Skrevet 18. mars 2012 Nei, bare vanlig vanilje ,men kjeksen var sånn bløt som den skal...namm. Isbilen gir i det minste lyd fra seg, så den er mulig å finne...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 18. mars 2012 #30 Skrevet 18. mars 2012 Ja, men den slår jo av lyden åbflytter seg når man trur an snart skal fange den. Når man er sikker på at den er rett rundt neste sving så blir det stilt så går det 5 minuter også kommer lyden fra en annen kant. Søstren min har det sånn med bussen den venter vist til hun runder hjørnet også når hun ser den går den selv om det er 5 minutter til avgang. Skal sues at det er snakk om en buss med avgang hvert 10 minutt så er mulig forige buss bare var litt sen.
lilja70 Skrevet 19. mars 2012 #32 Skrevet 19. mars 2012 Voksenlivet holder i allefall meg våken, og is gjør meg ikke akkurat søvnigere...
Gjest sug lut Skrevet 19. mars 2012 #33 Skrevet 19. mars 2012 Voksenlivet holder i allefall meg våken, og is gjør meg ikke akkurat søvnigere... Har du vært våken hele natta?
ellen-propellen Skrevet 19. mars 2012 #34 Skrevet 19. mars 2012 "Life is a lemon and I want my money back"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå