Mrs Smith Skrevet 18. mars 2012 #26 Skrevet 18. mars 2012 Skjønner at du er sliten, får helt vondt av deg :-/ ser du har fått gode tips. Tenkte også på det med reiseseng, lurt. Jeg har også barn som står veldig tidlig opp, eldste ha stått opp kl 5 store deler av sitt 5 årige liv. De gangene minstemann sover lengst er når vi er hos mamman min. Da ligger han i reiseseng rett ved siden av meg, i et trangt og helt mørkt rom. Jeg tar han opp i senga mi med engang han våkner, og da sovner han igjen, og sover gjerne til kl 8 ! det skjer aldri hjemme. Har du det mørkt nok på rommet ? Prøv reiseseng og samsoving når han våkner er mine råd.... Masse lykke til , klem
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. mars 2012 #27 Skrevet 18. mars 2012 Refluks er at lukkemuskelen mellom magesekk og spiserør ikke er ferdigutviklet, og barna får smerter når de ligger fordi det kommer magesyre opp i spiserøret... Kan ha symptomer som f eks gulp og oppkast, men trenger ikke ha det.. Googler du det finner du helt sikkert mye nyttig.. Kan også hjelpe å heve hodeenden på senga, slik at barna ikke ligger helt flatt... Når det gjelder sovemedisin fikk vi det til slutt i en periode hvor alt var utprøvd, han hylte kontinuerlig fra 2-4 hver natt og sto opp kl 5. Dette varte i flere måneder, så var ganske desperat etter søvn kan man si:-) Men som sagt, nå er alt bra, han har vokst av seg refluksen, og lillesøster eller bror er på vei.... Men kan vel si de er en grunn til at det ikke ble to tette:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå