Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 Takk for at du stakk innom! Jeg har en nydelig sønn på 15 mnd, som stort sett holder meg i aktivitet hele dagen slik småbarn skal. Men når kvelden kommer, og klokken slår syv så er det sengetid. Han sovner helt selv, og lager ikke noe bråk der. MEN, han våkner om natten av at han slår hodet inn i sengeveggen ( jeg har sengekant, men det klarer han å manøvrere seg unna), eller han bare våkner av seg selv. I tillegg har han, siden fødselen, stått opp mellom 4 og 5 hver morgen. Jeg får minimalt med søvn, og legger meg senest klokken 9 på kvelden. Hver kveld når jeg legger meg under dynen ligger jeg bare å trygler Gud om at han skal la gutten sove, og stå opp senere enn 5. Jeg har prøvd å øke/minke formiddagsluren, kutte ettermiddagslur, prøvd å legge ham alt fra 6 til 10, endre maten, skifte dyne osv. Ingenting hjelper! Uansett når han sovner, så skal han opp mellom 4 og 5. Jeg er alene med ham, og jobber tre kvelder i uken. Jeg fungerer ikke lenger.. 1 år med minimalt med søvn, og jeg er alene med ham. Jeg ligger å gråter om kvelden fordi jeg er så utslitt.. Jeg klarer ikke dette mer! Dessuten påvirker jo dette min rolle som mor på en dårlig måte. Nå har han i tillegg fått tidlig trassalder, og jeg føler han bare skriker hele dagen.. Er det NOEN som kan hjelpe meg med et kjerringråd? Evt bare noen hjelpende ord? Er så desperat.... Føler jeg gjør alt jeg kan, prøver så godt jeg kan og ingenting gjør nytten. Jeg har mistet enormt mye vekt etter jeg fikk barnet, og føler jeg bare forsvinner mer og mer.. Helsestasjonen kan ikke hjelpe meg. De sier " Nei han er vel bare en morgenfugl da".. Jeg har jo tross alt prøvd det meste.. Kan du gi et råd?
cheni Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Kan bare trøste deg med at jeg er litt i samme situasjon. Her starter dagen gjerne kl 5, før sov hun til 7. Jeg gjør som deg, legger meg tidlig om kvelden, men jeg er jo ikke i jobb enda! Er også alene, så legging, nattevåk og morgenstell har jeg aldri hatt avlastning til. Men bør du snakke med legen? Kanskje du bør få ei sykemelding for å hente deg inn, venter du til du knekker helt sammen kan det ta mye lengre tid å komme seg ovenpå igjen! Har han samvær med pappaen? Tenker at du kanskje burde vurdere å få avlastningshjem til han, ikke noe skam det! Sender deg iallefall en god trøsteklem!
seigdamererbest Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Er desverre ikke så mye jeg kan hjelpe deg med, men jeg har ett lite råd... Min jente våknet til stadighet opp på natten når hun lå i sprinkelseng, hun dunket hodet eller satt fast armer og bein mellom sprinklene. Jeg flyttet henne over i reiseseng og det problemet var löst! Legg bare madrassen fra sprinkelsengen over i reisesengen og pröv noen netter. Lykke til! Og håper du snart får en ordentlig natts sövn.
Musemorbr / Skrevet 18. mars 2012 #4 Skrevet 18. mars 2012 Jeg har egentlig ingen råd, bare medfølelse. Vi har det periodisk på samme viset her. Nå er det ganske ille. Vanskelig å legge, og tross sine snart 15 måneder må han ammes i søvn og snikes over i egen seng. Våkner en eller to ganger hver natt, fra en til tre timer våken, og ender ofte opp med å amme han i søvn igjen fordi jeg er utmattet. Morra klokka 05.30, vanligvis. Kanskje litt senere om han har vært våken mange timer. Jeg legger meg selv rundt 20-20.30 og klarer av og til få 7 timers søvn på den måten. Pappaen kan ikke ta natten siden han jobber og jeg er hjemme, plus at ungen ikke aksepterer at pappa legger. Da vil han gjerne leke i timesvis. Man blir utslitt og lei, men jeg tenker at dette som alt annet er en fase som vil gå over. Det er bare å holde ut. Gleder meg til den dagen, så det er mulig å føle seg som et menneske igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Her starter dagene kl 0500. Men føler det er greit nå som jenta mi ikke våkner på natta lengre. Det må være utrolig slitsomt og ha et barn som våkner om natten! Er ikke lenge siden jenta vår sluttet og våkne på natta, og da følte jeg meg uthvilt. .. Sover han sammen med deg? Fikk inntrykk av det. Kanskje jeg har lest innlegget helt feil? men uansett hvis det er tilfellet - Kanskje du kan begynne og venne han til og sove i en egen seng? Selv om det kanskje er tungt. Så får du igjen for det Ha beskyttelse langs kantene slik at det blir mykt, og at han ikke slår hodet inntil og våkner. Ikke snakke til han om han våkner slik at han skjønner at det ikke skjer mye om natta. Ha alt rolig og stille. Masse lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Hva med å bytte til stor seng, eller ha han oppi med deg?
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 huff, fikk vondt av deg nå. høres ut som dette sliter deg skikkelig ut. Kan ikke HS hjelpe på noen måte når de ser at mor raser ned i vekt og ikke har det bra? er det noen muligheter for avlasting? du skriver du jobber(jobbet) tre kvelden, hvordan løste du det? har du barnehage på dagen? sender deg en god klem
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Stakkars deg!! Jeg hadde gått rett til legen og bedt om sykemelding i minst 3 uker, og trenger du lenger tid til å hente deg inn igjen så sier du det. Jeg snakker av erfaring. Jeg har ikke sovet sammenhengende utenom de få barnefrie helgene mine på over 4 år og det har endt i en tung depresjon og angst. Har to små og det går ikke en eneste natt uten at en av dem våkner. Minste på snart 3 har det bare vært styr med når det gjelder søvn. Han har våknet flere ganger hver natt siden han var liten og siden han bikket 2 har han våknet mellom 4 og 5 hver morgen. Jeg har jobbet 80% og bare prøvd å holde ut. Til slutt endte det med at jeg krasjet pga uoppmerksomhet/stress og har nå vært sykmeldt i noen måneder, og kommer sikkert til å være det en lang stund fremover. Nå skal jeg bare tenke på meg selv og hente meg inn igjen. Kjenner at det tar lang tid. Angrer veldig på at jeg ikke ble sykmeldt mye tidligere. Men sånn er det med flink pike syndromet... Nå har jeg kuttet ut dagsovinga til minste og det går mye bedre. Han kan sove til kl 0530-0600 og det er fantastisk! Det blir bedre, men der du er nå vet jeg at det føles som om det alltid skal være sånn. ønsker deg masse lykke til, husk at den viktigste jobben du har er å være mamma, ikke den andre jobben du har :-)
Schrødingerkatta Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Takk for at du stakk innom! Jeg har en nydelig sønn på 15 mnd, som stort sett holder meg i aktivitet hele dagen slik småbarn skal. Men når kvelden kommer, og klokken slår syv så er det sengetid. Han sovner helt selv, og lager ikke noe bråk der. MEN, han våkner om natten av at han slår hodet inn i sengeveggen ( jeg har sengekant, men det klarer han å manøvrere seg unna), eller han bare våkner av seg selv. I tillegg har han, siden fødselen, stått opp mellom 4 og 5 hver morgen. Jeg får minimalt med søvn, og legger meg senest klokken 9 på kvelden. Hver kveld når jeg legger meg under dynen ligger jeg bare å trygler Gud om at han skal la gutten sove, og stå opp senere enn 5. Jeg har prøvd å øke/minke formiddagsluren, kutte ettermiddagslur, prøvd å legge ham alt fra 6 til 10, endre maten, skifte dyne osv. Ingenting hjelper! Uansett når han sovner, så skal han opp mellom 4 og 5. Jeg er alene med ham, og jobber tre kvelder i uken. Jeg fungerer ikke lenger.. 1 år med minimalt med søvn, og jeg er alene med ham. Jeg ligger å gråter om kvelden fordi jeg er så utslitt.. Jeg klarer ikke dette mer! Dessuten påvirker jo dette min rolle som mor på en dårlig måte. Nå har han i tillegg fått tidlig trassalder, og jeg føler han bare skriker hele dagen.. Er det NOEN som kan hjelpe meg med et kjerringråd? Evt bare noen hjelpende ord? Er så desperat.... Føler jeg gjør alt jeg kan, prøver så godt jeg kan og ingenting gjør nytten. Jeg har mistet enormt mye vekt etter jeg fikk barnet, og føler jeg bare forsvinner mer og mer.. Helsestasjonen kan ikke hjelpe meg. De sier " Nei han er vel bare en morgenfugl da".. Jeg har jo tross alt prøvd det meste.. Kan du gi et råd? Hei, Har du prøvd å legge han i en sovepose for barn? Armene er fri, men det kan hende han ikke får flyttet på seg så mye. Du trenger ikke bruke de stroppene som følger med og binde han fast altså, han vil uansett bli mer hemmet av posen. Posen gjør også at han ikke sparker av seg dynen og våkner av at han fryser, alle mennesker har visst et kroppstemperatur-fall i 5 tiden på morgenen. Nå er min sønn mye yngre enn din (6 mnd) man han også hadde en periode hvor han våknet i 5 tiden helt til jeg la han i posen. Nå sover han til alt mellom 6 og 7 på morgenen (Legger seg halv 7 - sju) Er jo verdt et forsøk da Jeg er veldig fornøyd med posen jeg kjøpte hos www.going.no, denne er ganske lang så den kan brukes lenge. Er en lyseblå en, med et rødt hjerte bak og glidelås på siden + knapper på den ene skulderen, veldig enkel og grei. Prøv dette, er jo verdt et forsøk Lykke til, håper det går seg til
Schrødingerkatta Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 Takk for at du stakk innom! Jeg har en nydelig sønn på 15 mnd, som stort sett holder meg i aktivitet hele dagen slik småbarn skal. Men når kvelden kommer, og klokken slår syv så er det sengetid. Han sovner helt selv, og lager ikke noe bråk der. MEN, han våkner om natten av at han slår hodet inn i sengeveggen ( jeg har sengekant, men det klarer han å manøvrere seg unna), eller han bare våkner av seg selv. I tillegg har han, siden fødselen, stått opp mellom 4 og 5 hver morgen. Jeg får minimalt med søvn, og legger meg senest klokken 9 på kvelden. Hver kveld når jeg legger meg under dynen ligger jeg bare å trygler Gud om at han skal la gutten sove, og stå opp senere enn 5. Jeg har prøvd å øke/minke formiddagsluren, kutte ettermiddagslur, prøvd å legge ham alt fra 6 til 10, endre maten, skifte dyne osv. Ingenting hjelper! Uansett når han sovner, så skal han opp mellom 4 og 5. Jeg er alene med ham, og jobber tre kvelder i uken. Jeg fungerer ikke lenger.. 1 år med minimalt med søvn, og jeg er alene med ham. Jeg ligger å gråter om kvelden fordi jeg er så utslitt.. Jeg klarer ikke dette mer! Dessuten påvirker jo dette min rolle som mor på en dårlig måte. Nå har han i tillegg fått tidlig trassalder, og jeg føler han bare skriker hele dagen.. Er det NOEN som kan hjelpe meg med et kjerringråd? Evt bare noen hjelpende ord? Er så desperat.... Føler jeg gjør alt jeg kan, prøver så godt jeg kan og ingenting gjør nytten. Jeg har mistet enormt mye vekt etter jeg fikk barnet, og føler jeg bare forsvinner mer og mer.. Helsestasjonen kan ikke hjelpe meg. De sier " Nei han er vel bare en morgenfugl da".. Jeg har jo tross alt prøvd det meste.. Kan du gi et råd? Hei, Har du prøvd å legge han i en sovepose for barn? Armene er fri, men det kan hende han ikke får flyttet på seg så mye. Du trenger ikke bruke de stroppene som følger med og binde han fast altså, han vil uansett bli mer hemmet av posen. Posen gjør også at han ikke sparker av seg dynen og våkner av at han fryser, alle mennesker har visst et kroppstemperatur-fall i 5 tiden på morgenen. Nå er min sønn mye yngre enn din (6 mnd) man han også hadde en periode hvor han våknet i 5 tiden helt til jeg la han i posen. Nå sover han til alt mellom 6 og 7 på morgenen (Legger seg halv 7 - sju) Er jo verdt et forsøk da Jeg er veldig fornøyd med posen jeg kjøpte hos www.going.no, denne er ganske lang så den kan brukes lenge. Er en lyseblå en, med et rødt hjerte bak og glidelås på siden + knapper på den ene skulderen, veldig enkel og grei. Prøv dette, er jo verdt et forsøk Lykke til, håper det går seg til En ting til, jeg tar også en ekstra body under pysjen, slik at han ikke fryser på armene for de har han utenfor dynen. Prøv en tynn ullbody under, eller eventuelt en ullpysj. Reagerer han på ull tar du en vanlig i bomull.
Krisa71 Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Her er det mange gode tips, prøv de ut :-) Men snakk også med HS om muligheten for avlastningshjem, hvis du ikke har familie eller venner som han kan være hos en natt innimellom. ønsker deg masse lykke til og håper det ordner seg :-)
Ikkesåallerværst Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Jeg stemmer også for en tur til legen. Med så lite søvn balanserer du nå på grensen av hva du psykisk og fysisk kan takle. Min lille skatt ( våknet mellom 1-5 ganger om natten fra han var 6 mndr til han var 18 mndr, og våknet mellom 4.30-5.30. Når han sov til seks trodde vi han var død, så det var sjeldent. Etter at jeg ble delvis sykmeldt da han var 16 mndr, bedrer ting seg gradvis. Jeg tror jeg ble roligere og hyggeligere, og dermed han også. Han våknet om natten, men jeg sovnet raskt igjen, og det var oftere en gang enn fire ganger. I løpet av tiden fra han var 18 mndr til 21 mndr våknet han gradvis senere, uten å redusere dagsovingen. Til sist måtte vi ofte vekke han ca 6.30, som var senest for å rekke jobb/bhg. I helgene kunne han sove til sju -det var som å være i himmelriket!! Jeg jobbet fullt fra han var 21 mndr. Da han fikk den siste tanna da han var 2 år og 3 mndr, fikk vi et helt nytt liv. Siden da har han sovet nesten hver natt, med mindre han er syk eller har mareritt. Han sover til 7.00-7.30 hver dag, men sovner sent (20.00-20.30). Dette er nok pga dagsoving som vi ikke har kuttet, og fordi han ikke vekkes om morgenen (jeg er sykmeldt pga nytt svangerskap). Jeg prøvde alt av råd. Det eneste som hjalp var å akseptere at gutten min ikke sov særlig greit, og legge opp livet deretter. Jeg lå på madrass inne på hans rom mange netter, da våknet jeg i det han våk et og roet seg lettere. Hadde også inntrykk av at han sov bedre da. Jeg la meg tidlig, og hadde minimalt med sosialt liv. Til slutt ble jeg også sykmeldt, og sov da litt på dagtid -det var vel det som hjalp mest. Jeg er ikke alene med min, og vi delte på å være våkne. Men jeg tåler mye dårligere enn mannen min å sove lite, i tillegg våknet som regel jeg uansett om det var min tur eller ikke. I tillegg slet jeg med å sovne etter jeg våknet om natten, pga jobbstress og andre personlige ting jeg grublet på på natten. Det var en helvetes tid, og den gjør sitt til at jeg og mannen min gruer oss til nummer to -selv om vi også gleder oss..
nawi Skrevet 18. mars 2012 #13 Skrevet 18. mars 2012 Takk for at du stakk innom! Jeg har en nydelig sønn på 15 mnd, som stort sett holder meg i aktivitet hele dagen slik småbarn skal. Men når kvelden kommer, og klokken slår syv så er det sengetid. Han sovner helt selv, og lager ikke noe bråk der. MEN, han våkner om natten av at han slår hodet inn i sengeveggen ( jeg har sengekant, men det klarer han å manøvrere seg unna), eller han bare våkner av seg selv. I tillegg har han, siden fødselen, stått opp mellom 4 og 5 hver morgen. Jeg får minimalt med søvn, og legger meg senest klokken 9 på kvelden. Hver kveld når jeg legger meg under dynen ligger jeg bare å trygler Gud om at han skal la gutten sove, og stå opp senere enn 5. Jeg har prøvd å øke/minke formiddagsluren, kutte ettermiddagslur, prøvd å legge ham alt fra 6 til 10, endre maten, skifte dyne osv. Ingenting hjelper! Uansett når han sovner, så skal han opp mellom 4 og 5. Jeg er alene med ham, og jobber tre kvelder i uken. Jeg fungerer ikke lenger.. 1 år med minimalt med søvn, og jeg er alene med ham. Jeg ligger å gråter om kvelden fordi jeg er så utslitt.. Jeg klarer ikke dette mer! Dessuten påvirker jo dette min rolle som mor på en dårlig måte. Nå har han i tillegg fått tidlig trassalder, og jeg føler han bare skriker hele dagen.. Er det NOEN som kan hjelpe meg med et kjerringråd? Evt bare noen hjelpende ord? Er så desperat.... Føler jeg gjør alt jeg kan, prøver så godt jeg kan og ingenting gjør nytten. Jeg har mistet enormt mye vekt etter jeg fikk barnet, og føler jeg bare forsvinner mer og mer.. Helsestasjonen kan ikke hjelpe meg. De sier " Nei han er vel bare en morgenfugl da".. Jeg har jo tross alt prøvd det meste.. Kan du gi et råd? Jeg hadde også problemer med søvn med minstemann. Hun var våken hver eneste time hver eneste natt til hun var ett år gammel. Klarte knapt å stå på beina etterhvert. Kontakt Sovekarin, eller kjøp boka. Mange gode råd der;-) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #14 Skrevet 18. mars 2012 Vet ikke om du har prøvd den vekkeklokke greia som Karin Naphaug anbefaler mot morgenfugler? Du kan jo ringe henne, hun hjelper mer enn gjerne Hun hjalp meg med mitt lille troll og søvn. Sjekk ut sovekarin.no. Tar av meg hatten for deg og andre alene mødre! Alt dere må klare på egenhånd er jo utrolig Lite søvn over lengre perioder er bokstavelig talt tortur! Stor klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #15 Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for så mange gode svar! Setter virkelig pris på det Varmer at så mange tok seg tid til å svare Ja, det er virkelig slitsomt. Han sover i egen seng, på rommet vedsiden av mitt rom, og jeg unngår å ta ham inn til meg om natten fordi jeg antar det vil bare øke våkenettene. Det tipset om reisesengen var lurt! Det har jeg ikke tenkt på. Han trenger gjerne litt mykere vegger, som ikke han krasjer inn i. Og den linken var også flott, det skal jeg absolutt sjekke ut De kvelden jeg jobber er han hos mine foreldre, som er superflinke med ham. Problemet er vel mest at jeg ikke har samvittighet til å be dem ha ham over natten, siden jeg vet hvor mye jobb det er. Men i dag tok jeg motet til meg, og spurte pent om de kanskje kunne ha ham en natt neste helg. Det sa de gudskjelov ja til, så da skal jeg absolutt benytte meg av tilbudet. Skal sove godt da Det trengs kjenner jeg. Har vurdert å snakke med en lege, men jeg tror jeg er veldig redd for å bli stemplet som dårlig mor som ikke takler morsrollen. Så vet jeg ikke hva godt de kan gjøre for meg heller? Det er vel ikke så mange tips de kan komme med heller. Igjen.. tusen takk for alle svar og gode ord! Varmer virkelig Klem til dere alle! HI
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 18. mars 2012 #16 Skrevet 18. mars 2012 Åh jeg glemte noe! Avlastningshjem.. Det klarer jeg ikke vurdere. Igjen, redd for Å bli stemplet som dÅrlig mor som ikke takler morsrollen. Det er jo meningen jeg skal fÅ til dette her? :/ Dessuten fÅr jeg helt panikken av tanken pÅ at noen andre skal bli et ekstra hjem for ham. Jeg ser for meg at jeg "gir bort" barnet mitt.. tror ikke det er noe for meg, nei Men tusen takk for rÅdet likevel
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. mars 2012 #18 Skrevet 18. mars 2012 Kjenner meg veldig igjen! Kan trøste med at det blir bedre, selv om det er en dårlig trøst nå... Er mini utredet for refluks? Gutten her sov første hele natt da han var 2,5 år, og gikk altfor lang tid før han ble utredet.... Jeg var hos legen mange ganger fordi jeg mistenkte det, men fikk ikke henvisning før jeg sa at jeg ikke gikk ut av kontoret før han hadde skrevet den. Og resultatet ble som forventet, påvist diagnose. Han hadde skjult refluks, dvs ikke ytre symptomer, men sinnsykt dårlig søvn. Og sto også opp i 5-tiden leeeenge. vi hadde flere runder med Vallergan etter å ha prøvd alt uten at det hjalp noe særlig. Før han fikk refluksutredningen ga vi han flytende Gaviscon som man får kjøpt uten resept på apoteket. Det ga iallefall noe færre oppvåkninger, selv om han våknet tidlig...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. mars 2012 #19 Skrevet 18. mars 2012 Trykket litt tidlig... Mer å komme med:-) Kaninklokka som er nevnt over her er vår beste venn nå som han har blitt litt eldre... Nå våkner han i 7- tiden for å på do, går dit selv, og går inn på rommet igjen til kanina våkner halv åtte... Så tenkte jeg på KISS.. Det hadde og mini her, og vi fant ut da han var 3 mnd... Det virker og inn på søvnen... Det var jr.... Så er de deg: dra til legen og sykmeld deg en periode! Du er ingen dårlig mor av den grunn! Du blir heller en bedre mor, fordi du får hentet deg litt inn igjen... Sove når mini er i bhg, og forsøke å få han utredet med tanke p om det er noen medisinsk årsak til søvnproblemene.... Og stå på krava! For virker som om hs alltid avfeier oss med at sånn er det.... Men noen ganger finnes det årsaker til at ting er som de er:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #20 Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for langt og godt svar Minien min er ikke i barnehage før til høsten, men jeg ser for meg at han slites mer ut da Selv om jeg gjør mitt beste for å aktivisere ham godt hele dagen. Jeg vil ikke gå så langt å bruke sovemedisin, jeg er redd det blir en "lettvint" og midlertidig løsning.. Men hva er dette refluks for noe? Kaninklokken må jeg absolutt finne mer ut om! Takk for gode tips har sjekket ut sovekarin.no, og den var veldig bra. Synd jeg ikke bor i Oslo men de har jo mulighet til å hjelpe over telefon ser jeg.
SmellyCat Skrevet 18. mars 2012 #22 Skrevet 18. mars 2012 Vår gutt begynte å sove på natta etter at vi prøvde sovepose med fester da han var ca. ett år. Virker som han vekket seg selv og kavet seg fort opp. Anbefaler deg å prøve. Jeg var desperat, men har fått ett nytt liv og en hel natts søvn for første gang på ett år.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #23 Skrevet 18. mars 2012 Godt tips, Bøtteballetten! Kanskje jeg skal prøve det, for det er samme problemet jeg har. Han halvreiser seg i søvne, og begynner å kave.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #24 Skrevet 18. mars 2012 Godt tips, Bøtteballetten! Kanskje jeg skal prøve det, for det er samme problemet jeg har. Han halvreiser seg i søvne, og begynner å kave. Støtter forslaget om reiseseng og sovepose! To supre tips som reddte nattesøvnen her. Setter senga 10 cm ut fra veggen, så han ikke skaller hodet i veggen og våkner. (Veldig aktiv i søvne..) Lykke til!
SmellyCat Skrevet 18. mars 2012 #25 Skrevet 18. mars 2012 Babyshop har til 349,-. Det tok noen dager med tilvenning, men han sover så godt i den nå. Virker som han trengte hjelp til å finne roen. Bruker forøvrig også reiseseng litt ut fra veggen, men nå som han har begynt å sove/ligger rolig kan vi sikkert bytte tilbake til sprinkelsengen igjen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå