Gå til innhold

Oi! Dongen falt av under samleie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk det var kartet på babyverden jeg så på. Hvilket er riktig?

Den på babyverden stemmer overhodet ikke.Søk kinesisk fødselskalender.Der er det en bra en :)Stemmer på alle mine 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre gutter på 8, 11 og 14. Når jeg gikk gravid med nr tre hadde jeg selvfølgelig tenkt at det hadde vært gøy med en jente. Skuffelsen varte i tre sekunder tror jeg. Kjempespennende med et nytt lite liv uansett!!! I alle disse årene har jeg aldri savnet en jente! Jeg stortrives med guttene mine. Nå går jeg gravid med nr.4. Klart jeg håpet litt på en jente. Men jeg visste at det blir BRA UANSETT!!! Nå viser det seg jo at jeg får jente, og det er selvfølgelig stas for hele familien. Men jeg VET, at en lillebror hadde vært like velkommen!!!

Gratulere masse med lille jenta.Jeg tror jeg ikke skal velge å vite kjønn.Det tør jeg ikke,men de fleste får vel motsatt kjønn etter 3 av samme kjønn.Hvordan er symptomene dine nå??Er den annerledes i forhold til guttene?

Hos meg stemte faktisk mange "myter"! Jeg var bare litt småkvalm med guttene, og svangerskapene var ganske like. Denne gangen var jeg kjempekvalm til uke 14. I tillegg har jeg veldig dilla på appelsiner/friske ting. Også har jeg lagt på meg litt mer rundt hoftene/rumpa...

Jeg var så dårlig på guttene at jeg var sengeliggende i 9 mnd.med kvalme og oppkast.Guttesvangerskapene mine har vært som et helvete.Det sies at det skal være lettere,men det var det ikke på meg.denne gangen er jeg også kjempekvalm og kaster opp flere ganger.Spiser bare sure ting.Frukt og sitroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...