Katrintralala Skrevet 19. juli 2012 #26 Skrevet 19. juli 2012 Det er ikke lett å være svigermor heller, iallefall ikke når en blir tråkka på flere ganger. Jeg har hjulpet min datter og hennes samboer med mye, både økonomisk og annet. Jeg er selv på trygd, når en kjøper ting de trenger og lommeboken ens nesten skranter fordi en vil hjelpe så er det skuffende å få vite i ettertid at de leverte tingene tilbake for å få pengene tilbake igjen. Det er mange ting jeg kan nevne men velger å la være. Min svigersønn har jeg prøvd å ønske velkommen med å hjelpe til med kjøring, bli med på legetimer etc. Men når han da skal gjøre meg en tjeneste, det er vel det familier gjør, så ødelegger han og gir seg regelrett faen. Han gidder ikke fullføre og det som har blitt ødelagt sier han ikke fra om engang.Han har vært fysisk med min datters bror. Han har jugd både meg og min datter oppi fjeset, hvordan kan de forvente seg tillit tilbake igjen da? Min datter er blendet av naivitet..jeg selv klarer ikke mer. Jeg fixer ikke trynet på han mer, men det som er så synd er at jeg mister min datter på kjøpet. En får høre så mye om svigermonstre, men hva med oss som virkelig har prøvd, og svigerbarna bare gir seg f? En sak har alltid to sider + den rette. Jeg venter bare på at min datter skal våkne opp..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #27 Skrevet 19. juli 2012 Det er grenser som ikke burde bli tråkket over. Desverre så skjer nå det og konsekvensene blir deretter. Nå har min mann og jeg den dealen at han tar seg av sin familie og det som måtte komme av konflikter der, og jeg passer på min og så snakker vi sammen og gir hverandre råd om det skulle trenges, men er opp til oss om vi vil følge rådet fra den andre. Av diverse årsaker så ønsker min mann ikke å ha kontakt med sin mor, det respekterer jeg og han viser meg den samme respekt ang at jeg selv ikke ønsker å ha kontakt med min far. Det ligger laange historier bak hver av våre valg her som jeg ikke ønsker å legge ut. Men det er ikke alltid det er svigerdatteren som er den sorte ulven. Jeg vet med sikkerhet jeg er det i min manns familie. Lite vet de at det er han som nekter å ha noe med de å gjøre, mens jeg har meldt pass og lar det være opp til han da jeg vet jeg ikke ville likt om han hadde blandet seg i saken mellom meg og min far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå