Gå til innhold

Få uker på vei Tromsø


hannabanana

Anbefalte innlegg

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

 

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

 

Jeg er med! :)

 

hvis d ikke passer for så mange på dagtid kan vi jo heller ta det på kveldstid så vi får samlet en liten gjeng?

 

hva med neste torsdag kl. 2030 på kafé Sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

 

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

 

Jeg er med! :)

 

hvis d ikke passer for så mange på dagtid kan vi jo heller ta det på kveldstid så vi får samlet en liten gjeng?

 

hva med neste torsdag kl. 2030 på kafé Sånn?

 

Jeg har masse tid, så for meg passer det stort sett uansett, så det er bare å se om det er flere som kan da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

 

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

 

Jeg er med! :)

 

hvis d ikke passer for så mange på dagtid kan vi jo heller ta det på kveldstid så vi får samlet en liten gjeng?

 

hva med neste torsdag kl. 2030 på kafé Sånn?

 

Tordag kl 20:30 passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg vil også så gjerne være med på treff, men er ikke kommet så langt som dere, så føler jeg må drøye det litt. Er 8+5 og har en vilter toåring fra før. :) Gleder meg til å hive meg med på treff og møte dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

noen her som venter i 2013? har akkurat funnet ut at jeg er gravid, så blir nokk på nyåret for min del.. er 25 år og har en jente på 6 år fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen her som venter i 2013? har akkurat funnet ut at jeg er gravid, så blir nokk på nyåret for min del.. er 25 år og har en jente på 6 år fra før. :)

 

Jeg venter foreløpig i slutten av mars 2013! Kun min egen beregning, har ikke vært hos legen enda. Er dermed akkurat 5 uker i dag :) Er 30 år, gift og har ei jente på 9 og ei jente på 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i slutten av februar/begynnelsen av mars. Er 27 år og har ikke barn fra før. Gleder oss! Hadde vært artig å møttes utover høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag og fikk vite at jeg er 10+2 i dag, og termin 23.februar:) Blir 31 år i august og har ei datter på 2 år fra før. Er gjerne med på treff litt utpå sensommer/høst når jeg har fått levert masteroppgaven min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg er 9 uker på veg og termin 20 november. Blir nok å komme på treff etterhvert når alle vet det og jeg vet det kommer til å gå bra. Foreløbig er jeg i full jobb så blir litt vanskelig å treffest enda. Noen som vet om det finnes en facebook gruppe for 2012 babyer for Tromsø? Var med i en gruppe i fjor og der var det hele tiden treff.

 

Hei! Er ny på dette her!! Jeg er 28 år, og venter omkring 14 november :) Er det noen treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Jeg er 33 år å har to barn fra før av..venter nr 3 i bynnelsen av april. Er med på treff etterhvert...sykemldt å uten jobb så blir lange dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg er 34 år, venter vårt andre barn i februar/mars :) Har en gutt på snart 3 år fra før :-)

Jeg blir også gjerne med på treff!

Kanskje noen har lyst å fikse ei facebook gruppe for 2013 gravide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med i fb gruppe når det er gått noen uker til:) Være anonym så lenge det lar seg gjøre:) men om det blir laget gruppe så legges det link ut her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...