Gå til innhold

Få uker på vei Tromsø


hannabanana

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jupp :) Jeg fikk positiv test idag :) Lettere sjokka kn vel si. Var planlagt, men ikke at det skulle skje sååååå fort. Brukte 15 pp sist, 1 denne gang.

 

Har du barn fra før? Jeg har ei på 11 mnd.

 

Er vel 6+3 deromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) min var også planlagt, har prøvd siden høsten. Er 6 uker nå på Lørdag. Første ungen :)

 

 

Hei Tuzzi80! Jeg er 28, og har termini november. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp. har tre tette så dette blir jo nesten som en atpåklatt:) blir spennende og koselig. men det blir nok noen utfordringer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg har termin i begynnelsen av oktober. Venter nr 3, har en gutt på snart 8 og ei jente på 4. jeg er 29 år.

 

Har noen begynt å treffes? Fomiddager eller kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å treffe andre gravide, da det ikke er noen i min omgangskrets som er gravid. Og er i tillegg sykemeldt. Så jeg er evt med hvis noen vil treffes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns det hadde vært koselig å møtes etterhvert.

er det flere som kunne tenke seg til å møttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har termin i slutten av september, og har ei jente fra før :) Kjenner heller ingen flere som er gravid.

Er 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også treffes. Er ikke sykemeldt så sånnsett passer kveldstid best for meg. Men kan ta lunsj borte fra jobb også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

 

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

 

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

 

Jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det noen som var så få uker på vei som meg? 8 uker nå. Lurer på omdet er litt tidlig med treff for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det noen som var så få uker på vei som meg? 8 uker nå. Lurer på omdet er litt tidlig med treff for min del...

 

e man gravid, så e man gravid. alle e no velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på veg og termin 20 november. Blir nok å komme på treff etterhvert når alle vet det og jeg vet det kommer til å gå bra. Foreløbig er jeg i full jobb så blir litt vanskelig å treffest enda.

 

Noen som vet om det finnes en facebook gruppe for 2012 babyer for Tromsø? Var med i en gruppe i fjor og der var det hele tiden treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på veg og termin 20 november. Blir nok å komme på treff etterhvert når alle vet det og jeg vet det kommer til å gå bra. Foreløbig er jeg i full jobb så blir litt vanskelig å treffest enda.

 

Noen som vet om det finnes en facebook gruppe for 2012 babyer for Tromsø? Var med i en gruppe i fjor og der var det hele tiden treff.

 

vet ikke om noen, men det hadde vært kjekt, så vil gjerne vite hvis du finner ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...