Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jupp :) Jeg fikk positiv test idag :) Lettere sjokka kn vel si. Var planlagt, men ikke at det skulle skje sååååå fort. Brukte 15 pp sist, 1 denne gang.

Har du barn fra før? Jeg har ei på 11 mnd.

Er vel 6+3 deromkring.

Annonse

Annonse

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

Jeg er og tilgjengelig på formiddag,(og på kveldstid for den saks skyld :) ) og syns det hadde vært hyggelig å møttes.

Vet at Gründer er en populær plass for treff, siden det er god plass der.

Hva med torsdag kl. 11.30 på Gründer?

Jeg er med! :)

Jeg er 9 uker på veg og termin 20 november. Blir nok å komme på treff etterhvert når alle vet det og jeg vet det kommer til å gå bra. Foreløbig er jeg i full jobb så blir litt vanskelig å treffest enda.

Noen som vet om det finnes en facebook gruppe for 2012 babyer for Tromsø? Var med i en gruppe i fjor og der var det hele tiden treff.

Jeg er 9 uker på veg og termin 20 november. Blir nok å komme på treff etterhvert når alle vet det og jeg vet det kommer til å gå bra. Foreløbig er jeg i full jobb så blir litt vanskelig å treffest enda.

Noen som vet om det finnes en facebook gruppe for 2012 babyer for Tromsø? Var med i en gruppe i fjor og der var det hele tiden treff.

vet ikke om noen, men det hadde vært kjekt, så vil gjerne vite hvis du finner ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...