Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #26 Skrevet 16. mars 2012 At jeg ikke brukte sminke og kunne diskutere literatur og grunnleggende naturfag på en fornuftig måte.
Gjest Visten Skrevet 16. mars 2012 #27 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har spurt ham, svaret var: Valgte deg? Det var jo du som valgte meg, jeg hadde bare ikke noe jeg skulle ha sagt! Da var det gjort da
MrsMilla Skrevet 16. mars 2012 #29 Skrevet 16. mars 2012 Altså før han ble veldig godt kjent med deg. Hva var avgjørende at dere ble nærmere kjent? Rompa, smilet, håret? Han sa jeg lyste opp hele lokalet da han så meg - så smilet og totalinntrykket må man vel si :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #30 Skrevet 16. mars 2012 Spurte mannen min, og først lurte han på om jeg fiska etter komplimenter. Han svarte drunk and easy..haha. Over 6 år siden nå.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mars 2012 #31 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Han sier det var mitt søte, vakre ansikt, og når jeg snudde meg, rumpa...hans egne ord, har hørt det før :-P Kan ikke skjønne at jeg skulle ha sånn drag på ham... litt morsomt da, å tenke på nå, som hverdagen består mer av handlelister og regninger ;-) Endret 16. mars 2012 av UndrendeUllteppe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #32 Skrevet 16. mars 2012 Vi møttes på cupido.no, hadde blinddate og sex. hadde rimelig bra sex, og da han dro neste morgen begynte han å sende melding med en gang. Jeg sa i fra med en gang at jeg likte han at om han ikke likte meg også slik kunne vi like gjerne kutte kontakten. Men han ville treffe meg igjen, så vi møttes litt senere den uken, og siden har vi vært sammen.... det er snart 6 år siden. Venter vår første nå, og skal gifte oss i barnedåpen om noen mnd;)
Svømmetur Skrevet 16. mars 2012 #33 Skrevet 16. mars 2012 Altså før han ble veldig godt kjent med deg. Hva var avgjørende at dere ble nærmere kjent? Rompa, smilet, håret? He he rumpa!!!! Da er det kjipt at den ikke ser ut som den gjorde da vi ble i lag...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #34 Skrevet 16. mars 2012 Puppene, samt at jeg var en av tre heterofile jenter i lokalet... Ikke mye å velge i altså
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #36 Skrevet 16. mars 2012 Jeg hadde han nok ikke på noe overfladisk med en gang. Vi ble introdusert på byen av en felles venn, og etter å ha snakket en god stund kom det frem at han snuste. Og så sa han at det måtte vel en jente til om han skulle slutte, og da sa jeg at han måtte da slutte å snuse fordi han ville det selv, ikke fordi en eller annen jente ba han om det. Da var det gjort, gitt. (haha, så da sitter jeg her nå og kan ikke klage på at han snuser..)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #37 Skrevet 16. mars 2012 Sprett rumpe og store "silikon" pupper. Stakkaren ser vel ikke på samme dame i dag etter 14 år, 2 barn og er gravid nå..
Mizfit Skrevet 16. mars 2012 #38 Skrevet 16. mars 2012 Rompa Den er riktignok et par stoerrelser stoerre naa enn den var den gang, men han er fortsatt like gal etter den! Hehe
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 16. mars 2012 #39 Skrevet 16. mars 2012 Han sier han følte en voldsom tiltrekning fra første gang han så meg på det utestedet. Jeg så ikke han, men han så meg komme, og han lot meg kræsje rett inn i brystkassa hans. Da jeg kikket opp på han ( jeg er veldig lav), og så han rett i øynene, da var han solgt. Han sier at smilet og blikket mitt gikk rett til hjertet på ham
Anonymor Skrevet 16. mars 2012 #40 Skrevet 16. mars 2012 Hahaha, han syntes jeg så "enkel" ut. - men det var jeg ikke.. (er jeg ikke.) , så knuste jeg han heller verbalt den kvelden og da ble han facinert :-) Og morran etter fikk jeg en sms ; Hei du, takk for i går.. Lyst til å diskutere mere? :-) Og da tenkte jeg; Hvem i helvette er dette?? Men vi møttes og nå sitter vi her å ler av det hele ..10 år etter :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #41 Skrevet 16. mars 2012 Jeg serverte han en helt perfekt pint Guinness, da var det gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå