Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Altså før han ble veldig godt kjent med deg. Hva var avgjørende at dere ble nærmere kjent? Rompa, smilet, håret?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Vi var på en skikkelig snobbested, jeg hadde lange lyse krøller, en fargesprakende kjole på meg og en attityde som sa " jeg er lykkelig, og blir neppe mer lykkelig med deg" det var de han sa og det likte han, da han ikke vil ha en jente som han har ansvaret for å gjøre lykkelig, men en der han heller er en stor bonus noe han er. Jeg trenger han ikke, men setter stor pris på å ha han i livet mitt som en bonus:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Fordi det var lenge siden han hadde fått seg noe.. OG det samme gjaldt for meg Hehe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Rompa. Hehe, vi kjente ikke hverandre og hadde aldri snakket med hverandre, men han ble nysgjerrig på denne jenta med den fine rompa.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Hehe... han hadde ikke så mye valg. Jeg bestemte meg ganske kjapt da jeg så ham, han skulle jeg ha. Han måtte rett og slett gi etter til slutt. Jeg er ingen stor skjønnhet, men jeg pleier som regel å få de jeg vil ha når jeg har bestemt meg
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Vet jeg faktisk ikke. Møtte ham etter et par meldinger på møteplassen, i byen hans der jeg var i forbindelse med arbeidsmøte. Sov ikke natten før og var lang flytur, samt krevende møte på jobben, så jeg så sikkert helt forferdelig ut, sliten, med ringer rundt øyne, slapp og trøtt og ikke sminka 3 uker senere flyttet han inn <3.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Tror det var måten jeg danset på. Dette var for rundt 10 år siden da ikke allle hørte på hiphop, ragga og rnb og før all digg musikk ble full av europop dritt.... Var ute på et underground sted i Oslo og Ingen annen "hvit jente" som danset som meg! (Mannen min er latinamerikansk)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Latteren og smilet mitt. Vi møttes gjennom venner og min kommende mann tullet og gjorde seg til. Jeg så på ham og lo og da falt han for meg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Rumpa, smilet og at jeg skravla så mye. Dessuten proklamerte jeg høyt og tydelig at jeg var singel!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2012 #13 Skrevet 16. mars 2012 Han likte utseende mitt og at jeg var ganske frempå i væremåten. Han synes også at jeg er heller morsom. Vi er sammen enda av bl.a de samme grunnene
Gjest Miryks Skrevet 16. mars 2012 #14 Skrevet 16. mars 2012 Håret, sa han. Det var farget i en fin, naturlig rødfarge da.. Og han synes det at jeg var så sjenert var søtt. Også var jeg klumsete.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #15 Skrevet 16. mars 2012 Han hadde visst hvem jeg var i flere år og var veldig, veldig tiltrukket av både personlighet og utseende, så da jeg ble skilt tok det ikke mange månedene før han slo til Nå har vi vært sammen i to år og er veldig lykkelige
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #16 Skrevet 16. mars 2012 Jeg tror det var blikkene jeg sendte han den kvelden vi møttes, og at jeg sjekket opp han. Altså at jeg flørtet, og at jeg kjøpte en øl som jeg selv ga til han, med en lapp med telefonnr mitt på før jeg skulle dra. Det rare er at jeg visste at dette var en person jeg ville ha, uten å vite noe som helst om han. Nå er vi forlovet, har en sønn på 7 mnd og vært sammen i snart 4 år:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #17 Skrevet 16. mars 2012 Altså før han ble veldig godt kjent med deg. Hva var avgjørende at dere ble nærmere kjent? Rompa, smilet, håret? øynene, smilet, puppene og de kjappe replikkene.
Magia Skrevet 16. mars 2012 #18 Skrevet 16. mars 2012 Kanskje jeg hadde eggløsning eller hadde sterk kroppslukt. Har skikkelig hofter til å bære barn på også, så urinstinktene ble nok vekket den kvelden ja
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2012 #19 Skrevet 16. mars 2012 Utseendet mitt fikk han til å by meg en drink, blikket mitt fikk han til å bli interessert, sjarmen min fikk han til å bli med hjem, sexen fikk han til å sove over, og de vaflene og kaffen han fikk på senga neste morgen gjorde at han for resten av livet er min
Vossafår Skrevet 16. mars 2012 #21 Skrevet 16. mars 2012 X-faktor, flørt og pupper. Dette kombinert med at jeg ikke ville ha sex første kvelden gjorde han gal etter meg Lønner seg å være litt luremus
Gjest AnneS Skrevet 16. mars 2012 #22 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Ble faktisk forelsket i mannen min før jeg traff han! Vi fikk mobilnummeret til hverandre gjennom en felles bekjent og vi skrev SMS og snakket i telefon i flere måneder før vi møttes Så utseende hadde faktisk ikke noe å si, siden vi var forelsket før vi møttes Endret 16. mars 2012 av AnneS
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #23 Skrevet 16. mars 2012 Jeg bestemte meg rett og slett for at han skulle jeg ha. Traff han på fest. Vi flørta vilt hele kvelden og endte opp i senga hans. Haha, han sa at han aldri før hadde fått noe ut av å bli sugd eller ridd. Jeg ble dødsflau Tror jo han syns jeg var fin også da Så begynte vi å gå sammen og plutselig var vi kjærester
Alba44 Skrevet 16. mars 2012 #24 Skrevet 16. mars 2012 Ettersom vi var elskere en stund før vi ble et par, så var det sikkert sexen da. ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #25 Skrevet 16. mars 2012 Det vet jeg faktisk ikke... Siden vi var 14 og 15 år når vi traff hverandre og var bare venner i 2 år før vi ble sammen Har nå vært sammen i 10 år, så kanskje det faktisk ikke var noe særlig overfladisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå