Gå til innhold

Hva sier "folk" om magen deres da damer?


Leirha

Anbefalte innlegg

jeg jobber i butikk, og en kunde refererte til meg som "hun der høygravide" da hun snakket med en av guttene på lageret når hun hentet varene sine... og jeg er bare i uke 28... hvordan skal det ende da? :P er stolt av magen min, men hvis jeg ser høygravid ut nå, må jeg jo se sprekkeferdig ut om et par uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

hehe, ja...man hører så forskjellig.

Noen mener jeg er mindre enn sist, andre at jeg er større.

SF målet ligger midt i, så det er normalt. Babyen har og (if.UL i uke 32) normal str.

Jeg er relativt "kort" i ryggen, så har nok litt stor struttemage !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig høre at magen er liten, men jeg ligger litt over gjennomsnittskurva på SF-måling og på UL. Men det er også mange som kun sier at jeg har en innmari fin mage! Jeg gleder meg til den dagen jeg kan snakke med folk om annet enn magen min, men det er selvsagt hyggelig når jeg ser at folk oppriktig synes jeg har en søt og fin gravidmage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig høre "så liten og søt mage du har. Det blir vel perfekt med baby tidlig på høsten" jotakk - har to uker igjen, så det blir en veeeeldig tidlig høst i så fall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Forrige svangerskap sa "alle" at magen min var liten og nå sier "alle" at den er stor. Mon tro om det er fordi jeg har fortalt at vi tror det er en gutt denne gangen? ;) Vekstkurven på svangerskapskortet viser nemlig nærmest identisk størrelse som forrige gang. Morkaken sitter til og med på samme plass og magen er like "spiss" som da jeg ventet jente. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er DIGER i følge alle, og har typisk guttemage, men venter jente. Er lita og spedbygd i utgangspunktet, så det ser litt voldsomt ut med den magen... Magen min begynte å synke godt ned for ca 1,5 uke siden, og det ble kjapt kommentert av damene på jobb ;)

 

"Går nok ikke til termin du nei. Gir deg 2 uker til fødsel!" (5 uker til termin...)

 

"Er du her enda? Skal ikke du føde snart??" (Kommentar på jobb uke 31.)

 

"I don't think u are allowed to fly..." (Ble stoppet på flyplassen på vei hjem fra Kreta - 33 uker på vei. Fikk være med etter å ha vist helsekortet ;) )

 

"Hva er det som skjer i magen din egentlig?? Den har jo hoppet rundt alle veier siden du kom hit!" (Gravidtreff på kafè....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...