Gå til innhold

Tror du det er mulig for en mann og en kvinne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, dette var gøy! Trodde ikke jeg kom til å få så mange svar! Grunnen til at jeg spør er egentlig bare fordi jeg har blitt veldig godt kjent med en mann, og vi snakker veldig mye sammen. Så er jeg bare litt nysgjerrig på om han bare liker meg fordi vi har god kjemi, eller om det er noe mer. Jeg er ikke akkurat noe catch for å si det slik. ;) Har egentlig mange guttevenner fra tidligere, men jeg tror aldri jeg har snakket med dem så mye, og mange av dem har vel også vist seg å ville mer. Så det er en interessant diskusjon, synes jeg. :)

HI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke det være mulig hadde jeg nesten ikke hatt en eneste venn, de fleste vennne mine er menn. Min mann har også ett flertall av kvinnelige venner.

Gjest Husfrua
Skrevet

Jeg har faktisk et slikt vennskap med bestekompiser til mannen min. Vi snakker om så si alt,unntatt ting som angår meg og mannen. Dette er noe vi har blitt enige om pga interessekonflikter for å si det sånn. Men det har aldri vært noe mellom oss og kommer aldri til å bli det. Han er fadder til ene barnet vårt,og stiller opp på alle mulige måter,og er en utrolig snill,real og ordentlig person. Mannen min synes det er helt greit og har ingen problemer med det. Vi har også ei felles venninne som han snakker ofte med,og finner på ting med. Ikkeno stress her i gården.

Skrevet

Det må i så fall være ekstremt sjelden. Tror det skal godt gjøres at begge ønsker det kun platonisk. I 99% av tilfellene ville nok den ene hoppet til køys med den andre gitt sjansen.

Og alle de som tenker "neida, aldri i livet!" - har dere tenkt på at guttekompisene deres ganske bankers ville hatt sex med dere hvis de fikk..? wink.png

Då er eg ekstremt sjelden ;) Så kjekt.. Har ein meget nær guttevenn, å slik har det vert siden 2003. Ingen av oss vil hoppe til køys, mulighetar har det vert nok av, siden me har overnatta mykje hos kvarandre. Snakka om ALT + litt til :P Eg er i eit forhold, men har likavel overnatta hos han, berre me to.. Ingen problem det

Så du tror at dersom du hadde villet ligge med han, så hadde han sagt nei? Heller tvilsomt. Vi jenter ser det storsett fra vår side, nemlig at VI ikke vil, men gutta er stort sett parate om de får sjansen. Vi er nok ofte herlig naive... wink.png

Eg veit han hadde sagt nei. Me er veldig opne om det, han ser på meg som venn.. Denne diskusjonen har me hatt både før og etter eg blei sammen med ein annan. Kort fortalt: om eg hadde reist til han, slengt meg naken på senga, å tyggla om sex, så hadde eg ikkje fått. Me har eit unik forhold, som eg ikkje har med noken anna mann.. :) Samboaren min lar meg reisa å bu åleina med han ei helg og..det seie vel sitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...