Gå til innhold

Det mest spennende jeg har opplevd på lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi. Ble mye Hehe der. Godt humør i dag serru :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thricane - er akkurat det vi tenker. Er ikke så enkelt med småbarn, jobb osv. :-/

Skrevet

For en god ide!!!

Og godt skrevet... Litt av poenget er vel at det skal være "litt" ulovlig og spennende det hele...

late som det er en ukjent liksom.

Ble inspirert!!

Skrevet

Mannen abonerer på vi menn her i huset, og jeg leser det, omtrent fra perm til perm, synes det er ufattelig mye spennende i det bladet :) Den novellen jeg tenker på foregikk slik at ene parten ble plukket opp av den andre med bil, og så hadde de sex i bilen som fremmende.. :)

Syns dere er tøffe!! :)

Skrevet

Takk takk. :-) og der fikk jeg sannelig en ny ide. Neste gang blir det spesiell biltur. :-p

Skrevet

Oi. Ble mye Hehe der. Godt humør i dag serru :-P

Jeg fniser også mye de dagene jeg har fått litt ekstra action, så det skjønner jeg godt!;)

Skrevet

Hvem blir ikke det. :-) spesielt om det kanskje ikke skjer så ofte pga travle hverdager.

Skrevet

Hehe kjempe bra tiltak! Man blir i godt humør når man kommer i den stemningen der ! Skal teste det ut, har på følelsen mannen vil si ja ;)

Skrevet

21.11 tror ikke mange menn ville sagt nei. :-)

Skrevet

Beklager om jeg skrev slik at det var vanskelig å forstå at det var mannen min jeg traff. Men det var det da altså. :-) Skrev vel litt fort og utydelig grunnet ekstasen. Hihi.

Det var ikkje du som skreiv utydeleg, det er dei andre som ikkje fylgjer med.. :)

Gjest Husfrua
Skrevet

Synes det kom veldig godt frem jeg da. At hun mente mannen. Problemet er vel alle her inne som fryder seg over en ny utro tråd,og på grunn av det leser det de ønsker å lese! Strålende idé med rollespill altså:-D

Skrevet

Er enkelt for den som vil, og forsåvidt for den som ikke vil også, å forstå at det var sin egen mann hun skrev om.

men til innlegget : fantastisk herlig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...