Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Sto opp som vanlig i dag. Leverte barn i barnehagen. Dro på butikken. Der traff jeg den deiligste mannen jeg noen gang har truffet. Flørtet vilt med han. Før jeg gikk rett bort til han og spurte om han ville bli med meg hjem. Det ville han. Vi dro hjem til meg, hadde deilig hot sex. Han kledde på seg, dro på jobb. Jeg hentet ungen i barnehagen. Da mannen min kom hjem, spurte han meg. Noe spesielt som har hendt i dag ? Med et Glimt i øyet jeg ikke har sett på lenge. Han sendte meg en melding under middagen. Lyst til å gjenta lunchen i kveld ?
Gjest Miryks Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 ...mistanke om at dette er samme person som starta den der "nakne gravide" tråden. Trollinnlegg kommer gjerne i flokk.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Nakne hva? Jeg er HI i denne tråden. Har ikke lest et slikt innlegg. Ville bare fortelle dere. Siden det var så fantastisk for meg. Og kanskje en inspirasjon til flere :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Jeg oppfatter det som at HI har hatt en date med sin egen mann jeg? En sånn liten "møte fremmed mann og ta han hjem for sex" fantasi? Stemmer det, så er det en god idè, tar jeg feil er det bare trist...
Eeniemeenie Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Så det er over frysedisken på rema 1000 man finner mannfolk, altså? Intressant.
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 HI her. 18.37. Er akkurat det det var. Date med egen mann altså. Vi gjorde det fordi vi har så lite tid til hverandre. Lite overskudd. Men bestemte oss for at nå skulle vi ta tak i det. Det beste vi har gjort på lenge. Man får det ikke bedre enn hva man sjæl ordner til mener nå vi. Til dere som ikke tror meg. Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg hadde tidenes lunch i dag. Hva hadde du ? Superlykkelig her jeg sitter. :-D
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Å nei. Glemte ikke anonym knappen. Ignorerte den. Skammmer meg ikke i det hele tatt. :-) er stolt jeg.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Du skrev ikke så veldig tydelig at det var din egen mann da så ikke rart folk ikke trodde på deg
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Det er jo bare kult! Tror noen leste innlegget litt fort;) jeg ble iallefal inspirert.. Får ta det til høsten da mini går i barnehage:)
LilleBille:') Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Det er mannen hennes hun møtte. Synes det hørtes koselig ut..
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Beklager om jeg skrev slik at det var vanskelig å forstå at det var mannen min jeg traff. Men det var det da altså. :-) Skrev vel litt fort og utydelig grunnet ekstasen. Hihi.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Ikke vanskelig å skjønne at det var mannen din:) Men du skrev det på en veldig god måte, og må si jeg ble veldig inspirert. Mye bra sex rundt lunchtider i morgen ser det ut til.
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 19.22 Hihi. Må skrive dårligere neste gang jeg da. Hehe. Så flott at du ble inspirert. Du kommer ikke til å angre. Tro meg. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Var det ikke rart i det hele tatt? Flaut til og med ?
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #22 Skrevet 14. mars 2012 Takk takk :-) kan ikke ta all ære da. På et vis han som kom opp med det. :-)
2 hjertegull :) Skrevet 14. mars 2012 #23 Skrevet 14. mars 2012 Jeg pleier å ta meg tid å lese innleggene jeg velger å svare på, så jeg så det var mannen din du mente.. Så deilig da! Syns historien var fryktelig lik en av de erotiske novellene i vi menn! Kanskje der dere har hentet inspirasjon?
Fiwelen Skrevet 14. mars 2012 #24 Skrevet 14. mars 2012 Hehe. Kanskje det er der han har fått tak i ideen. Hihi. Skal jeg spørre han om. Uansett, så er jeg utrolig glad han kom opp med den. Samme for meg hvor. Hehe. Så lenge jeg nyter godene av det. Kanskje jeg skal begynne å kjøpe vi menn etc hver uke. Hehe.
Gjest thricane Skrevet 14. mars 2012 #25 Skrevet 14. mars 2012 Go girl! Digger at man kan finne gnisten på en hverdag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå