Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2012 #26 Skrevet 12. mars 2012 Herre gud. Den typen du beskriver er et overgrep, enten det skjer i dusjen eller en annen plass. Men han vet jo ikke det så lenge hun ikke sier fra? Han tror hun også synes det er deilig. Hadde hun sagt nei og han fortsatte, så ja, da er det overgrep. Man må kunne si ifra. Det er ikke slik at den ene skal hele tiden spørre den andre om sexen er vond eller ikke for å være på den sikre siden. Jeg har ikke opplevd at kjæresten min kaster seg over meg uten å finne ut om jeg syns det er godt eller ikke. Min nytelse er hans nytelse, og om jeg "sier fra" eller ikke så vet han utmerket godt når jeg ikke syns det er noe særlig. Og vet du hva: innen noen få sekunder så stopper han da opp, og spør meg "du virker ikke som om du er helt med. var det ikke så godt på denne måten? hva vil du heller gjøre?" (Men som regel så slipper han, fordi sex mellom oss er et felles initiativ, ikke èn som kaster seg over og trenger inn i kroppsåpninger på den andre før vedkommende rekker å kommentere det!)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #27 Skrevet 12. mars 2012 HI her: Jeg er redd for å si i fra, redd for å ikke gi han det han vil ha på en måte.Jeg skal prate med han i kveld, si hvordan jeg har det på turer, at jeg ikke liker at han kaster seg over meg når jeg ikke vil.
Gjest Heartbroken Skrevet 12. mars 2012 #28 Skrevet 12. mars 2012 Hvordan har dere det ellers da? Er det 'kun' når dere er på tur han oppfører seg sånn, eller er han hensynsløs ellers også?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #29 Skrevet 12. mars 2012 Han er litt sånn at ting skal gå etter hans pipe, orker f.eks aldri å krangle me han, han har uansett ingen feil.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #30 Skrevet 12. mars 2012 Han er litt sånn at ting skal gå etter hans pipe, orker f.eks aldri å krangle me han, han har uansett ingen feil. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #31 Skrevet 12. mars 2012 Hva er det som egentlig gjør at du fortsatt er sammen med mannen din? Har han noen brukbare kvaliteter i det ehle tatt?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #32 Skrevet 12. mars 2012 Han er litt sånn at ting skal gå etter hans pipe, orker f.eks aldri å krangle me han, han har uansett ingen feil. Hilsen HI Og du er i dette forholdet fordi???... Om dette er en gjennomgående tone i forholdet at han skal bestemme alt og at det blir sur stemning om du sier i fra om ting - hvorfor i all verden være sammen med ham? Jeg blir like sjokkert hver gang jeg leser innlegg som dette.. Hvor mange underkuede, redde kvinnfolk finnes det i verden som ikke står opp for seg selv og godtar alt fra ufølsomme drittsekker som styrer som de vil? Og i tillegg har barn med i bildet? Og fortsatt er sammen med mannen?????
Lillchris Skrevet 12. mars 2012 #33 Skrevet 12. mars 2012 jeg tror egentlig du selv vet hva du bør gjøre. Du hadde nok ikke skrevet dette innlegget om du visste at dette var helt greit. det er litt rart at din mann ikke ser tegningen, at du ikke liler det. For det er hvertfall slik hos oss at min mann forstår fort om det er noe jeg syns er vondt eller ubehagelig
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #34 Skrevet 12. mars 2012 Herregud. Merker ikke mannen din om du har det godt når dere har sex eller ikke? Gjør han ikke engang et forsøk på å forføre deg? Bare tvinger den inn selv om du er tørr? Hvilket sjarmtroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå