Gå til innhold

Hva synes dere om denne type sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi er på turer, så kommer mannen min inn i dusjen sammen med meg. Vi har mange barn, så vi gjør det ikke på rommet sammen med de.

Det gjør så vondt å ha sex med han i dusjen, han bare stiller seg i dusjen og stikker den inn. jeg er tørr der nede, jeg står å kliper meg fast i vaskekluten å venter på at han skal bli ferdig.

Jeg gruer meg til neste tur, vet at han kommer til å komme inn i dusjen et par ganger. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang vi er på turer, så kommer mannen min inn i dusjen sammen med meg. Vi har mange barn, så vi gjør det ikke på rommet sammen med de.

Det gjør så vondt å ha sex med han i dusjen, han bare stiller seg i dusjen og stikker den inn. jeg er tørr der nede, jeg står å kliper meg fast i vaskekluten å venter på at han skal bli ferdig.

Jeg gruer meg til neste tur, vet at han kommer til å komme inn i dusjen et par ganger. :(

Og du sier ingenting til ham fordi? Bruk stemmen. Si at du ikke liker det, det gjør vondt og han må ta hensyn til deg. Hvis du ikke sier noe, så kan han jo ikke vite at du lider.

Gjest Antarctica
Skrevet

Herre gud. Den typen du beskriver er et overgrep, enten det skjer i dusjen eller en annen plass.

Skrevet

Herre gud. Den typen du beskriver er et overgrep, enten det skjer i dusjen eller en annen plass.

Men han vet jo ikke det så lenge hun ikke sier fra? Han tror hun også synes det er deilig. Hadde hun sagt nei og han fortsatte, så ja, da er det overgrep. Man må kunne si ifra. Det er ikke slik at den ene skal hele tiden spørre den andre om sexen er vond eller ikke for å være på den sikre siden.

Skrevet

Du snakker med mannen din og sier at dette overhode ikke er godt for deg og du er ikke intresert i at det skal skje igjen. Skal dere ha sex skal du være klar og kåt,

Jeg blir litt oppgitt av at du ikke hever stemmen din og sier nei dette vil jeg ikke, dette gjør vondt.

Når du ikke sier noe der eller etterpå tror han antagligvis at du liker det.

Og klarer du ikke si noe før reisen eller når dere er på tur så lås badromsdøra når du går i dusjen da. Eller bare si at jeg skal dusje og det skal jeg gjøre helt ALENE.

Jeg elsker sex i dusjen men det foregår jo helt klart ikke slik du forklarer det, det hadde jeg overhode ikke akseptert.

Skrevet

HI her:

Jeg sier ikke i fra, hvordan skal jeg kunne det? Han står der naken, å klar for akten. Hvis jeg sier nei, så blir det sikkert god stemning på turen.

Skrevet

Kanskje passe på å ha med en tube glidemiddel også fortelle han at du er tørr i skjeden når du dusjer(har samme problem) at du trenger litt ekstra smøring før sex i dusjen.

For min del har vann generelt en tendens til å tørke meg ut både hud og slimhinner.

Skrevet

Kanskje passe på å ha med en tube glidemiddel også fortelle han at du er tørr i skjeden når du dusjer(har samme problem) at du trenger litt ekstra smøring før sex i dusjen.

For min del har vann generelt en tendens til å tørke meg ut både hud og slimhinner.

Skrevet

HI her:

Jeg sier ikke i fra, hvordan skal jeg kunne det? Han står der naken, å klar for akten. Hvis jeg sier nei, så blir det sikkert god stemning på turen.

så lenge han ikke vet at det gjør vondt, og dere generelt ikke har problemer med sex i senga, så forstår han ikke og kommer til å fortsette. Du må nesten velge mellom det å pine deg selv eller å få litt småsur mann på turen (tviler på at han blir sur hvis du sier at du har VONDT, i såfall er du sammen med en mann uten empati).

Skrevet

Neimen kjære vene da.....Du må jo gi beskjed! Hvordan skal han ellers vite at det gjør vondt? Er han normal i nøtta så blir det da ikke dårlig stemning av det!

Skrevet

Huff, si fra hvordan du har det!!! Syns heller ikke sex i dusjen er noe særlig, da stillingene ofte er litt ubehagelige og vannet gjør meg enda "tørrere" der nede.. Et godt glidemiddel er VIKTIG!

Dere må bare snakke om det! Fortell han at du ikke tenner på å ha sex i dusjen eller evt at du er avhengig av litt oppvarming først. Som mannen din bør han ha forståelse for dette! Og hvis dere vil fortsette å prøve, invester i et godt glidemiddel som tåler vann!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Du er bare nødt til å si det til han. Han har sikkert ikke anelse om at det er smertefullt for deg om du ikke gir uttrykk for det! Du kan jo ta det opp før dere drar, bare dra han litt til side en dag og si at det gjør vondt for deg å ha sex i dusjen, og at du helst vil unngå akkurat det. Og så kan du foreslå noe annet som du kunne tenkt deg å gjøre. Oralsex f.eks, eller bruke hendene på hverandre, det er flere muligheter som ikke innebærer penetrering.

Skrevet

Hvis det er vanskelig å si noe når han står der fordi du er redd for dårlig stemning på tur, ja så ta det opp med han i kveld når brna er i seng da.

Eller lås døra år du går i dusjen slik at han ikke kan hoppe inn etter deg.

Men det er jo trist at du tydeligvis ikke tør å snakke om sex med mannen din. Hva du liker og ikke minst hva du ikke liker.

Han kan jo ikke gjette at du ikke liker det om du ikke sier noe.

hva med å si at når vi har sex slik er det vondt for meg derfor vil jeg at neste tur så venter vi til barna sover og så kan vi ta ha sex på badet men ta oss god tid slik at jeg får nyte deg like mye som du får nyte meg. Istede for at du skal ha det godt og jeg ha det vondt.

Om han blir sur for at du sier det slik så er han ikke glad i deg.

Skrevet

HI her:

Han merker jo at det er tørt og trangt, han må jo bruke 6-7 forsøk på å få den inn. Min mann er ikke så veldig empatisk nei.

Skrevet

HI her:

Han merker jo at det er tørt og trangt, han må jo bruke 6-7 forsøk på å få den inn. Min mann er ikke så veldig empatisk nei.

Men han vet ikke at det er VONDT. Ikke alle har vondt bare fordi det er trangt, noen liker det osv. Siden han ikke ser ansiktet ditt så kan han ikke se at du har vondt, når du ikke sier fra. Hvis han ikke er empatisk nok til å forstå at sex ikke skal være vondt etter at du har sagt det, så bør du gå fra ham.

Skrevet

HI her:

Da forstår jeg seriøst ikke hvorfor du er sammen med han.

Kunne aldri overlevd i ett forhold med en mann tom for empati, og som omtrent iflg deg , omtrent voldtar deg i dusjen.

Du får enten finne deg i det, eller si ifra, eller vente på ett under, men det kan jo ta tid.

Skrevet

What? Du er nødt til å tulle.

Skrevet

HI her:

Da forstår jeg seriøst ikke hvorfor du er sammen med han.

Kunne aldri overlevd i ett forhold med en mann tom for empati, og som omtrent iflg deg , omtrent voldtar deg i dusjen.

Du får enten finne deg i det, eller si ifra, eller vente på ett under, men det kan jo ta tid.

HI her: Du kan så si, en mann uten empati er ganske slitsomt.

Jeg får prøve å si noe til han i kveld, jeg gruer meg sånn til turen i helga. Vurderer å ikke dusje når jeg er borte.

Skrevet

hva med og prate med han før dere drar på tur. da slipper dere og få litt rar stemning resten av turen.

du må si ifra til han. ellers blir det ikke bedre.

Skrevet

Forstår det sånn at du helst ikke vil si noe men helst ikke vil at det skal fortsette heller. I stedenfor å kaste meg på alle de som sier d bør dumpe han så kan du jo kanskje som nevnt over prøve med et godt silikonbasert glidemiddel (beregnet på bruk i vann). Dette kan kanskje gjør opplevelsen bedre? Og hvis dette ikke funker så får du ta den store praten. Men glidemiddel er hertfall verdt et forsøk..?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Når du vet at dette er noe som kommer til å skje, må du jo ta det opp på forhånd, slik at du slipper situasjonen, enkelt og greit. :-)

Skrevet

HI her:

Uff, beklager, men dette syns jeg virker så merkelig at jeg nesten ikke tror at det er sant. Hva så om mannen er klar som et egg? Har han krav på sex i dusjen bare fordi han tilfeldigvis får stå??? Tro det eller ei, men de fleste menn overlever fint å bli kåt uten å måtte ha sex der og da!

Er det vondt, så er det vondt, og det burde ikke være noe i veien for å si fra. Det er da en ærlig sak. Om fyren ikke har forståelse for det, men fortsetter i samme duren, ville jeg seriøst lurt på hva som var galt med han!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Det er nesten så jeg begynner å lure på om du er redd for mannen din? Får vondt av deg når du viser at du er engstelig for å snakke med han, og håper det er pga temaet og ikke fordi du er redd for _han_.

Jeg tror ikke mannen min hadde blitt spesielt glad om jeg hadde holdt tilbake at jeg hadde vondt bare så han skulle få seg noe. De fleste menn har såpass omløp i hodet at de forstår at når jenta har det vondt så er det ikke noe å presse på med. Hvis mannen din ikke forstår det så tror jeg dere helt ærlig har større problemer enn sex i dusjen.

Hvis du synes det er skummelt å snakke med mannen din så skriv et brev til han! Der kan du forklare deg så nøye du vil om hvor vondt det er for deg og at det kunne vært supert om dere sammnen kunne kommet til en enighet om andre alternativer, for det er rett og slett for plagsomt for deg å ha sex i dusjen. Da rekker også han å fordøye det du skriver før han snakker med deg og evt roe seg ned så dere kan snakke rolig sammen. Skriv gjerne også at du var redd for å ta det opp med han fordi du trodde han kom til å bli sint, og du vil så gjerne at dette skal bli en koselig tur for dere. Appeller til hans myke sider (han må da ha noen?), men vær fast på at det blir IKKE aktuelt med sex i dusjen, og at dere må i så fall finne andre måter å ha sex på. Lykke til :)

Skrevet

OG hva er det som får deg til å IKKE si dette til han?!

Gjest Miryks
Skrevet

Okei, så.... det at mannen din får ståkuk gir han rett på musa di?

Blir han sur, så blir han sur. Du har hatt vondt av sexen hvor lenge det enn har foregått, tassen hans tåler noen dager uten massasje.

Som fler e her skriver, jeg tror egentlig ikke dette er seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...