cheni Skrevet 11. mars 2012 #26 Skrevet 11. mars 2012 Ja, mistanke om RS-virus! Og oppstart av antibiotika pronto. Ved norsk senter for cystisk fibrose.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #27 Skrevet 11. mars 2012 men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg.... Har aldri sagt noe om hennes evner som mor eller sådan. Aner absolutt ingenting om jenta, har ikke lest bloggen før nå, men syns blunderen var litt morsom. Gjør sånne blundere hele tiden jeg, bare arti det vel? Men litt traurig når hun begynner å nekte på fakta syns jeg. Hilsen hun som ikke er hi, men som var enig i at det var litt morsomt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #28 Skrevet 11. mars 2012 Ja, mistanke om RS-virus! Og oppstart av antibiotika pronto. Ved norsk senter for cystisk fibrose. Vet jeg er kranglete nå, men da fikk hun det ikke "mot RS vuruset", men i tilfelle en bakterieinfeksjon skulle utvikle seg.
Gjest Miryks Skrevet 11. mars 2012 #29 Skrevet 11. mars 2012 men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg.... Har aldri sagt noe om hennes evner som mor eller sådan. Aner absolutt ingenting om jenta, har ikke lest bloggen før nå, men syns blunderen var litt morsom. Gjør sånne blundere hele tiden jeg, bare arti det vel? Men litt traurig når hun begynner å nekte på fakta syns jeg. Hilsen hun som ikke er hi, men som var enig i at det var litt morsomt. ...ingen som har tenkt over at det kanskje er legen som har gjort en feil i dette tilfellet, og sagt feil til Mamman til Stella? TENKE SEG TIL, til og med leger kan gjøre feil.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 11. mars 2012 #30 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Skjerping, Damer!!!!! La jenta være, og slutt å kverulere på dette!! Endret 11. mars 2012 av sommerfuggel i vinterland
cheni Skrevet 11. mars 2012 #31 Skrevet 11. mars 2012 Ja, mistanke om RS-virus! Og oppstart av antibiotika pronto. Ved norsk senter for cystisk fibrose. Vet jeg er kranglete nå, men da fikk hun det ikke "mot RS vuruset", men i tilfelle en bakterieinfeksjon skulle utvikle seg. Det er sant, men det kan jo hende det er derfor Stella også har fått det da. For er det slimdannelse i lunger så oppstår det ofte bakteriekolonier. Syns bare det er fælt at voksne folk skriver så nedsettende om ei jente, som i bloggen skriver at hun sliter! Empati folkens!!! Dette er jo mobbing!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #32 Skrevet 11. mars 2012 Ja, mistanke om RS-virus! Og oppstart av antibiotika pronto. Ved norsk senter for cystisk fibrose. Vet jeg er kranglete nå, men da fikk hun det ikke "mot RS vuruset", men i tilfelle en bakterieinfeksjon skulle utvikle seg. Det er sant, men det kan jo hende det er derfor Stella også har fått det da. For er det slimdannelse i lunger så oppstår det ofte bakteriekolonier. Syns bare det er fælt at voksne folk skriver så nedsettende om ei jente, som i bloggen skriver at hun sliter! Empati folkens!!! Dette er jo mobbing! Det kan være. Aner forøvrig ikke hvilken blogg det er snakk om, eller hvilken jente.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #33 Skrevet 11. mars 2012 Man får bare ikke antibiotika mot virus. For det virker ikke likevel....... Og forebyggende? Nja... det skjer sjelden. Og aldri om man ikke vet infeksjonen fører til bakteriell infeksjon, av det man har...... Ikke greit for stakkars HI, men samtidig bør HI vite litt før fingrene finner tastaturet.
Gråsonen Skrevet 11. mars 2012 #34 Skrevet 11. mars 2012 Nei, nå er jeg både sint og lei meg. Mamman til Stella, vær så snill å ikke bry deg om en eller annen anonym person som synes det er morsomt å gjøre narr av andre. Du vet, sånne mennesker liker å gjøre narr av andre fordi de er små, små redde mennesker inni seg selv. I motsetning til deg som har trua på deg selv. Skjønner du har det beintøft for tiden. Personlig mener jeg det ligger noe i den setningen: "det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere" Fortsett livet ditt med hodet hevet. Stå på og ikke gi deg. Du har alt som trengs, noen ganger ligger det bare litt langt inne!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #35 Skrevet 11. mars 2012 Hva mener du med "ikke greit for stakkars HI" egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #36 Skrevet 11. mars 2012 Nei, nå er jeg både sint og lei meg. Mamman til Stella, vær så snill å ikke bry deg om en eller annen anonym person som synes det er morsomt å gjøre narr av andre. Du vet, sånne mennesker liker å gjøre narr av andre fordi de er små, små redde mennesker inni seg selv. I motsetning til deg som har trua på deg selv. Skjønner du har det beintøft for tiden. Personlig mener jeg det ligger noe i den setningen: "det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere" Fortsett livet ditt med hodet hevet. Stå på og ikke gi deg. Du har alt som trengs, noen ganger ligger det bare litt langt inne! Selvironi er en fin bil.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. mars 2012 #38 Skrevet 11. mars 2012 Fy faen så frekke enkelte av dere er! «alle over 13 burde vite slikt» «min femåring vet forskjell»...jeg er sykepleier, og det er svært få pasienter som vet at antibiotika bare tar bakterier osv...enten de er femten eller femti! Ja hoi hoi så morsomt det var å lage et innlegg om noen som ikke helt visste forskjell på behandlingsmetoder for virus og bakterier, fine! Men at voksne folk skal føle behov for å gni det så inn og hovere og virkelig fryde seg over sin mulighet til å hevde seg over andre mennesker, ja det er jo rett og slett bare patetisk. P a t e t i s k.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #39 Skrevet 11. mars 2012 Seriøst folkens? Hvor latterlig kjipe går det egentlig an å bli? Håper virkelig du skjønner at det er HI som driter seg ut her, mammaen til Stella! Blir helt målløs over hvor idiotiske folk er. Det er søren meg verre å være et helt empatiløst menneske enn å ikke vite forskjellen på bakterier og virus!
Mø schæl! Skrevet 11. mars 2012 #40 Skrevet 11. mars 2012 Dette er jo bare tragisk, og tenderer mot grensen til mobbing. Synes det er helt latterlig å lage et innlegg ut av dette hentet fra denne bloggen. Jeg er 34, og både "fagutlært" (ja, tenk - jeg forstod hva hun mente!) og reagerte ikke da jeg leste utsagnet, tenkte ikke engang over at det stod "virus" i stedet for "bakterier". Og barnepencillin synes jeg var et fint begrep - ikke alle voksne som får antibiotika med appelsinsmak, vet dere! Skjerpings!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. mars 2012 #41 Skrevet 11. mars 2012 Syke folk ass.... Og da tenker jeg ikke på 18åringen, men dere faglærteblabladamene...
Gjest Morn du Skrevet 11. mars 2012 #42 Skrevet 11. mars 2012 #¤#"¤%/& Nå Må dere gi dere. Er det MULIG å holde på sånn? Er det ikke den ene, så er det den andre. Alltid noen å rakke ned på, og det anonymt. Fysj!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #43 Skrevet 11. mars 2012 Men kanskje man skal slutte å dytte innlegget opp da? For nå ser det ut som de har gitt seg for lengst......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå