Gå til innhold

Artig.. fra blogg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Når prøvene var analysert så viste det seg at hun hadde virus i kroppen,

og nå går hun på barne pencilin"

 

 

Hehe, kan ikke annet enn å le..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en ting å si : du har dårlig humor....

Skrevet

Leste den tidligere, og lo litt jeg også...

Skrevet

ka e probleme dåkkers egentlig..

herregud.. ka som e arti med det da?

at dattra mi har virus?.. for ja, derre e tatt fra bloggen min

Skrevet

Skjønner ikke hva dere ler av.. forklar.

Skrevet

Det er morsomt fordi penicilin ikke virker på virus, det får du om du har bakterier i kroppen ;)

Skrevet

Aha, men ikke morsomt (akkurat som alle andre "vitser" som blir forklart). Ønsker Stella god bedring!

Skrevet

Man pleier ikke få antibiotika mot virus...

Og hva er egentlig barne penicillin?

Skrevet

Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ..

 

Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis :)

Skrevet

Herregud for ett latterlig innlegg!! Trur du har ekstremt lite og gjør hvis du sitter og leser blogger for så å latterlig gjøre den her inne.... Hvor gammel er du egentlig?!

Dette er noe ikke en voksen person gjør i alle fall...

Skrevet

Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ..

 

Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis smile.png

 

Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite.

 

God bedring til jenta di.

Gjest Miryks
Skrevet

Ærlig talt, nå synes jeg det blir drøyt altså.

Det er greit, hun skriver mye privat i bloggen osv osv, men jeg synes da vitterlig det skal vÆre mulig å ta litt hensyn! Spesielt når Mamma til Stella faktisk er her inne og leser hva dere skriver. Jeg vet jeg har skrevet en annet innlegg om dette en plass på barnimagen/dib, men den diskusjonen har jeg meldt meg ut av for ei stund siden.

 

Synes bare det blir for drøyt å dra frem slike ting helt uten grunn.

Hva med å heller bare skrive det som en vits på facebook, og ikke her inne?

Alle vet jo hvem hver jÆvla blogger er her inne, så det hefter jo ikke å finne ut hvem som har skrevet hva, og i følge dere, drette på draget...

Skrevet

Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ..

 

Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis smile.png

 

Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite.

 

God bedring til jenta di.

 

så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da!

å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det.

 

teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen?

Skrevet

Syns du er patetisk HI, som skriver dritt om ei som sier hun har det tøft!!! Og sist jenta mi var på Ullevål fikk hun faktisk antibiotika pga virus,da dette KAN utvikle seg til bakterier. Og dess lengre man er syk, dess større sjanse...

Skrevet

Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ..

 

Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis smile.png

 

Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite.

 

God bedring til jenta di.

 

så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da!

å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det.

 

teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen?

 

Jenta mi på fem år kan dette med virus og bakterier....

 

Tipper legen skrev det ut mot en bakteriellinfeksjon;)

 

Jg er ikke hi, men ærlig talt, er dette uthenging? Hva med å ha litt selvironi? Og hva med å heller si, "takk, nå lærte jeg noe nytt"

Skrevet

Jamen det var da legen som sa det, herregud,

hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært.

men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne.

Skrevet

Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ..

 

Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis smile.png

 

Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite.

 

God bedring til jenta di.

 

så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da!

å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det.

 

teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen?

 

Jenta mi på fem år kan dette med virus og bakterier....

 

Tipper legen skrev det ut mot en bakteriellinfeksjon;)

 

Jg er ikke hi, men ærlig talt, er dette uthenging? Hva med å ha litt selvironi? Og hva med å heller si, "takk, nå lærte jeg noe nytt"

 

Da burde du vel strengt tatt skrevet dette adressert til legen ettersom det var han/hun som både ga diagnose og som skrev ut resept på medisin.

 

Legen vil sikkert sette pris på å bli tatt i lære av anonyme dibbere.

Skrevet

Jamen det var da legen som sa det, herregud,

hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært.

men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne.

 

Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært... ;)

Gjest Miryks
Skrevet

 

 

Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært... ;)

 

Jeg har egentlig vanskelig for å tro at du er faglært. For å være faglært så må en være minst 19-20 år gammel, og utifra dette innlegget ditt, så later du til å være en 14-15....

Skrevet

Jamen det var da legen som sa det, herregud,

hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært.

men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne.

 

Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært... ;)

 

Faglært og faglært, Fru Blom. Neppe i folkeskikk da

Skrevet

Syns du er patetisk HI, som skriver dritt om ei som sier hun har det tøft!!! Og sist jenta mi var på Ullevål fikk hun faktisk antibiotika pga virus,da dette KAN utvikle seg til bakterier. Og dess lengre man er syk, dess større sjanse...

 

Virkelig?

Skrevet

men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg....

Skrevet

men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...