Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 "Når prøvene var analysert så viste det seg at hun hadde virus i kroppen, og nå går hun på barne pencilin" Hehe, kan ikke annet enn å le..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Bare en ting å si : du har dårlig humor....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Leste den tidligere, og lo litt jeg også...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 ka e probleme dåkkers egentlig.. herregud.. ka som e arti med det da? at dattra mi har virus?.. for ja, derre e tatt fra bloggen min
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Det er morsomt fordi penicilin ikke virker på virus, det får du om du har bakterier i kroppen
Lammelåret Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Aha, men ikke morsomt (akkurat som alle andre "vitser" som blir forklart). Ønsker Stella god bedring!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Man pleier ikke få antibiotika mot virus... Og hva er egentlig barne penicillin?
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ.. Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Herregud for ett latterlig innlegg!! Trur du har ekstremt lite og gjør hvis du sitter og leser blogger for så å latterlig gjøre den her inne.... Hvor gammel er du egentlig?! Dette er noe ikke en voksen person gjør i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ.. Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite. God bedring til jenta di.
Gjest Miryks Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 Ærlig talt, nå synes jeg det blir drøyt altså. Det er greit, hun skriver mye privat i bloggen osv osv, men jeg synes da vitterlig det skal vÆre mulig å ta litt hensyn! Spesielt når Mamma til Stella faktisk er her inne og leser hva dere skriver. Jeg vet jeg har skrevet en annet innlegg om dette en plass på barnimagen/dib, men den diskusjonen har jeg meldt meg ut av for ei stund siden. Synes bare det blir for drøyt å dra frem slike ting helt uten grunn. Hva med å heller bare skrive det som en vits på facebook, og ikke her inne? Alle vet jo hvem hver jÆvla blogger er her inne, så det hefter jo ikke å finne ut hvem som har skrevet hva, og i følge dere, drette på draget...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ.. Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite. God bedring til jenta di. så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da! å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det. teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen?
cheni Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Syns du er patetisk HI, som skriver dritt om ei som sier hun har det tøft!!! Og sist jenta mi var på Ullevål fikk hun faktisk antibiotika pga virus,da dette KAN utvikle seg til bakterier. Og dess lengre man er syk, dess større sjanse...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ.. Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite. God bedring til jenta di. så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da! å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det. teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen? Jenta mi på fem år kan dette med virus og bakterier.... Tipper legen skrev det ut mot en bakteriellinfeksjon;) Jg er ikke hi, men ærlig talt, er dette uthenging? Hva med å ha litt selvironi? Og hva med å heller si, "takk, nå lærte jeg noe nytt"
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 Jamen det var da legen som sa det, herregud, hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært. men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #18 Skrevet 11. mars 2012 http://www.nettdokto...antibiotika.php http://app.esac.ua.a...ged-ribbon/bugs http://no.wikipedia....iki/Antibiotika (Og i tilfelle du ikke visste det heller, penicillin = antibiotika)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #19 Skrevet 11. mars 2012 Hu har virus i kroppen, å hu fikk pencilin mot det.. pencilin med ikke så vond smak slik at ungan får d i sæ.. Takk Lammelåret, Stella bynne å bli frisk heldigvis Du må ha misforstått. Penicillin brukes til å behandle bakterier, ikke virus. Det burde alle over 13 år vite. God bedring til jenta di. så rart at stella fikk det utskreve av legen mot virus da! å d hjelpe jo , så d må no vær nåkka i det. teit dåkker e som ska sitt å heng ut folk.. e itj dåkker voksen? Jenta mi på fem år kan dette med virus og bakterier.... Tipper legen skrev det ut mot en bakteriellinfeksjon;) Jg er ikke hi, men ærlig talt, er dette uthenging? Hva med å ha litt selvironi? Og hva med å heller si, "takk, nå lærte jeg noe nytt" Da burde du vel strengt tatt skrevet dette adressert til legen ettersom det var han/hun som både ga diagnose og som skrev ut resept på medisin. Legen vil sikkert sette pris på å bli tatt i lære av anonyme dibbere.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #20 Skrevet 11. mars 2012 Jamen det var da legen som sa det, herregud, hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært. men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne. Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært...
Gjest Miryks Skrevet 11. mars 2012 #21 Skrevet 11. mars 2012 Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært... Jeg har egentlig vanskelig for å tro at du er faglært. For å være faglært så må en være minst 19-20 år gammel, og utifra dette innlegget ditt, så later du til å være en 14-15....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #22 Skrevet 11. mars 2012 Jamen det var da legen som sa det, herregud, hører heller på han en dere, han er hvertfall fagutlært. men nå gidder jeg ikke å sitte å diskutere mere med dere, dette blir for dumt i mine øyne. Hahaha, er han "fagutlært"? Det tror jeg knappest det er mulig å være. Hilsen ei som er faglært, men ikke fagutlært... Faglært og faglært, Fru Blom. Neppe i folkeskikk da
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #23 Skrevet 11. mars 2012 Syns du er patetisk HI, som skriver dritt om ei som sier hun har det tøft!!! Og sist jenta mi var på Ullevål fikk hun faktisk antibiotika pga virus,da dette KAN utvikle seg til bakterier. Og dess lengre man er syk, dess større sjanse... Virkelig?
mamma_til_gutt Skrevet 11. mars 2012 #24 Skrevet 11. mars 2012 men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg....
mamma_til_gutt Skrevet 11. mars 2012 #25 Skrevet 11. mars 2012 men helt alvorlig... Jenta er 18 år og er en omsorgsfull og god mor. At hun ikke har ståkontroll på uttrykk og medisiner er da vel revnende likegyldig. Kan ikke skjønne at voksne mennesker finner glede i å le av andre på denne måten... Huff! Blir helt flau av å lese her jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå