Gå til innhold

Denne bloggen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at hun er ei god mor og ei helt normal jente, med et helt ok iq nivå for sin alder. Det inntrykket ble ikke endret av at jeg nå trykket på denne blogglinken. Trist å se at barnefar ikke gjør jobben sin som far, men det sier jo ikke noe om henne, kun om han. Lykke til fremover. Prøv å samle krefter. I siste ende er du kanskje heldig som får barna dine så tidlig. Husker debatter med venninner i barndommen der det helt klart kom frem at barna med unge mødre var mest fornøyd med mødrene sine. Selv er jeg nesten 30 og er vel da nærmere å være en gammel mor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...