Musemorbr / Skrevet 12. mars 2012 #26 Skrevet 12. mars 2012 Har inntrykk av at hun er ei god mor og ei helt normal jente, med et helt ok iq nivå for sin alder. Det inntrykket ble ikke endret av at jeg nå trykket på denne blogglinken. Trist å se at barnefar ikke gjør jobben sin som far, men det sier jo ikke noe om henne, kun om han. Lykke til fremover. Prøv å samle krefter. I siste ende er du kanskje heldig som får barna dine så tidlig. Husker debatter med venninner i barndommen der det helt klart kom frem at barna med unge mødre var mest fornøyd med mødrene sine. Selv er jeg nesten 30 og er vel da nærmere å være en gammel mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå