Gå til innhold

Denne bloggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://mariannehansens.blogg.no/

hva synes dere generelt om denne jenta, er hun voksen, ansvarlig, umoden?

ser det er mange forskjellige kommentarer på bloggen hennes,

noen støttende, noen frekke...

jeg klarer ikke helt å sette en mening om henne.. synes mest synd på henne tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, stakkar jente...

hun blir jo trakassert jo,

greit at hun er ung og gravid med enda et barn,

men de trenger ikke å være så slemme mot henne da :(

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har ikke fulgt bloggen hennes, men jeg syns at hun er tøff! Hun er ung, hun tar vare på datteren sin, hun er ærlig og hun er steikanes tøff.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hun er er inne også, lurer på hvor hun er fra...synes synd i henne :-(

Skrevet

Er det ikke "Mamman til Stella" her inne da?

siden det er ikke mange barn som heter Stella.

har sett henne en del på 1 trimester :)

Skrevet

Hei...

Ja, det er meg..

Takk for sympatien, selv om det ikke kan måle opp for alt jeg går igjennom nå... synes det er vondt at alle skal kritisere meg for noe, eller såre meg hele tiden.

men skal ikke sitte her å syte.

Ha en fin dag alle sammen

Skrevet

Huff, har så vondt av deg lille venn!

Hjertet mitt blør faktisk for deg.. håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Slutt å brett ut privatlivet offentlig da vel! Så får du helt sikkert være i fred.

Gjest Miryks
Skrevet

Enig med Anonym #9.

Jeg vet ikke hvorfor andre blogger, men jeg blogger en gang i blant for å få ut frustrasjon, skrive ned hva jeg tenker og føler der og da så jeg kan se på det senere.

Har forøvrig en anonym blogg.

Ser ikke vitsen med å brette ut hele navnet sitt i bloggadressa....

Skrevet

si hva dere vil.. jeg bryr meg ikke lenger.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Uff jeg fikk vondt av deg Mamman til Stella :(

Gjest sandyBay1
Skrevet

Nå er jeg en 39 år gml kjærring- dame- jente ( eller hva dere mener), men det lille jeg leste hva hu skriver om- så virker hu som ei oppegående jente :)

Heller at hun har vært uheldig med valget av far til barna sine, men det kan man ikke vite i utgangspunket når en treffer " den rette"

Alle kan vi faile her i livet, men gjøre det beste ut av det eller grave seg ned. Masse lykke til i sv.skapet # mamman til Stella # :D

Skrevet

Tusen takk sandybaby2011 :)

og takk for sympatien til dere andre her oppe :)

Skrevet

Fantastisk søt Stella er :-)

Skrevet

Takk :)

ja, hun er kjempe søt :D

Skrevet

Jeg syns det er mer merkelig at hun fikk penicilin for virus enn at hun skriver det jeg da :S Det er hvertfall en merkelig lege det!

Håper lille tulla di blir fort frisk <3

Skrevet

Jeg syntes denne jenta virker som ei veldig moden jente når det kommer til datteren sin og babyen i magen. All ros. Hun setter stella foran alt, gjør ting en kjærlig mor skal gjøre.

- når det kommer til valg av menn syntes jeg synd på henne. Hun er kanskje ikke helt moden på dette feltet, å har gjort noen feil slik jeg selv har gjort! Håper hun lærer og ser det at x kjæresten og barnefaren er en mann som ikke fortjener henne. Hun fortjener en som respekterer henne og barna, ikke en som gir faen i henne, Stella og barnet i magen. Denne utro drittsekken klarer hun seg fint uten:)

- virker som om hun har mange folk rundt seg som dømmer henne, rakker ned på henne i stedet for å støtte henne (både fjerne og nære personer). Det skjer både her inne og på bloggen. Barnslig er vell det ordet som beskriver dette.

Stå på Marianne! Du klarer deg fint uten drittgubben:D

Skrevet

Er Hi, den samme som henger ut denne stakkars jenta i flere innlegg her på BIM?

Skrevet

http://mariannehansens.blogg.no/

hva synes dere generelt om denne jenta, er hun voksen, ansvarlig, umoden?

ser det er mange forskjellige kommentarer på bloggen hennes,

noen støttende, noen frekke...

jeg klarer ikke helt å sette en mening om henne.. synes mest synd på henne tror jeg....

Hun virker veldig barnslig, umoden og uansvarlig, men så er hun også bare 18 år? Noen burde kanskje lært henne noe om prevensjon??

Skrevet

Takk skal dere ha...noen som er teite, umodne, barnslige å uansvarlige her så må det være dere som er eldre som sitter å henger ut en 19 åring på nett.

Og hvis dere faktisk leser bloggen istede for å dømme før dere aner noen ting så ble jeg gravid på P sprøyta, noe som nesten er umulig.

å ikke snakk til meg om prevansjon, jeg gikk Helse og sosial og fikk 6er i sex og samliv prøven, og i den så handlet det naturligvis om prevansjon.

Skrevet

Takk skal dere ha...noen som er teite, umodne, barnslige å uansvarlige her så må det være dere som er eldre som sitter å henger ut en 19 åring på nett.

Og hvis dere faktisk leser bloggen istede for å dømme før dere aner noen ting så ble jeg gravid på P sprøyta, noe som nesten er umulig.

å ikke snakk til meg om prevansjon, jeg gikk Helse og sosial og fikk 6er i sex og samliv prøven, og i den så handlet det naturligvis om prevansjon.

Ikke for å trakassere, men får man 6-er når man skriver ordet "prevensjon" feil? (som forresten 80% av folk her på DiB skriver).

For øvrig så synes jeg at de som blogger har en viss kjendisstatus, og må tåle mer enn en anonym person i gata. Man må vurdere hva man legger ut på nett, ut fra eventuelle reaksjoner det kan få. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har hengt på DiB, men da burde du jo se at svært mange har fordommer og hakker ned på unge mødre, og den vanligste hånefrasen er "har du hørt om prevensjon eller?". Jeg synes slik holdning er forkastelig, har selv opplevd å bli gravid da jeg var rett oppunder 30 år, som alenemor til 2, og fikk høre om jeg hadde lært noe om prevensjon siden jeg plutselig var uplanlagt gravid.

Synes det at voksne kvinner med barn sitter på nett og hakker på en 19-åring som verken har skrevet om grov omsorgssvikt eller noe lignende, er patetiske.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Ikke for å trakassere, men får man 6-er når man skriver ordet "prevensjon" feil? (som forresten 80% av folk her på DiB skriver).

For øvrig så synes jeg at de som blogger har en viss kjendisstatus, og må tåle mer enn en anonym person i gata. Man må vurdere hva man legger ut på nett, ut fra eventuelle reaksjoner det kan få. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har hengt på DiB, men da burde du jo se at svært mange har fordommer og hakker ned på unge mødre, og den vanligste hånefrasen er "har du hørt om prevensjon eller?". Jeg synes slik holdning er forkastelig, har selv opplevd å bli gravid da jeg var rett oppunder 30 år, som alenemor til 2, og fikk høre om jeg hadde lært noe om prevensjon siden jeg plutselig var uplanlagt gravid.

Synes det at voksne kvinner med barn sitter på nett og hakker på en 19-åring som verken har skrevet om grov omsorgssvikt eller noe lignende, er patetiske.

Er jammen ikke helt sikker på at det virkelig er voksne kvinnfolk som skriver disse hånlige innleggene.

Skal jammen ikke forundre meg at det er misunnelige og smålige jenter i samme alder eller ikke så langt unna i alder.

Fikk selv spm ved 26 års alder om vi ikke visste hva prenvensjon var, siden jeg ventet nr 3 den gangen. Hva POKKER har folk med hvor mange barn en velger å få????

Og nå som jeg er gravid som 39 åring med ny mann, så har det vært delt syn på dette blandt kjente og ukjente.

Godt folk har noe å slarve om sier jeg bare, det beviser hvor smålige de er!!!

Skrevet

Er jammen ikke helt sikker på at det virkelig er voksne kvinnfolk som skriver disse hånlige innleggene.

Skal jammen ikke forundre meg at det er misunnelige og smålige jenter i samme alder eller ikke så langt unna i alder.

Fikk selv spm ved 26 års alder om vi ikke visste hva prenvensjon var, siden jeg ventet nr 3 den gangen. Hva POKKER har folk med hvor mange barn en velger å få????

Og nå som jeg er gravid som 39 åring med ny mann, så har det vært delt syn på dette blandt kjente og ukjente.

Godt folk har noe å slarve om sier jeg bare, det beviser hvor smålige de er!!!

Jeg fikk spørsmål fra LEGEN om jeg var sikker på at jeg skulle beholde nr 1 (var 21 år, etablert og barnet var planlagt), siden han synes jeg var for ung og barnefaren var for gammel. Jeg forklarte ham at jeg driter i hva HAN synes, og byttet lege :D Hilsen anonym over.

Skrevet

Jeg synes hun virker sterk, ser ut som om hun prøver sitt beste,

synd enkelte skal rakke ned på henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...