Gå til innhold

September mammaer-begynner magen å synes?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Jadda, her er det mage... jeg kan godt presse den ned i ei vanlig bukse, men det er både stygt og fryktelig ubehagelig. Så har brukt mammabukser i ei uke nå, og da er det babykul som synes med en gang. Uten klær har det vært kul lenge synes jeg.

 

Men det er nr TRE dette, og det har vel sin forklaring. Jeg er 13+4 i dag, og foretrekker å si uke 14, for det føles bedre med den magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 15+6 nå, og ser ganske gravid ut ja.

Magen har formet seg som en kule, er hard, og livmoren når helt opp til navelen. Kan omtrent ikke bruke vanlige bukser lenger. Joggebukser i vanlig størrelse kan med nød brukes litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+5 og har stor mage på kvelden. Ellers er det lite graviditetstegn som synes for andre enn meg selv, foreløpig.. Men har gått opp 4-5 kg siden jeg ble gravid (!!), så gravidvalken er mer enn fremtredende nok... ;P

ugunstig nok er jeg aerobic/spinninstruktør, så jeg føler pr dags dato at jeg er "hun instruktøren som trener kundene, men selv ligger på latsida.."... gleder meg til kulen kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+3 i dag og føler nå at det virkelig vises! Synes egentlig det er litt stas, fått noen kommentarer på jobb fra de som alt vet om det:-) nå venter jeg bare på å kjenne liv!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er magen i full anmars... er snart 14 uker på vei, og har begynt å gå med mammaklær.. mere behagelig =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+2 og fikk en kommentar fra den kommende oldemoren når jeg var 11+5: "Tror bare du tuller med meg for det vises jo ikke at du skal ha smått." ;)

Men etter den uka har magen skutt ut! Kan ikke skjule det nå lengre! Så da fremhever jeg den heller! Skinnyjeans(mammabukser selvfølgelig!) og trange men tøyelige topper er det det går i hos meg om dagen! ;)

Kjenner ikke så mye til livmora men hadde jo litt ekstra på magen før jeg ble gravid så når livmora kom over skambeinet så er det jo naturlig at alt kommer lengre ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 15+2 og magen syns nok ja. Men alle vet jo at jeg er gravid, så slapper vel litt mere av da også. Jeg har i dag hørt hjertelyden til den lille ved hjelp av en doppler jeg kjøpte meg. Utrolig hyggelig. 164 s/m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker og har hatt mage en god stund, får en del kommentarer som " er du sikker på at det bare er en der inne?" Gravid bukser har jeg brukt siden ca uke 11....Er mitt tredje barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker på vei og det synes veldig godt! En tydelig kul:) men kom mye fortere denne gangen vanskelig å skjule det fra uke 12, er på vei med nr 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har årntlig gravidmage nå, og jeg vil tro at selv fremmede antar at jeg er gravid! HURRA!

 

Har lagt på meg litt, men det syns ikke. Her er det bare magen som vokser, så jeg er strålende fornøyd.

 

Førstegangs, og straks i uke 17!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om magene deres:) Får nesten litt klumpi halsen;)

 

Hilsen en med tom, flat mage som likevel følger med fra sidelinja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har også begynt å vise ganske godt uten at jeg har merka det selv før på lørdag når jeg prøvde åpynte meg ! ingenting som

passer over magen lengre uten at d ser stygt ut, begynte nesten å grine fordi jeg hadde blitt feit helt til samboeren sa " meen du er jo gravid kjære! gutten vår vokser inni deg" hehe ;) jeg er håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har også begynt å vise ganske godt uten at jeg har merka det selv før på lørdag når jeg prøvde åpynte meg ! ingenting som

passer over magen lengre uten at d ser stygt ut, begynte nesten å grine fordi jeg hadde blitt feit helt til samboeren sa " meen du er jo gravid kjære! gutten vår vokser inni deg" hehe ;) jeg er håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde ikkje det var så synlig. men følte eg hadde lagt på meg bare.og litt oppblåst enda kansje. men mamma gav klar besjed i går om at eg hadde fått baby mage og det viste godt :P etter ho sa det føler eg meg større :P merklig men føler eg vokser så fort at det viser at eg vokser :P

14+2 i dag :) venter nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker og har hatt mage en god stund, får en del kommentarer som " er du sikker på at det bare er en der inne?" Gravid bukser har jeg brukt siden ca uke 11....Er mitt tredje barn.

Jeg er også 3. gangs og har fått samme sp.mål (2 ganger av samme person, hyggelig!). Er nå i uke 15+5, men fikk sp.målet allerede i uke 10-11!

Sist gang holdt jeg det hemmelig helt til lang over halvveis og da måtte jeg fortelle det selv, og selv da kunne de ikke se det på meg. Kroppen merker nok 3 graviditeter på 4 år, og så har jeg igjen noen kg etter sist graviditet som jeg ikke rakk å bli kvitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har latt vente på seg gitt.. Like "flat" som før.. Kan kjenne en kul om morningen når jeg må tisse å blæren dytter ut livmoren, men håper den kommer snart den der magen :):) er 16+5 idag btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 15 uker i dag,

og er ikke så lenge siden jeg fikk førstemann, så huden har alltid vært litt slapp etter førstefødte.. men nå har den strammet seg opp igjenn :D så er tydelig at det skjer noe inni magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli synlig her og:-) men har litt å ta i fra før så føler meg tjukk.. men da trøster samboern med at jeg er jo gravid<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vokser fort også. Klarer ikke lenger ligge på magen, for da kjennes det ut som jeg har en melon mellom magen og senga :-PJeg har også litt "kjøtt" på magen fra før, men det synes faktisk ikke så godt lenger nå som magen har vokst :-) :-) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det veldig godt når jeg ligger på ryggen , og magen min har på en måte blitt hardere nederst.

De som vet jeg er gravid sier de ser det , men er litt engstlig for at det bare ser ut som om jeg er tjukk for alle andre.

Er foresten 19 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+3 med mitt 3. barn og her kom magen ganske tidlig. Nå har jeg skikkelig kulemage :) Jeg synes det er sååå fint med gravide mager, så jeg viser den frem i form av trange topper osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...