Gå til innhold

September mammaer-begynner magen å synes?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Jeg er litt kraftig fra før og litt lav, så jeg ser nok bare litt kjukk ut nå. Hehe For dem som enda ikke vet om min graviditet!

 

Men jeg ser magen er litt "hoven" helt nederst på magen, så det begynner å skje noe der nede nå.

Men det er absolutt ingen gravid mage hos meg enda.

Er 15 uker på mandag.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Jeg gleder meg til ultralyd neste mandag, så slipper jeg all den uvitheten.. Det synes jeg er vanskelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser bare tjukk ut. :P men merker at magen har fått mer "babyform", og ikke bare sjokoladeform. I tillegg begynner det å forme seg en liten ball foran, og den er mer stram og henger ikke.. :P Men det er nok bare jeg og de nærmeste som vet det, som kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,jeg har ikke fått noen "ball"...bare en stor valk. Har nok mye med all maten jeg stapper i meg.Føler jeg spiser for 5 ;) Er bare 15+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler magen har fått litt gravid form, dette er nr to så det kommer kansje raskere da.. Er likevel fryktelig spent på hva som venter på ultralyd om litt over en uke.. Har sett et hjerte banke i uke 7 så burde jo være noe der nå, men litt prega av forrige svangerskap.. Men der gikk det jo galt i uke 7 så håper lykken smiler nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker i dag( førstegangs) og jeg kan se det godt. Jeg har også litt kjøtt på magen, men nå er den ganske hard og buler ekstra ut fra navelen og ned. Morro!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+2 i dag synes absolutt det vises... har lagt en del på meg det siste året så alle andre tenker sikkert at jeg bare har lagt enda litt på meg... men jeg ser det veldig godt, og kjenner det godt når jeg ligger på magen fordi den er blitt mye hardere. og så passer ingen av buksene mine lengre heller.. HÆRLI :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker i dag, ser det meget godt på kvelden...så det er nok endel luft:) Men har en liten mage om morgenen også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he............siterer min datter på 11 da jeg spurte om hun kunne se det......."Det kan jo se ut som om du bare har spist mye kake?"

Nettopp! Ser tykk ut! Men, men, er vel en overgang.......de fleste rundt meg vet det etterhvert så de skjønner at det ikke bare er kake ;) I følge tidlig Ul er jeg en uke kortere enn jeg selv mente så i følge den 13+0 i dag (litt uenig, mener en uke mer....men, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs, 12+0 idag (Hurra!) og det syns for de som kjenner meg. Tynn med flat mage tidligere, så det syns veldig godt nå at noe er på gang. Den er hard også. Kjøpte meg mammabukse for et par uker siden, deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker og føler meg stor. Sist så man ikke magen før uke 20 hvis man ikke visste om graviditeten. Nå ser alle det. Jeg synes jo det er koselig da. Men føler meg litt dum når jeg må si jeg bare er 15 uker :) Kjenner livmor ved navlen (tror jeg ganske sikkert) Men det synes vel fortere med nummer to for mange så det er vel naturlig.

 

Akkurat som jeg skulke ha sagt det selv ;-) er også 15 uker og alle har sett det lenge. Men er jo nr. 2. Er litt usikker på hvor livmoren min slutter. Må være all den ekstra polstringen... Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda, selv om jeg ser ut som jeg er minst 6 måneder på vei, men det er fordi jeg er så veldig oppblåst fremdeles :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 16 uker, og jupp en liten mage kan skimtes;) Kan se litt chubby ut hvis jeg ikke har på meg noe stramt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja:) En hard og forholdsvis stor kul, med tanke pÅ at jeg bare er 14 +3. Jeg er gravid med nr 3 da :) Jeg sammenlignet magen i dag med magen jeg hadde da jeg var gravid med nr 1, og størrelsen svarte til uke 23 med førstemann. Det er jo veldig kjekt nÅr magen synes, men jeg hÅper ikke den fortsetter i dette tempoet, for da blir jeg diger,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har bynt å spørre om der er en liten en på vei. så da vises det vel da.. :P ( og dette er folk som veit at vi mista i sept. så at de tør å spøre om noe slikt nå, tyder vel på at det er veldig tydelig! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå da Heidi? Her syns jeg det begynner å synes...har jeg en stram topp så kam man se det litt...men går stort sett i vide klær litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt spurt om jeg er gravid :)

 

Så det er litt en gravid mage nå, men jeg kan kanskje mer se ut som om jeg er 5 mnd på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 + 5 idag.. men ikke lenge siden jeg var gravid sist, så er ganske stor.. ( bare 3 måneder mellom.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+6 i dag og har stor mage på kvelden, men ser ut som jeg bare har blitt litt chubby på dagtid :P har problem med å finne bukser som ikke klemmer på feil steder! Håper magen blir litt mer babyaktig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...