Gå til innhold

Godtesyyyyyyyk


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Vi kjøper bare godter på fredager, men nå har vi bestemt at vi kjøper mindre enn før fordi jeg alltid kjøpte nok til helle helga selv om vi bare skal ha en dag.

 

Uheldigvis så kan jeg bakke. å inviterer gjerne folk kun for å lage meg en unnskyldning.

Det er et sympatisk trekk.
Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hjemis-bilen forvilla seg inn i studentbyen i dag.

Min plan om å handle mye ble forpurret av at bilen ikke hadde noen av de tinga jeg har drømt om å handle fra isbilen.

Så endte opp med rullo og crispo.

 

Ingen sandwich med caramel, ingen scampi ingen pæreis og ingen frosne bringebær. Den Norske isbil har bedre utvalg, men når den kjører hel uten ruteplan når sjåføren føler for det må jeg nok glede meg over hjemisbilen.

Gjest sug lut
Skrevet

Hjemis-bilen forvilla seg inn i studentbyen i dag.

Min plan om å handle mye ble forpurret av at bilen ikke hadde noen av de tinga jeg har drømt om å handle fra isbilen.

Så endte opp med rullo og crispo.

 

Ingen sandwich med caramel, ingen scampi ingen pæreis og ingen frosne bringebær. Den Norske isbil har bedre utvalg, men når den kjører hel uten ruteplan når sjåføren føler for det må jeg nok glede meg over hjemisbilen.

Scampi? Is med rekesmak? Pæreis hadde forresten vært godt. Men Hjemisbilen har pinneis med vanilje og solbær som er helt nydelig, i hvert fall.
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Skal gjøre meg mer kjent med vareutvalget til neste gang.

Scampi og frosne bringebær er nok ikke spennende nye smaker, men poser med netopp dette. Når jeg er hos mamma spiser vi litt isbilen fisk. Litt sikrer på ubrutt frysekjede en rema for og si det sånn, men hjemis opperer vist bare med is. Dem om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...