Gjest sug lut Skrevet 13. mars 2012 #26 Skrevet 13. mars 2012 Vi kjøper bare godter på fredager, men nå har vi bestemt at vi kjøper mindre enn før fordi jeg alltid kjøpte nok til helle helga selv om vi bare skal ha en dag. Uheldigvis så kan jeg bakke. å inviterer gjerne folk kun for å lage meg en unnskyldning. Det er et sympatisk trekk.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 20. mars 2012 #27 Skrevet 20. mars 2012 Hjemis-bilen forvilla seg inn i studentbyen i dag. Min plan om å handle mye ble forpurret av at bilen ikke hadde noen av de tinga jeg har drømt om å handle fra isbilen. Så endte opp med rullo og crispo. Ingen sandwich med caramel, ingen scampi ingen pæreis og ingen frosne bringebær. Den Norske isbil har bedre utvalg, men når den kjører hel uten ruteplan når sjåføren føler for det må jeg nok glede meg over hjemisbilen.
Gjest sug lut Skrevet 20. mars 2012 #28 Skrevet 20. mars 2012 Hjemis-bilen forvilla seg inn i studentbyen i dag. Min plan om å handle mye ble forpurret av at bilen ikke hadde noen av de tinga jeg har drømt om å handle fra isbilen. Så endte opp med rullo og crispo. Ingen sandwich med caramel, ingen scampi ingen pæreis og ingen frosne bringebær. Den Norske isbil har bedre utvalg, men når den kjører hel uten ruteplan når sjåføren føler for det må jeg nok glede meg over hjemisbilen. Scampi? Is med rekesmak? Pæreis hadde forresten vært godt. Men Hjemisbilen har pinneis med vanilje og solbær som er helt nydelig, i hvert fall.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 20. mars 2012 #29 Skrevet 20. mars 2012 Skal gjøre meg mer kjent med vareutvalget til neste gang. Scampi og frosne bringebær er nok ikke spennende nye smaker, men poser med netopp dette. Når jeg er hos mamma spiser vi litt isbilen fisk. Litt sikrer på ubrutt frysekjede en rema for og si det sånn, men hjemis opperer vist bare med is. Dem om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå