Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Se filmen og del den videre! Hjelp til med å gjøre Joseph Kony berømt.
Cat.68 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Kan du fortelle litt om hva den filmen inneholder. Jeg går ikke inn på slikt uten å vite litt på forhånd hva som møter meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Dette er en kampanje. Google "Joseph Kony" eller gå inn på Kony2012.com! Filmen er linket fra youtube, du kan søke på "kony 2012" og få opp samme filmen! Se den, du trenger å bli opplyst om dette! Resten av verden er i gang.. vi må åpne øynene!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Kan du fortelle litt om hva den filmen inneholder. Jeg går ikke inn på slikt uten å vite litt på forhånd hva som møter meg. Jeg er ikke HI, men legger ved en link så du, og andre, kan lese mer om dette http://teametforteller.blogg.no/1331130643_kony_2012__eksbarneso.html
Cat.68 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Det vil si at filmen viser barnesoldater og deres skjebner?. Jeg kan godt støtte saken,og kanskje jeg går inn å ser filmen, men prøver samtidlig og beskytte meg mot mentale bilder jeg ikke har godt av å se. Derfor synes jeg man bør opplyse om hva linker inneholder.
vurdere1til Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 det er ikke alt jeg "tåler" å se, så jeg trykker ikke inn på noen link uten å vite hva det er jeg får servert... jeg har tabba meg før å sett ting jeg enda sliter med å glemme..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Se filmen, spre den videre folkens! Denne mannen trenger å bli stilt for menneskerettsdomstolen! Dette har pågått i 20 år fordi vi ikke har snudd oppmerksomheten vår den veien. Vi har "beskyttet" oss selv fra bilder vi ikke har gått av å se. Støtt saken enten ved å donere penger, eller ved å spre videoen slik at Joseph Kony blir sett og vi selv er tvunget til å se!
Gråsonen Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Det er en kampanje, ingen ting å frykte. Det er en tøff film se, jeg gråt. Jeg føler meg dum over å ha vært så naiv ,har valgt å overse disse barna. Nå er det endelig en ildsjel som ikke gir oss noe valg lenger!
snille-nille Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Gjør mannen kjent men ikke doner penger, kun 25% går til barn i Uganda. De har tatt ut det meste i lønn og nekter innsyn i regnskapene. Det er lurt åvære litt skeptisk.
vurdere1til Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 sorry, jeg kan bare tenke meg hva som måtte være på den videoen.. å jeg velger å la være å se den, jeg vil ikke gå rundt med bilder av forferdelige ting i hode mitt til en hvær tid nå som jeg er gravid! så svare er nei! men jeg håper så klart at dere klarer å spre budskapet videre uten min hjelp... kan ikke fordra all den urettferdigheten som er ute i den store værden..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har handlet her http://invisiblechildrenstore.myshopify.com/
snille-nille Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Dette er delvis en scam, dere må sjekke sånne ting, man kan jo ikke være helt naiv...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Dette er delvis en scam, dere må sjekke sånne ting, man kan jo ikke være helt naiv... Da tenker jeg at du får legge litt mer kjøtt på bena og fortelle hvordan dette er delvis svindel
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Herregud, det er jo veldig typisk. Majoriteten av de som har svart i denne tråden unnskylder seg med at de må beskytte seg selv fra slike impulser. (DOH, tenk på de som lever i det helvette der. DET ER BARN FOR SVARTE!) Og resten påklammer seg retten til å kalle det en forfalskning. Sjekk charityratings! SELVFØLGELIG kan ikke 100% gå til formalet, er mange ting rundt som også krever masse penger. Bla beskyttelse fra hæren der nede, reisepenger, lØnn og div. De fleste artikkeler som påstår dette er en forfalskning forteller at artikkelene er skrevet på bakgrunn av hva de tror, ikke fakta. er jo helt patetisk hvordan dere reagerer på dette her.. beskytte seg selv... haha jeg må le! Vi har oversett barnesoldater alt for lenge, vi fortsetter vel med den innstillingen som blir presentert her.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Herregud, det er jo veldig typisk. Majoriteten av de som har svart i denne tråden unnskylder seg med at de må beskytte seg selv fra slike impulser. (DOH, tenk på de som lever i det helvette der. DET ER BARN FOR SVARTE!) Og resten påklammer seg retten til å kalle det en forfalskning. Sjekk charityratings! SELVFØLGELIG kan ikke 100% gå til formalet, er mange ting rundt som også krever masse penger. Bla beskyttelse fra hæren der nede, reisepenger, lØnn og div. De fleste artikkeler som påstår dette er en forfalskning forteller at artikkelene er skrevet på bakgrunn av hva de tror, ikke fakta. er jo helt patetisk hvordan dere reagerer på dette her.. beskytte seg selv... haha jeg må le! Vi har oversett barnesoldater alt for lenge, vi fortsetter vel med den innstillingen som blir presentert her. herlighet, ro ned kvinne!! fØrste gang noe engasjerer deg eller?
Gråsonen Skrevet 7. mars 2012 #18 Skrevet 7. mars 2012 Det er vel det som er problemet, vi engasjerer oss generelt litt for lite. Uavhengig av veldedigheten, det trengs å få mer fokus mot barnesoldatene. å si at man velger å se andre veien fordi man blir dårlig av å se tolker jeg som et hån mot alle barna som har blitt bortført, voldtatt, truet til å drepe søsken, foreldre og andre barn. Jada, jada.. Jeg er veldig opptatt av å være engasjert. Er involvert i flere veldedigheter. Bla. er jeg med på å drive en helsestasjon for unge jenter som selger kroppen sin i thailand. Samler inn og sender ned klær til barnehjem i øst-europa. Det er viktig å la seg berøre av dette, ellers er vi noen kalde jævler som tenker.. "jaja, sånn har de det. Glad ikke det er mine barn". og fortsetter kvelden uten å ofre det en tanke til.
Gråsonen Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 lagret litt for fort der! Selv om man velger å ikke gi penger, så snakk om det. Kanskje finnes det flere der ute som er opptatt av å være engasjert! Vet dere at vi får inn x-barnesoldater som flyktninger her i landet ? Hva vet vi egentlig om barnesoldater ? Jeg er helt for at dette må vi bare eksponere oss selv for, uavhengig av hvor vondt det er å se på det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Det er vel det som er problemet, vi engasjerer oss generelt litt for lite. Uavhengig av veldedigheten, det trengs å få mer fokus mot barnesoldatene. å si at man velger å se andre veien fordi man blir dårlig av å se tolker jeg som et hån mot alle barna som har blitt bortført, voldtatt, truet til å drepe søsken, foreldre og andre barn. Jada, jada.. Jeg er veldig opptatt av å være engasjert. Er involvert i flere veldedigheter. Bla. er jeg med på å drive en helsestasjon for unge jenter som selger kroppen sin i thailand. Samler inn og sender ned klær til barnehjem i øst-europa. Det er viktig å la seg berøre av dette, ellers er vi noen kalde jævler som tenker.. "jaja, sånn har de det. Glad ikke det er mine barn". og fortsetter kvelden uten å ofre det en tanke til. det blir litt latterlig med det voldsomme engasjementet fra tanketomme høns bare fordi det ble delt en video på facebook. Hadde det stått i en avis hadde dem aldri fått det med seg...
snille-nille Skrevet 7. mars 2012 #22 Skrevet 7. mars 2012 Det er bare å Google navnet på organisasjonen og lese om pengebruken. Vel verdt å engasjere seg, men når man skal overføre penger så MÅ man alltid sjekke først.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #23 Skrevet 7. mars 2012 Delt en video på Facebook???? ja hvor ellers tror du alle hønsene har snappet opp videoen. gått aktivt inn å søkt på veldedige organisasjoener, I think not..
Gråsonen Skrevet 7. mars 2012 #24 Skrevet 7. mars 2012 Jeg tenker at kanskje du skulle lest litt om det før du tar deg retten til å snakke så nedlatende. Uansett, det er din sak om du lar være å bry deg, lar være å bli berørt av det. Bare ikke snakk ned om folk som gjør det.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. mars 2012 #25 Skrevet 7. mars 2012 Delt en video på Facebook???? ja hvor ellers tror du alle hønsene har snappet opp videoen. gått aktivt inn å søkt på veldedige organisasjoener, I think not.. Jeg fant det på "Varme Små Hjerter" sin hjemmeside, men det er sikkert fordi jeg er fast leser og giver til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå