Gå til innhold

Hva skal junibabyene hete da?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Jeg misunner dere som har bestemt dere! Vi er veldig usikre!! Fint om noen har lyst til å svare på innlegget mitt "HJELP til jentenavn!!!" under navnedebatten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophia :) Var favorittjentenavn fra dag 1, og nå finner jeg ingen andre som er finere så da blir det det. Siden mannen allerede hadde guttenavnet klart lenge før vi møttes, fikk jeg bestemme hvis det ble en jente -og det blir det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår skal hete Emma :) Vi stod mellom Tilla og Emma en god stund, men begge kom fram til at vi likte Emma best! :)

Min oldemor het også det, men det er ikke derfor hun skal hete det ;)

 

Gleder oss så masse nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helle eller Susanne. Jeg vil ha det ene og gubben det andre, så vi får se hva som passer når frøkna blir født :-)

Kanskje det er noe helt annet som stemmer da?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi har landet på Nathalie :) Denne fangen er vi mer usikre enn sist så vi gleder oss til å møte henne så vi kan se om det passer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da kan det se ut til at vi kanskje endelig har funnet et navn til lillegullet i magen, og det blir Henrik Emil :)

Er vel ikke 100% sikkert enda, men tror det blir det. Mannen foreslo Henrik, og jeg synes det er et fint navn, og siden han fikk "velge" det, så fikk jeg med yndligsnavnet mitt for tiden: Emil (Emiiiiiiil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly eller Sophia/Sofia...

Lillesøsteren min har egentlig "holdt av" navnet Sofia, så vi får se...

 

Hvis det blir Lilly, trenger jeg forslag til et evt. mellomnavn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie...

Muligens Julie Andrea! Nå er sambo svensk og der er det tradisjon med tre fornavn (kun første brukes i dagligtale), så vurderer også Julie Andrea Viktoria (langt....men fint syns jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philip! Her er også sambo svensk, og vi vurderer om vi skal ha flere navn eller ikke. Jeg har egentlig lyst til det siden det er svemsk tradisjon, men "må" da bli flere enn to navn ellers blir det vel et såklat dobbeltnavn i Norge, og vi vil at han skal kalles bare Philip.

 

Men det er ikke nødvendigvis det første navnet som et tiltalenavnet i Sverige altså, jeg kjenner mange som bruker både det andre og tredje navnet som "sitt" navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Krølle :) Veldig søtt navn til lille gutten deres også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Krølle :) Veldig søtt navn til lille gutten deres også :)

 

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...