Gå til innhold

Hva skal junibabyene hete da?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blir ikke enige her heller... hverken med hverandre eller oss selv:P

Håper det plutselig dukker opp ett perfekt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filip, Trym eller Brage..... Men mer enig blir vi ikke..... Hadde 3 navn på vesla også, det ene ville jeg ha, det andre ville han ha, og til slutt ble vi enig om det siste:-)

Om det ender slik nå, kommer han til å hete Trym..... men vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke enig med verken meg selv eller noen andre.

Finner ingen navn som jeg virkelig virkelig liker denne gangen, og det er såå frustrerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig heter vår jente

 

åååå - jeg og lille baby sitter og hører på Solveigs sang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3-4 alternativer og de fleste er gode gamle norske guttenavn. Vi liker begge alle navnene, men er ikke blitt helt enige ennå - godt vi har noen måneder på oss. Navnet blir hemmelig helt frem til fødsel for alle - også familie og nære venner - så da blir det en slags "avdukning" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt sikkert ennå, men foreløpig står det mellom Oliver eller Olander :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir Eirin eller Sondre her... Vi vet ikke kjønnet, så blir spennende å se :) Men får ikke helt bestemt oss, så veldig mulig det står om noen helt andre navn når det nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi enige om at han skal hete Andreas, men jeg vil så gjerne ha et navn foran! Ganske spesielt navn, men har forelsket meg helt. Nå venter jeg på at mannen skal vende seg til det.... Blir spennende om det blir dobbeltnavn eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi faktisk vært enige en god stund nå :) Vi skal kalle opp, og navnet er både tradisjonelt og moderne. Samtidig blir det ikke "ødelagt" av nord-trønderske uttale ;) Vi holder det hemmelig til han er trygt ute og vi har sett om han passer til navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med navn. Vi venter en jente og har en gutt fra før. Han går å sier babyen heter pia.... Men har mange andré navn..

Kansje det er ei pia.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa heter Leonora Johanne :) Oppkalt etter min pappas farmor og min mormor. Tvillingbroren til Leonora (han døde i uke 20-21) hadde fått navnet Ludvik Matheo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt stemmer så skal prinsen hete Mikal.. Etter pappan sin som har Mikal som mellomnavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...