Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #26 Skrevet 8. mars 2012 Så lenge man legger ut "fine/normale" bilder, og så lenge man har så lukket profil som man velger selv, så ser jeg ikke noe problem med å legge ut bilder. Greit nok at det ikke er ett problem å hacke seg inn på facebook, men synes man er litt naiv hvis man tror at sitt eget barn er såå spesielt at noen er intr. i å hacke seg inn for å bruke det.. Det er nok ihvertfall veeeeldig sjeldent. Så lenge man bruker hodet litt, går det nok veldig fint;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #28 Skrevet 8. mars 2012 Jeg gjorde det på facebook og begrenset da tilgangen. Dette sluttet jeg med da jeg oppdaget at søskenbarn av ungene mine kopierte bildene og publiserte videre. De gjorde jo dette fordi de syns barna var så søte blablabla, men da var jo snøballen igang.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #29 Skrevet 8. mars 2012 Jeg gjorde det på facebook og begrenset da tilgangen. Dette sluttet jeg med da jeg oppdaget at søskenbarn av ungene mine kopierte bildene og publiserte videre. De gjorde jo dette fordi de syns barna var så søte blablabla, men da var jo snøballen igang. Ja det er litt av problemet med facebook. Det er ingen problemer å enten laste ned bildet på pcn eller dele det videre med dine egne venner (og venners venner osv osv). Man mister liksom litt kontrollen så fort bildet havner på facebook føler jeg. Leste også om ei skrudd dame i USA (selvsagt) som lastet ned bilder av andres barn og la de ut som sine egne, og fortalte historier om hva ungene drev med osv. Synes det er litt creepy...
super_s Skrevet 8. mars 2012 #30 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har lagt ut noen få, (her snakker vi under 10 stk) fra da ungen var nyfødt til nå (straks 15 mnd). Jeg legger sjelden ut. Liker ikke det. Svigerinna mi fikk så øra flagra da jeg gang etter gang så at hun hadde lagt ut bilder av ungen. Enda jeg hadde sagt at hun ikke skulle legge ut noen. Til slutt innså hun at jeg mente alvor og la ikke ut flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå