moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #951 Del Skrevet 20. november 2012 Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Har du fått vært hos legen? Håper det ikke er noe skummelt du får vite! Dette lurer jeg også på! krysser fingrene! Så snille dere er, jenter :-) Ja, jeg har vært hos legen, og foreløpig ser det ikke ut som noe skummelt. Jeg har hatt en del blødninger utenom mensen og diverse vondt der nede og i mageregionen. Legen trodde mest sannsynlig at jeg har hatt en spontanabort, selv om jeg går på p-piller :-( Det passet siden det er to uker siden jeg hadde mensen og han så en del slim sammen med blodet (beklager detaljer). Men som sagt tok han en celleprøve og en klamydiaprøve for sikkerhets skyld. Men ingen tegn på infeksjon. Så da håper jeg at prøvene er bra, da er det ikke noe alvorlig galt, i alle fall. Bare litt trist :-( Huff det var jo ikke gøy fordi om det ikke er noe som er farlig hvis det er det du beskriver nå Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #952 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Har du fått vært hos legen? Håper det ikke er noe skummelt du får vite! Dette lurer jeg også på! krysser fingrene! Så snille dere er, jenter :-) Ja, jeg har vært hos legen, og foreløpig ser det ikke ut som noe skummelt. Jeg har hatt en del blødninger utenom mensen og diverse vondt der nede og i mageregionen. Legen trodde mest sannsynlig at jeg har hatt en spontanabort, selv om jeg går på p-piller :-( Det passet siden det er to uker siden jeg hadde mensen og han så en del slim sammen med blodet (beklager detaljer). Men som sagt tok han en celleprøve og en klamydiaprøve for sikkerhets skyld. Men ingen tegn på infeksjon. Så da håper jeg at prøvene er bra, da er det ikke noe alvorlig galt, i alle fall. Bare litt trist :-( Æsj.. Så kjedelig og trist Jeg har selv abortert og det er aldri noe godt å sitte på. Jeg er uansett glad det ikke var noe alvorlig som feilet deg! Satser på at det bare var klamydia.. Knis. Endret 20. november 2012 av mrsrogaland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #953 Del Skrevet 20. november 2012 Så bra, box! Straks under 80 da!! Herlig, du bare raser ned! Moota, du er flink du også. Det blir sikkert lettere å holde i sjakk når du slutter på tablettene. Men selv om du ikke går NED så vil det at du er flink få deg til å ikke gå OPP. Og du går helt sikkert ned. Veier du deg på lørdag eller fredag? Jeg var flink å dra meg på trening i går. Gørrkjedelig treningstime men så glad det er overstått. Har enda ikke funnet treningsmotivasjonen så det er bare et stort ork og gruing til trening. Mat har jeg også vært flink med. Ingen utskeielser. Jeg ligger rett over 74 kg. Hvis jeg ikke har gått ned noe til helgen nå så begynner jeg kanskje å grine Jeg har vært så flink hele tiden og har planer om å være veldig flink frem til veiing også. Tenkte å veie meg lørdag. Pleier ikke å huske det i travelheten på ukedagene heller Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #954 Del Skrevet 20. november 2012 Så bra, box! Straks under 80 da!! Herlig, du bare raser ned! Moota, du er flink du også. Det blir sikkert lettere å holde i sjakk når du slutter på tablettene. Men selv om du ikke går NED så vil det at du er flink få deg til å ikke gå OPP. Og du går helt sikkert ned. Veier du deg på lørdag eller fredag? Jeg var flink å dra meg på trening i går. Gørrkjedelig treningstime men så glad det er overstått. Har enda ikke funnet treningsmotivasjonen så det er bare et stort ork og gruing til trening. Mat har jeg også vært flink med. Ingen utskeielser. Jeg ligger rett over 74 kg. Hvis jeg ikke har gått ned noe til helgen nå så begynner jeg kanskje å grine Jeg har vært så flink hele tiden og har planer om å være veldig flink frem til veiing også. Tenkte å veie meg lørdag. Pleier ikke å huske det i travelheten på ukedagene heller Huff, ja den skuffelsen er tung, altså! Jeg blir kjempesint og lei meg når jeg VET jeg har vært flink men ikke har gått ned noe.. Jeg tror du har gått ned. fortsett å stå på! Her hadde jeg ikke gått ned et eneste gram. Og jeg trente i går.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #955 Del Skrevet 20. november 2012 Så bra, box! Straks under 80 da!! Herlig, du bare raser ned! Moota, du er flink du også. Det blir sikkert lettere å holde i sjakk når du slutter på tablettene. Men selv om du ikke går NED så vil det at du er flink få deg til å ikke gå OPP. Og du går helt sikkert ned. Veier du deg på lørdag eller fredag? Jeg var flink å dra meg på trening i går. Gørrkjedelig treningstime men så glad det er overstått. Har enda ikke funnet treningsmotivasjonen så det er bare et stort ork og gruing til trening. Mat har jeg også vært flink med. Ingen utskeielser. Jeg ligger rett over 74 kg. Hvis jeg ikke har gått ned noe til helgen nå så begynner jeg kanskje å grine Jeg har vært så flink hele tiden og har planer om å være veldig flink frem til veiing også. Tenkte å veie meg lørdag. Pleier ikke å huske det i travelheten på ukedagene heller Huff, ja den skuffelsen er tung, altså! Jeg blir kjempesint og lei meg når jeg VET jeg har vært flink men ikke har gått ned noe.. Jeg tror du har gått ned. fortsett å stå på! Her hadde jeg ikke gått ned et eneste gram. Og jeg trente i går.. Men det er fra en dag til en annen. Du går ned jevnt og trutt og noen ganger står det noen dager eller kanskje uker. Men jeg er jo flink og går opp!! Jeg blir sint bare jeg tenker på det, men jegm å jo bare vente og se om jeg har gått opp eller ned før jeg blir det hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #956 Del Skrevet 20. november 2012 Så bra, box! Straks under 80 da!! Herlig, du bare raser ned! Moota, du er flink du også. Det blir sikkert lettere å holde i sjakk når du slutter på tablettene. Men selv om du ikke går NED så vil det at du er flink få deg til å ikke gå OPP. Og du går helt sikkert ned. Veier du deg på lørdag eller fredag? Jeg var flink å dra meg på trening i går. Gørrkjedelig treningstime men så glad det er overstått. Har enda ikke funnet treningsmotivasjonen så det er bare et stort ork og gruing til trening. Mat har jeg også vært flink med. Ingen utskeielser. Jeg ligger rett over 74 kg. Hvis jeg ikke har gått ned noe til helgen nå så begynner jeg kanskje å grine Jeg har vært så flink hele tiden og har planer om å være veldig flink frem til veiing også. Tenkte å veie meg lørdag. Pleier ikke å huske det i travelheten på ukedagene heller Huff, ja den skuffelsen er tung, altså! Jeg blir kjempesint og lei meg når jeg VET jeg har vært flink men ikke har gått ned noe.. Jeg tror du har gått ned. fortsett å stå på! Her hadde jeg ikke gått ned et eneste gram. Og jeg trente i går.. Men det er fra en dag til en annen. Du går ned jevnt og trutt og noen ganger står det noen dager eller kanskje uker. Men jeg er jo flink og går opp!! Jeg blir sint bare jeg tenker på det, men jegm å jo bare vente og se om jeg har gått opp eller ned før jeg blir det hehe Haha, jeg må le litt av deg. Du er så søt! "du og den vekta" , liksom... Tror nok du skal vente med å bli sint til etter du har veid deg Jeg er enda teitere. Uten å overdrive så går jeg på vekta 5 ganger daglig tipper jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #957 Del Skrevet 20. november 2012 Hehe ja men det er ikke rart heller for det går jo filler bare feil vei her.. Ja det er jo litt spesielt Er det den vekta som er laverst som gjelder da?? Du veier jo mer utover dagen.. Hvor masse mer veier du om kvelden da? Enn om morgenen liksom? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohoppsannhei Skrevet 20. november 2012 #958 Del Skrevet 20. november 2012 Wææ, nei, ikke klamydia, har man gått med det en stund kan det føre til sterilitet Var bekymret for det, og, serru. Null klamydia, og null celleforandringer, det er prøvesvarene jeg vil ha. Kryss i taket. Ellers er det veldig rart å tenke på at jeg sannsynligvis har spontanabortert, det var jo evt. et noen dager gammelt befruktet egg som ikke var levedyktig som ble støtt ut. De sier jo at slike ting er veldig vanlig, og at mange ikke merker det en gang så tidlig, bare tror det er en litt merkelig mens. Men jeg er trist alikevel, for da kunne jeg i teorien vært gravid nå, hvis ikke det hadde skjedd. Rart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144751830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #959 Del Skrevet 20. november 2012 Wææ, nei, ikke klamydia, har man gått med det en stund kan det føre til sterilitet Var bekymret for det, og, serru. Null klamydia, og null celleforandringer, det er prøvesvarene jeg vil ha. Kryss i taket. Ellers er det veldig rart å tenke på at jeg sannsynligvis har spontanabortert, det var jo evt. et noen dager gammelt befruktet egg som ikke var levedyktig som ble støtt ut. De sier jo at slike ting er veldig vanlig, og at mange ikke merker det en gang så tidlig, bare tror det er en litt merkelig mens. Men jeg er trist alikevel, for da kunne jeg i teorien vært gravid nå, hvis ikke det hadde skjedd. Rart. Huff det var ingen gode nyheter i realiteten altså Vil du bli gravid? Siden du sier at du går på pillen? Krysser fingrene for at begge prøvene er negative så slipper du i alle fall flere dårlige nyhter!! Sender deg en god klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #960 Del Skrevet 20. november 2012 Hehe ja men det er ikke rart heller for det går jo filler bare feil vei her.. Ja det er jo litt spesielt Er det den vekta som er laverst som gjelder da?? Du veier jo mer utover dagen.. Hvor masse mer veier du om kvelden da? Enn om morgenen liksom? Jada, det er den laveste vekten på mårran som teller. Men jeg har blitt helt gal og og klarer ikke la være og veie meg. Vet ikke helt hva jeg egentlig håper å få vite av å gå på vekta gang på gang Veier vel et kilo mere på kvelden enn om mårran. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #961 Del Skrevet 20. november 2012 Wææ, nei, ikke klamydia, har man gått med det en stund kan det føre til sterilitet Var bekymret for det, og, serru. Null klamydia, og null celleforandringer, det er prøvesvarene jeg vil ha. Kryss i taket. Ellers er det veldig rart å tenke på at jeg sannsynligvis har spontanabortert, det var jo evt. et noen dager gammelt befruktet egg som ikke var levedyktig som ble støtt ut. De sier jo at slike ting er veldig vanlig, og at mange ikke merker det en gang så tidlig, bare tror det er en litt merkelig mens. Men jeg er trist alikevel, for da kunne jeg i teorien vært gravid nå, hvis ikke det hadde skjedd. Rart. Det var egentlig en veldig dårlig spøk. Har hatt klamydia selv. Det er nok ikke det jeg er mest glad og stolt over. Fikk så sterke magesmerter at jeg ble hentet med ambulanse. Det viste seg at jeg hadde hatt klamydia en stund. Wrææl.. Vet ikke om jeg smittet mannen eller han meg når vi ble sammen, men samma kan det være. Skjønner godt du syntes det er trist. Svangerskap og abort vekker en del følelser. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #962 Del Skrevet 20. november 2012 Box Fresh og mrsrogaland hvordan går det? Jeg har lagd muffins idag. Eller dvs. jeg har oppskrift på en veldig god langpanne surmelksjokoladekake og jeg laget en liten røre og hadde i muffinsformer. Når jeg hadde laget de ferdig kom jeg på at jeg har prøvd det før og at det ikke ble noen stor suksess hos meg (kritisk kokk) fordi om de forsvant fra fatet. Jeg tok en liten halv muffins, fant ut at det ikke var verd det, kastet resten og lagde meg shake til kvelds *stolt* hehe.. Nå gjelder det bare å se om det har hatt noen effekt med å være så flink til lørdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #963 Del Skrevet 20. november 2012 Box Fresh og mrsrogaland hvordan går det? Jeg har lagd muffins idag. Eller dvs. jeg har oppskrift på en veldig god langpanne surmelksjokoladekake og jeg laget en liten røre og hadde i muffinsformer. Når jeg hadde laget de ferdig kom jeg på at jeg har prøvd det før og at det ikke ble noen stor suksess hos meg (kritisk kokk) fordi om de forsvant fra fatet. Jeg tok en liten halv muffins, fant ut at det ikke var verd det, kastet resten og lagde meg shake til kvelds *stolt* hehe.. Nå gjelder det bare å se om det har hatt noen effekt med å være så flink til lørdag Så bra! Er kjempespent på vekta di på lørdag, moota! Her gå det supert! Har vært på middag hos svigers i dag. Spiste kanskje litt mye til middag men ellers har jeg vært flink hele veien både i går og i dag! Sto over sjokolade og kake i dag. Har bestemt meg for å ikke veie meg før på fredag, så det er jeg spent på. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohoppsannhei Skrevet 20. november 2012 #964 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Æh, beklager, humor-genet mitt er i koma i dag, visst Uff da, det hørtes absolutt ikke godt ut, MrsRogaland! Jeg vil ikke bli gravid akkurat nå, nei, det er derfor jeg går på pillen. Vi planlegger barn om et par år, men det er litt tidlig nå. Men jeg ønsker å bli gravid etterhvert, derfor rart å tenke at jeg kanskje kunne vært det nå. Logikk og følelser er ikke alltid så enige... Takk for klem Går ganske bra nå, skal ringe en god venninne og prate litt snart, da hjelper det bra, tenker jeg. Mannfolk er for logiske til å skjønne jenters følelses-greier, tror jeg. Han min er verdens beste, altså, men jeg kommer aldri til å skjønne taktikken hans for å trøste når jeg er lei meg. Han snakker masse om hvorfor det egentlig ikke er så ille og blablabla (sier at da trenger man ikke være så lei seg?), men vi damer vil jo få bekreftet at han forstår at noe er fælt, og at det ikke er noe rart man er lei seg. Menn og kvinner er veldig ulike slik, altså. Endret 20. november 2012 av Thohoppsannhei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #965 Del Skrevet 20. november 2012 Box Fresh og mrsrogaland hvordan går det? Jeg har lagd muffins idag. Eller dvs. jeg har oppskrift på en veldig god langpanne surmelksjokoladekake og jeg laget en liten røre og hadde i muffinsformer. Når jeg hadde laget de ferdig kom jeg på at jeg har prøvd det før og at det ikke ble noen stor suksess hos meg (kritisk kokk) fordi om de forsvant fra fatet. Jeg tok en liten halv muffins, fant ut at det ikke var verd det, kastet resten og lagde meg shake til kvelds *stolt* hehe.. Nå gjelder det bare å se om det har hatt noen effekt med å være så flink til lørdag Så bra! Er kjempespent på vekta di på lørdag, moota! Her gå det supert! Har vært på middag hos svigers i dag. Spiste kanskje litt mye til middag men ellers har jeg vært flink hele veien både i går og i dag! Sto over sjokolade og kake i dag. Har bestemt meg for å ikke veie meg før på fredag, så det er jeg spent på. Du er flink Men hahahaha det klarer du aldri Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #966 Del Skrevet 20. november 2012 Wææ, nei, ikke klamydia, har man gått med det en stund kan det føre til sterilitet Var bekymret for det, og, serru. Null klamydia, og null celleforandringer, det er prøvesvarene jeg vil ha. Kryss i taket. Ellers er det veldig rart å tenke på at jeg sannsynligvis har spontanabortert, det var jo evt. et noen dager gammelt befruktet egg som ikke var levedyktig som ble støtt ut. De sier jo at slike ting er veldig vanlig, og at mange ikke merker det en gang så tidlig, bare tror det er en litt merkelig mens. Men jeg er trist alikevel, for da kunne jeg i teorien vært gravid nå, hvis ikke det hadde skjedd. Rart. Huff det var ingen gode nyheter i realiteten altså Vil du bli gravid? Siden du sier at du går på pillen? Krysser fingrene for at begge prøvene er negative så slipper du i alle fall flere dårlige nyhter!! Sender deg en god klem Jeg vil ikke bli gravid akkurat nå, nei, det er derfor jeg går på pillen. Vi planlegger barn om et par år, men det er litt tidlig nå. Men jeg ønsker å bli gravid etterhvert, derfor rart å tenke at jeg kanskje kunne vært det nå. Logikk og følelser er ikke alltid så enige... Takk for klem Nei forstår det. Det kan være vondt i hjertet fordi om hjernen ser logikken som du sier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #967 Del Skrevet 20. november 2012 Box Fresh og mrsrogaland hvordan går det? Jeg har lagd muffins idag. Eller dvs. jeg har oppskrift på en veldig god langpanne surmelksjokoladekake og jeg laget en liten røre og hadde i muffinsformer. Når jeg hadde laget de ferdig kom jeg på at jeg har prøvd det før og at det ikke ble noen stor suksess hos meg (kritisk kokk) fordi om de forsvant fra fatet. Jeg tok en liten halv muffins, fant ut at det ikke var verd det, kastet resten og lagde meg shake til kvelds *stolt* hehe.. Nå gjelder det bare å se om det har hatt noen effekt med å være så flink til lørdag Så bra! Er kjempespent på vekta di på lørdag, moota! Her gå det supert! Har vært på middag hos svigers i dag. Spiste kanskje litt mye til middag men ellers har jeg vært flink hele veien både i går og i dag! Sto over sjokolade og kake i dag. Har bestemt meg for å ikke veie meg før på fredag, så det er jeg spent på. Du er flink Men hahahaha det klarer du aldri :P Hahaha, det tror jammen ikke jeg heller! Når jeg skrev innlegget kjente jeg litt panikk på innsiden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144752882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 20. november 2012 #968 Del Skrevet 20. november 2012 Hihi, søte damene mine. Jeg må smile av dere. Rogis har blitt hekta på vekta, Moota spiser muffins hun egentlig ikke liker, og Tjohoppsannhei har helt rett i at fornuft og følelser aldri går så greit sammen. Jeg har hatt mange sånne falske alarmer når det gjelder graviditet og blir like letta og skuffa hver gang. Haha. Men uff, håper at testene er negative, og at dere får en spire om ikke så lenge! Og ja, sånn er menn, og det er jo helt riv ruskende motsatt at det vi ønsker. Her går det forresten bra. Vært flink idag, tror jeg. Og nettopp gått kveldsturen min, så blir spennende med veiing imorgen. Har en dårlig følelse på at jeg ikke når 79, det hadde vært så typisk, men jeg håper. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144753545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2012 #969 Del Skrevet 21. november 2012 Hehe ja men det er ikke rart heller for det går jo filler bare feil vei her.. Ja det er jo litt spesielt Er det den vekta som er laverst som gjelder da?? Du veier jo mer utover dagen.. Hvor masse mer veier du om kvelden da? Enn om morgenen liksom? Jada, det er den laveste vekten på mårran som teller. Men jeg har blitt helt gal og og klarer ikke la være og veie meg. Vet ikke helt hva jeg egentlig håper å få vite av å gå på vekta gang på gang Veier vel et kilo mere på kvelden enn om mårran. Har tenkt litt på dette og føler jeg bare mååå spør. Har du ikke snart lært at vekta er minst på morgenen og ikke blir mindre utover dagen? Eller har du opplevd at du plutselig veier minst på ettermiddagen en dag? For meg er det omvendt, om jeg går på om morgenen og er 77,5 kilo og veier meg på ettermiddagen og er 78, da føler jeg at jeg veier 78 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144753950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2012 #970 Del Skrevet 21. november 2012 Box Fresh og mrsrogaland hvordan går det? Jeg har lagd muffins idag. Eller dvs. jeg har oppskrift på en veldig god langpanne surmelksjokoladekake og jeg laget en liten røre og hadde i muffinsformer. Når jeg hadde laget de ferdig kom jeg på at jeg har prøvd det før og at det ikke ble noen stor suksess hos meg (kritisk kokk) fordi om de forsvant fra fatet. Jeg tok en liten halv muffins, fant ut at det ikke var verd det, kastet resten og lagde meg shake til kvelds *stolt* hehe.. Nå gjelder det bare å se om det har hatt noen effekt med å være så flink til lørdag Så bra! Er kjempespent på vekta di på lørdag, moota! Her gå det supert! Har vært på middag hos svigers i dag. Spiste kanskje litt mye til middag men ellers har jeg vært flink hele veien både i går og i dag! Sto over sjokolade og kake i dag. Har bestemt meg for å ikke veie meg før på fredag, så det er jeg spent på. Du er flink Men hahahaha det klarer du aldri :P Hahaha, det tror jammen ikke jeg heller! Når jeg skrev innlegget kjente jeg litt panikk på innsiden Har du gjort en avtale da om å ikke veie deg mer enn 1 gang til dagen? Eller skal du strekke deg til 2 ganger i uka? Hahahaha er vel nok i første omgang med 1 gang til dagen eller tør du mer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144753960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2012 #971 Del Skrevet 21. november 2012 Hihi, søte damene mine. Jeg må smile av dere. Rogis har blitt hekta på vekta, Moota spiser muffins hun egentlig ikke liker, og Tjohoppsannhei har helt rett i at fornuft og følelser aldri går så greit sammen. Jeg har hatt mange sånne falske alarmer når det gjelder graviditet og blir like letta og skuffa hver gang. Haha. Men uff, håper at testene er negative, og at dere får en spire om ikke så lenge! Og ja, sånn er menn, og det er jo helt riv ruskende motsatt at det vi ønsker. Her går det forresten bra. Vært flink idag, tror jeg. Og nettopp gått kveldsturen min, så blir spennende med veiing imorgen. Har en dårlig følelse på at jeg ikke når 79, det hadde vært så typisk, men jeg håper. Nei nei nei. Den var urettferdig Jeg spiste jo ikke muffinsen, hahaha Det var jo poenget! Jeg kastet den for den ikke var god. Eller i alle fall god nok til at det er verd å kaste bort kalorier på Og når jeg er ferdig å krangle så kan jeg si at du kommer tidsnok ned til 79 nå når vi er så flinke Det er verre med meg, for jeg går jo snart forbi deg, på vei til 90 kilo!!!!! Grrrr.... Prøver å ikke tenke på det, men blir litt stressa av at vekta har gått oppover de 2 siste gangene med tanke på at jeg har ikke vært såå utrolig flink etter sommerferien, men det er nå når jeg har begynt på de drittablettene at det skal vise på vekta. Føler meg kjempefeit og det får meg til å tenke på hvor feit jeg egentlig har vært.. Og at jeg aaaldri mer skal opp dit, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144753969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 21. november 2012 #972 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hehe ja men det er ikke rart heller for det går jo filler bare feil vei her.. Ja det er jo litt spesielt Er det den vekta som er laverst som gjelder da?? Du veier jo mer utover dagen.. Hvor masse mer veier du om kvelden da? Enn om morgenen liksom? Jada, det er den laveste vekten på mårran som teller. Men jeg har blitt helt gal og og klarer ikke la være og veie meg. Vet ikke helt hva jeg egentlig håper å få vite av å gå på vekta gang på gang Veier vel et kilo mere på kvelden enn om mårran. Har tenkt litt på dette og føler jeg bare mååå spør. Har du ikke snart lært at vekta er minst på morgenen og ikke blir mindre utover dagen? Eller har du opplevd at du plutselig veier minst på ettermiddagen en dag? For meg er det omvendt, om jeg går på om morgenen og er 77,5 kilo og veier meg på ettermiddagen og er 78, da føler jeg at jeg veier 78 Joo... Jeg vet ikke hva jeg egentlig håper på. Jeg vet jo at det er vekta på mårran som teller. Kanskje at vekta tok feil den første gangen og plutselig veier jeg mindre? Lite sansynlig men det er vel trygt å si at jeg har blitt besatt av vekta.. + at vekten står så godt framme at det bare er å gå på. Jeg tror nesten jeg må legge vekta i bilen så får samboer ta den med på jobb om mårran eller hive den langt inn i et klesskap. Nå skal jeg faktisk ikke veie meg før på fredag. Nok er nok. Nå gidder jeg ikke mere. Er jo demotiverende å aldri få se litt store tall. Den kjente jeg på i dag! Har ikke gått ned et gram siden søndag/mandag og da blir jo teite meg kjempesint og lei meg. Jeg har jo tross alt både trent og spist kalorifattig og ingen utskeielser de siste dagene så burde jo gått ned minst 100g!! Så, nå er det stopp. Ingen veiing før fredags morgen! Nå gidder jeg ikke mere. Og da bør jeg se 73-tallet ellers blir jeg å få et slags annfall! Endret 21. november 2012 av mrsrogaland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144753995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 21. november 2012 #973 Del Skrevet 21. november 2012 Hihi, søte damene mine. Jeg må smile av dere. Rogis har blitt hekta på vekta, Moota spiser muffins hun egentlig ikke liker, og Tjohoppsannhei har helt rett i at fornuft og følelser aldri går så greit sammen. Jeg har hatt mange sånne falske alarmer når det gjelder graviditet og blir like letta og skuffa hver gang. Haha. Men uff, håper at testene er negative, og at dere får en spire om ikke så lenge! Og ja, sånn er menn, og det er jo helt riv ruskende motsatt at det vi ønsker. Her går det forresten bra. Vært flink idag, tror jeg. Og nettopp gått kveldsturen min, så blir spennende med veiing imorgen. Har en dårlig følelse på at jeg ikke når 79, det hadde vært så typisk, men jeg håper. Hihi, søte damene mine. Jeg må smile av dere. Rogis har blitt hekta på vekta, Moota spiser muffins hun egentlig ikke liker, og Tjohoppsannhei har helt rett i at fornuft og følelser aldri går så greit sammen. Jeg har hatt mange sånne falske alarmer når det gjelder graviditet og blir like letta og skuffa hver gang. Haha. Men uff, håper at testene er negative, og at dere får en spire om ikke så lenge! Og ja, sånn er menn, og det er jo helt riv ruskende motsatt at det vi ønsker. Her går det forresten bra. Vært flink idag, tror jeg. Og nettopp gått kveldsturen min, så blir spennende med veiing imorgen. Har en dårlig følelse på at jeg ikke når 79, det hadde vært så typisk, men jeg håper. Du har jo gått ned 600g hver dag nå så da krysser vi fingrene for deg og at vekta viser like stor fremgang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144754010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 21. november 2012 #974 Del Skrevet 21. november 2012 Woohoo, 400 ned idag og det betyr at jeg veier 79,8. Nå skal jeg holde meg under 80 for evig alltid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144754016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2012 #975 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg kjenner meg jo litt igjen. I sommer før vi sko reise var målet at jeg skulle være 75,8 kilo tror jeg. Veide meg hver morgen etter at jeg hadde vært på do og gjort nr.2 hahaha Da går det sent, men gikk i alle fall rett vei Før fredag? Så da onsdag til fredag? Blir det da sånn at du forventer minst 500g? Det blir litt sånn for meg og det var derfor jeg hørte på deg sist og ikke ventet med å veie meg til 1. desember. Jeg gjorde det i fjor. Veide meg etter nyttår og så skulle jeg vente helt til 1. februar. Lå og vippet på rett over 80 kilo. Jeg ventet stoore resultater, men fikk ingen. Hadde ikke gått ned noe særlig. Hadde jeg imidlertid veid meg før, etter bare 1 uke eller 2 så kunne jeg jo ha redigert på inntaket, og da gått ned noe, men sto heller stillt fordi jeg trodde jeg var flink Den er kjip! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/39/#findComment-144754018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå