mrsrogaland. Skrevet 18. november 2012 #926 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Æsj. 4 dagen jeg skeier ut. Har mistet grepet på treningen og kostholdet har vært ræva de siste 4 dagene med masse søtsaker. Det skremmer meg og gjør meg bare mere deppa og demotivert. Endret 18. november 2012 av mrsrogaland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144744775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 18. november 2012 #927 Del Skrevet 18. november 2012 Takk takk er jo litt stolt selv også Fy deg! Det var ikke avtalen Da må du bare jogge eller sykle i vei hele kvelden! Hehe, avtalen var vel å holde oss til det vi skal? Min "greie" er jo å holde meg til 1300 kalorier om dagen, så hvis jeg legger inn smågodt i "budsjettet" eller trener masse, så holder jeg jo egentlig avtalen. Men jeg LOVER å være flink og ikke spise søtsaker i uka! Jeg LOOOOVER. Du inspirerer meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 18. november 2012 #928 Del Skrevet 18. november 2012 Æsj. 4 dagen jeg skeier ut. Har mistet grepet på treningen og kostholdet har vært ræva de siste 4 dagene med masse søtsaker. Det skremmer meg og gjør meg bare mere deppa og demotivert. Neeeeeida snuppa! Imorgen er det mandag og da blir du med på avtalen til Moota og meg. Ikkenoe mer tull, og du har jo vært å sykt flink! Under 75 jo! :D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #929 Del Skrevet 19. november 2012 Æsj. 4 dagen jeg skeier ut. Har mistet grepet på treningen og kostholdet har vært ræva de siste 4 dagene med masse søtsaker. Det skremmer meg og gjør meg bare mere deppa og demotivert. Nå må du ta tak! Ikke gå opp over 75 kilo igjen!!! Si at nå er det nok. Nå skal du være med på opplegget til Box Fresh og meg ja. Det er i første omgang tom. fredag uten noe som helst tull. Klarer jeg så klarer du. Tenk på oss og denne spesifikke avtalen hver gang ulydighetens ønsker viser seg. Det gjør jeg og gjorde at jeg kunne sende videre både gele, sjokolade og vafler igår Dette klarer vi sammen så når vi målet alle sammen 1 og 1. Og ikke minst 82 også som har kommet inn til oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #930 Del Skrevet 19. november 2012 Takk takk er jo litt stolt selv også Fy deg! Det var ikke avtalen Da må du bare jogge eller sykle i vei hele kvelden! Hehe, avtalen var vel å holde oss til det vi skal? Min "greie" er jo å holde meg til 1300 kalorier om dagen, så hvis jeg legger inn smågodt i "budsjettet" eller trener masse, så holder jeg jo egentlig avtalen. Men jeg LOVER å være flink og ikke spise søtsaker i uka! Jeg LOOOOVER. Du inspirerer meg. Ja så da må du bare trimme!! Ikke skuff meg og si at du ikke kom på trening da Jeg har jo ikke den fordelen at jeg kan trene 1 time etter en utskeielse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 19. november 2012 #931 Del Skrevet 19. november 2012 Takk takk er jo litt stolt selv også Fy deg! Det var ikke avtalen Da må du bare jogge eller sykle i vei hele kvelden! Hehe, avtalen var vel å holde oss til det vi skal? Min "greie" er jo å holde meg til 1300 kalorier om dagen, så hvis jeg legger inn smågodt i "budsjettet" eller trener masse, så holder jeg jo egentlig avtalen. Men jeg LOVER å være flink og ikke spise søtsaker i uka! Jeg LOOOOVER. Du inspirerer meg. Ja så da må du bare trimme!! Ikke skuff meg og si at du ikke kom på trening da Jeg har jo ikke den fordelen at jeg kan trene 1 time etter en utskeielse. Jeg kan hvertfall si at jeg gikk ned 600 gram fra igår til idag. Og det betyr at jeg har gått ned 1.4 kg de siste 3 dagene, og at jeg bare har en drøy kilo igjen før jeg er der jeg var når denne nedturen begynte. Og nå skal jeg være suuuperflink, Moota! Jeg lover! For nå vil jeg ned til 78 og bli under 80 for godt! Skulle ikke du veie deg før lørdag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 19. november 2012 #932 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg må være den mest shizofrene på hele slankegruppa. Den ene dagen føler jeg med feit som en elefant og i neste øyeblikk syntes jeg at jeg ser smashing ut... Uansett, jeg er med! Tror det er nettopp en slik avtale jeg trenger da jeg har vært så svak og bare "gidd faen" når det kommer til å takke ja til søtsaker og droppe trening. Nå kan jeg tenke på dere og ha en større grunn til å være flink. Denne uken skal jeg pushe meg ekstra og ta igjen litt tapt. Jeg skal trene i dag, på onsdag og på søndag. Husk å spør meg om jeg har trent og bli veldig sint om jeg ikke har fått gjort det! Den positive nyheten er at vekta viste 74.6 i dag! Av en eller anna merkelig grunn så har jeg ikke gått opp Det var en god nyhet å stå opp til og nok til å motivere meg videre. Jeg har mista litt kontrollen.. Hva veier dere nå egentlig? Forresten, kom til å tenke på det; tenk hvor kult det hadde vært å hatt et juebord for oss her på slankegruppa! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 19. november 2012 #933 Del Skrevet 19. november 2012 Takk takk er jo litt stolt selv også Fy deg! Det var ikke avtalen Da må du bare jogge eller sykle i vei hele kvelden! Hehe, avtalen var vel å holde oss til det vi skal? Min "greie" er jo å holde meg til 1300 kalorier om dagen, så hvis jeg legger inn smågodt i "budsjettet" eller trener masse, så holder jeg jo egentlig avtalen. Men jeg LOVER å være flink og ikke spise søtsaker i uka! Jeg LOOOOVER. Du inspirerer meg. Ja så da må du bare trimme!! Ikke skuff meg og si at du ikke kom på trening da Jeg har jo ikke den fordelen at jeg kan trene 1 time etter en utskeielse. Jeg kan hvertfall si at jeg gikk ned 600 gram fra igår til idag. Og det betyr at jeg har gått ned 1.4 kg de siste 3 dagene, og at jeg bare har en drøy kilo igjen før jeg er der jeg var når denne nedturen begynte. Og nå skal jeg være suuuperflink, Moota! Jeg lover! For nå vil jeg ned til 78 og bli under 80 for godt! Skulle ikke du veie deg før lørdag? Wow. Det er knallbra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #934 Del Skrevet 19. november 2012 Takk takk er jo litt stolt selv også Fy deg! Det var ikke avtalen Da må du bare jogge eller sykle i vei hele kvelden! Hehe, avtalen var vel å holde oss til det vi skal? Min "greie" er jo å holde meg til 1300 kalorier om dagen, så hvis jeg legger inn smågodt i "budsjettet" eller trener masse, så holder jeg jo egentlig avtalen. Men jeg LOVER å være flink og ikke spise søtsaker i uka! Jeg LOOOOVER. Du inspirerer meg. Ja så da må du bare trimme!! Ikke skuff meg og si at du ikke kom på trening da Jeg har jo ikke den fordelen at jeg kan trene 1 time etter en utskeielse. Jeg kan hvertfall si at jeg gikk ned 600 gram fra igår til idag. Og det betyr at jeg har gått ned 1.4 kg de siste 3 dagene, og at jeg bare har en drøy kilo igjen før jeg er der jeg var når denne nedturen begynte. Og nå skal jeg være suuuperflink, Moota! Jeg lover! For nå vil jeg ned til 78 og bli under 80 for godt! Skulle ikke du veie deg før lørdag? Jeg tenkte å veie meg på lørdag ja. Da har vi holdt på en uke. Er ikke det fint da? Eller burde jeg veie meg før? Veide meg på torsdag som var.. Du er flink!! Jeg håper jeg også er på vei nedover igjen neste gang jeg går på vekta. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144745869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohoppsannhei Skrevet 19. november 2012 #935 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg veide meg her en dag, og det ble 68... Da begynte jeg nesten å grine! Og nesten 80 rundt midjen... En av de første dagene i mensen viste det seg, for nå er jeg tilbake til 65, 71 rundt midjen og 98 rundt hoftene. Viser seg at det er hoftemålet jeg må gå etter, både vekta og midjemålet er jo heeelt schizofrent! Hoftemålet går (saaakte) kanskje litt nedover, men med mine lange og ustrukturerte dager går det dårlig. Lite trening og mye mat når jeg kan... Skal sies at jeg var på joggetur med gubben igår, og vi jogget faktisk hele veien! Nå er det snart middagstid, og en relativt sunn middag - men ødelegges jo helt av at jeg småspiser smash som en gal Så flink? Nope, ikke spesielt. Virker som jeg kan se langt etter å komme nærmere 60-tallet... Synes det er så bra at dere skriver mye her og motiverer hverandre! Jeg synes du er flink, jeg, Følelsesvims! Trener og står på. Du ser jo resultater i alle fall, det er knallbra! Du er flinkere enn meg i alle fall, for her har det ikke blitt noe trening i det siste, ikke så mye slanking heller. Jeg har hatt en veldig intens periode på jobb, med mye overtid, og egentlig vært mye sliten. Har ikke giddet å trene, må bli senere. Altså krøp jeg opp i 67 en stund, men dro meg ned til rundt 65 igjen. Etter julebordet i helga har jeg ikke veid meg, tror jeg venter litt med den, du... Med så mye som skjer både på jobb og ellers så tror jeg slankingen skal vente litt. Akkurat i dag er jeg litt bekymret for helsa, skal til legen imorgen med diverse skumle symptomer og er igrunn litt redd for resultatet :-( Håper på noe ufarlig. Kryss fingrene for meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144746086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #936 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg veide meg her en dag, og det ble 68... Da begynte jeg nesten å grine! Og nesten 80 rundt midjen... En av de første dagene i mensen viste det seg, for nå er jeg tilbake til 65, 71 rundt midjen og 98 rundt hoftene. Viser seg at det er hoftemålet jeg må gå etter, både vekta og midjemålet er jo heeelt schizofrent! Hoftemålet går (saaakte) kanskje litt nedover, men med mine lange og ustrukturerte dager går det dårlig. Lite trening og mye mat når jeg kan... Skal sies at jeg var på joggetur med gubben igår, og vi jogget faktisk hele veien! Nå er det snart middagstid, og en relativt sunn middag - men ødelegges jo helt av at jeg småspiser smash som en gal Så flink? Nope, ikke spesielt. Virker som jeg kan se langt etter å komme nærmere 60-tallet... Synes det er så bra at dere skriver mye her og motiverer hverandre! Jeg synes du er flink, jeg, Følelsesvims! Trener og står på. Du ser jo resultater i alle fall, det er knallbra! Du er flinkere enn meg i alle fall, for her har det ikke blitt noe trening i det siste, ikke så mye slanking heller. Jeg har hatt en veldig intens periode på jobb, med mye overtid, og egentlig vært mye sliten. Har ikke giddet å trene, må bli senere. Altså krøp jeg opp i 67 en stund, men dro meg ned til rundt 65 igjen. Etter julebordet i helga har jeg ikke veid meg, tror jeg venter litt med den, du... Med så mye som skjer både på jobb og ellers så tror jeg slankingen skal vente litt. Akkurat i dag er jeg litt bekymret for helsa, skal til legen imorgen med diverse skumle symptomer og er igrunn litt redd for resultatet :-( Håper på noe ufarlig. Kryss fingrene for meg! Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144746120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohoppsannhei Skrevet 19. november 2012 #937 Del Skrevet 19. november 2012 Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144746154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #938 Del Skrevet 19. november 2012 Vet alt om hvor fælt det er! Lykke til imorgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144746177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #939 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg føler ikke jeg er flink hvis jeg ikke er sulten Drakk en del ekstra vann før og under middag idag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144747432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #940 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg må være den mest shizofrene på hele slankegruppa. Den ene dagen føler jeg med feit som en elefant og i neste øyeblikk syntes jeg at jeg ser smashing ut... Uansett, jeg er med! Tror det er nettopp en slik avtale jeg trenger da jeg har vært så svak og bare "gidd faen" når det kommer til å takke ja til søtsaker og droppe trening. Nå kan jeg tenke på dere og ha en større grunn til å være flink. Denne uken skal jeg pushe meg ekstra og ta igjen litt tapt. Jeg skal trene i dag, på onsdag og på søndag. Husk å spør meg om jeg har trent og bli veldig sint om jeg ikke har fått gjort det! Den positive nyheten er at vekta viste 74.6 i dag! Av en eller anna merkelig grunn så har jeg ikke gått opp Det var en god nyhet å stå opp til og nok til å motivere meg videre. Jeg har mista litt kontrollen.. Hva veier dere nå egentlig? Forresten, kom til å tenke på det; tenk hvor kult det hadde vært å hatt et juebord for oss her på slankegruppa! Dette innlegget har gått rett forbi meg idag Jeg er akkurat som deg. En dag er jeg så flott og dagen etterpå er jeg så feit at jeg ikke forstår at samboeren synes jeg er sexy.. Heldigvis varierer ikke det han synes om meg på samme måte Jeg veide meg på torsdag, var da svimlende 78,3 kilo (sier jeg som var 100,2 18.mai 2010.. ) Jeg er med på julebord jeg, men ikke noe dyrt og fancy noe siden lønna mi akkurat er halvert og litt ti lnår jeg gikk over på aap og shoppingtendensene ikke har blitt mindre Nå fortsetter vi en god uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144748509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Følelsesvims Skrevet 19. november 2012 #941 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg veide meg her en dag, og det ble 68... Da begynte jeg nesten å grine! Og nesten 80 rundt midjen... En av de første dagene i mensen viste det seg, for nå er jeg tilbake til 65, 71 rundt midjen og 98 rundt hoftene. Viser seg at det er hoftemålet jeg må gå etter, både vekta og midjemålet er jo heeelt schizofrent! Hoftemålet går (saaakte) kanskje litt nedover, men med mine lange og ustrukturerte dager går det dårlig. Lite trening og mye mat når jeg kan... Skal sies at jeg var på joggetur med gubben igår, og vi jogget faktisk hele veien! Nå er det snart middagstid, og en relativt sunn middag - men ødelegges jo helt av at jeg småspiser smash som en gal Så flink? Nope, ikke spesielt. Virker som jeg kan se langt etter å komme nærmere 60-tallet... Synes det er så bra at dere skriver mye her og motiverer hverandre! Jeg synes du er flink, jeg, Følelsesvims! Trener og står på. Du ser jo resultater i alle fall, det er knallbra! Du er flinkere enn meg i alle fall, for her har det ikke blitt noe trening i det siste, ikke så mye slanking heller. Jeg har hatt en veldig intens periode på jobb, med mye overtid, og egentlig vært mye sliten. Har ikke giddet å trene, må bli senere. Altså krøp jeg opp i 67 en stund, men dro meg ned til rundt 65 igjen. Etter julebordet i helga har jeg ikke veid meg, tror jeg venter litt med den, du... Med så mye som skjer både på jobb og ellers så tror jeg slankingen skal vente litt. Akkurat i dag er jeg litt bekymret for helsa, skal til legen imorgen med diverse skumle symptomer og er igrunn litt redd for resultatet :-( Håper på noe ufarlig. Kryss fingrene for meg! :( Mye det samme som meg egentlig, lange dager på jobb og ikke noe overskudd til å trene... Blir maks 2 ganger i uka, ofte 0 og 1... Prøver litt på kostholdet da, iallefall! Men vi har nå egentlig bare "pyntekilo", som det sikkert er vi som henger oss mest opp i... Men fy flate som de sitter! Jeg vil ha de bort! Krysser fingrene for at skumle symptomer egentlig er noe helt ufarlig!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144748789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #942 Del Skrevet 20. november 2012 Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Har du fått vært hos legen? Håper det ikke er noe skummelt du får vite! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 20. november 2012 #943 Del Skrevet 20. november 2012 Dere tror meg vel ikke nå, damer, men jeg hadde gått ned 600 Gram idag også! Så nå er jeg på 80,2 og snart nede på det jeg var! jippi!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #944 Del Skrevet 20. november 2012 Hvordan går det med den strenge greia jenter?? Her går det veldig bra! Var på tur idag, lillebror skulle til kiropraktoren, og vi skulle gjøre noen ærend. Da blir det ofte lunsj i bilen og det pleier å være en god "unnskyldning" til å lage meg 2 skiver med godt pålegg. Droppet det idag og tok 1 nutrilettbar. Fornøyd med meg selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #945 Del Skrevet 20. november 2012 Dere tror meg vel ikke nå, damer, men jeg hadde gått ned 600 Gram idag også! Så nå er jeg på 80,2 og snart nede på det jeg var! jippi!! Så bra! Jeg er enda sur for at jeg har gått opp og tenker at jeg har gått opp enda mer til lørdag.. Skylder på tablettene til nå, og har jeg ikke gått ned til lørdag er jeg sikker på at det er de tablettene sin feil. Er jo kjempefilnk denne uka!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 20. november 2012 #946 Del Skrevet 20. november 2012 Dere tror meg vel ikke nå, damer, men jeg hadde gått ned 600 Gram idag også! Så nå er jeg på 80,2 og snart nede på det jeg var! jippi!! Så bra! Jeg er enda sur for at jeg har gått opp og tenker at jeg har gått opp enda mer til lørdag.. Skylder på tablettene til nå, og har jeg ikke gått ned til lørdag er jeg sikker på at det er de tablettene sin feil. Er jo kjempefilnk denne uka!! Du er superduperflink! Og tror nok de medisinene kan ha mye med saken å gjøre ja! Jeg slutta med mine på lørdag, og det var da vekta raste ned igjen. Selv om det sikkert ikke er samme type som du har, tror jeg det har hatt noe å si. For er jo et merkelig sammentreff i tilfelle. Jeg er jo mye flinkere nå, men har gått ned 2 kg på 4 dager, og det er jo veldig mye. Jeg krysser alt jeg har for at du har gått ned på lørdag også, det fortjener du siden du er så flink! Hvor lenge skal du gå på tablettene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
I scream for icecream! Skrevet 20. november 2012 #947 Del Skrevet 20. november 2012 Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Har du fått vært hos legen? Håper det ikke er noe skummelt du får vite! Dette lurer jeg også på! krysser fingrene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2012 #948 Del Skrevet 20. november 2012 Dere tror meg vel ikke nå, damer, men jeg hadde gått ned 600 Gram idag også! Så nå er jeg på 80,2 og snart nede på det jeg var! jippi!! Så bra! Jeg er enda sur for at jeg har gått opp og tenker at jeg har gått opp enda mer til lørdag.. Skylder på tablettene til nå, og har jeg ikke gått ned til lørdag er jeg sikker på at det er de tablettene sin feil. Er jo kjempefilnk denne uka!! Du er superduperflink! Og tror nok de medisinene kan ha mye med saken å gjøre ja! Jeg slutta med mine på lørdag, og det var da vekta raste ned igjen. Selv om det sikkert ikke er samme type som du har, tror jeg det har hatt noe å si. For er jo et merkelig sammentreff i tilfelle. Jeg er jo mye flinkere nå, men har gått ned 2 kg på 4 dager, og det er jo veldig mye. Jeg krysser alt jeg har for at du har gått ned på lørdag også, det fortjener du siden du er så flink! Hvor lenge skal du gå på tablettene? Jeg har 4 uker igjen av medisinene. Det er kortisontabletter. Jeg lovte jeg skulle ta hele resepten, men han sa det var 1 mnd, ikke 50 dager.. Jaja jeg får se på lørdag. Hadde egentlig bestemt meg for å ta alle for jeg går vel det ned igjen etterpå, men det er så utrolig demotiverende og holde på slik Men har ikke vært flink tidligere så det er jo bare min feil at jeg ikke har gått ned, men heller opp. Du er så flink som går ned så masse! Hvor langt ned skal du tilslutt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144750969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohoppsannhei Skrevet 20. november 2012 #949 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Huff så fælt! Håper det er noe ufarlig. Skal krysse fingrene for deg Takk moota! Jeg prøver å roe meg selv ned her, men det blir til at hodet surrer og går med alle potensielt skumle resultat. Men det nytter jo ikke å bekymre seg, jeg må jo vente til imorgen uansett. Har du fått vært hos legen? Håper det ikke er noe skummelt du får vite! Dette lurer jeg også på! krysser fingrene! Så snille dere er, jenter :-) Ja, jeg har vært hos legen, og foreløpig ser det ikke ut som noe skummelt. Jeg har hatt en del blødninger utenom mensen og diverse vondt der nede og i mageregionen. Legen trodde mest sannsynlig at jeg har hatt en spontanabort, selv om jeg går på p-piller :-( Det passet siden det er to uker siden jeg hadde mensen og han så en del slim sammen med blodet (beklager detaljer). Men han tok en celleprøve og en klamydiaprøve for sikkerhets skyld. Så da håper jeg at prøvene er bra, må vel vente en ukes tid før jeg får svar. Hvis de er bra er det ikke noe alvorlig galt, i alle fall. Bare litt trist :-( Endret 20. november 2012 av Thohoppsannhei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144751072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsrogaland. Skrevet 20. november 2012 #950 Del Skrevet 20. november 2012 Så bra, box! Straks under 80 da!! Herlig, du bare raser ned! Moota, du er flink du også. Det blir sikkert lettere å holde i sjakk når du slutter på tablettene. Men selv om du ikke går NED så vil det at du er flink få deg til å ikke gå OPP. Og du går helt sikkert ned. Veier du deg på lørdag eller fredag? Jeg var flink å dra meg på trening i går. Gørrkjedelig treningstime men så glad det er overstått. Har enda ikke funnet treningsmotivasjonen så det er bare et stort ork og gruing til trening. Mat har jeg også vært flink med. Ingen utskeielser. Jeg ligger rett over 74 kg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915833-2012-slankerne/page/38/#findComment-144751082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå