Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?


MammaNoël

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig treff i dag! :) Jeg har prøvd å lage en gruppe på facebook, men for at den skal være helt hemmlig kan jeg bare invitere folk jeg er venn med. Enten må jeg bli venn med dere, ellers så kan den ikke være helt hemmelig før folk har meldt seg inn ;) Hva tenker dere? Neste treff er forresten tirsdag 7. august kl 18 på Dinner :)

 

Den trenger jo i grunn ikke være helt hemmelig, så lenge gruppa er lukket...og at man må være medlem for å kunne lese der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men alle var jo ikke åpne om graviditeten på Facebook ;) derfor den skulle være hemmelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg. Skjønner ikke helt hvordan jeg ellers skal finne den gruppen..Etternavnet mitt begynner på B :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Helt greit for meg om du legger meg til som venn! Sender deg navnet mitt på PM. Også greit med en lukket (ikke hemmelig) gruppe så lenge navnet på den ikke er for avslørende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade velat gå på treffen den 4 juli men min jente fyllde fem år. vill gerna vara med på neste treff 7aug. Men ni kanske redan har treffats så många gånger att ni kjenner varandra og att det er dumt att nya kommer med nu? Er också gerna med på fb-grupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pernos: du er hjertelig velkommen til å til med neste gang. Send meg en melding med navnet ditt her så skal jeg legge deg til :-) det gjelder forsåvidt alle dere andre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Bare koselig å bli flere pernos! Jeg har vært med bare to av fire ganger, og det kommer stadig nye til. Når har du termin da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 27 sept. En gutt. Har en jente på fem som är född i uke 32. Men jag hoppas att gutten er inne lite lengre o kan väga lite mer. Jenten vägde 1380 gr så allt över det er bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ny her! :) Venter en liten jente i slutten av oktober. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen andre gravide. Så hvis det er i orden blir jeg gjerne med på treffet i august! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med alle de som vil og kan :-) send meg gjerne en pm med navnet deres om derre vil bli med i facebookgruppa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikkje på facebook, så hadde vore fint å få mail - er på mailingliste frå tidlegare treff....har vore på ferie og ikkje på nettsidene her på lenge....termin 15.8.....nr 2.

Når er neste treff? Jobber tom tirsdag neste veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem 7.8, om eg ikkje har født då altså....nr 1 kom 6-7 dager før termin (som er den 15.8) denne gang. Fødsel sist starta under siste BIM treffet eg var på sist (kom direkte på modningsakupunktur)....gjekk heilt fint det (kom 11-12 timar etter akup.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på treff med dere.

Jeg har termin 1. oktober og har en gutt på 3år fra før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her gitt! Venter en liten prins 17 november og vil veldig gjerne bli med på treff :-D

 

Er det ikkje bedre for din del å bli med på treff med dei andre frå Oslo som venter i tida rundt november? Sånn erfaringsmessig altså...sjå litt lenger ned så finn du ein tråd på denne sida...stor forskjell på august og november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på treff med dere. Jeg har termin 1. oktober og har en gutt på 3år fra før:-)

 

Som skrevet over:

Er det ikkje bedre for din del å bli med på treff med dei andre frå Oslo som venter i tida rundt oktober/ november? Sånn erfaringsmessig altså...sjå litt lenger ned så finn du ein tråd på denne sida...stor forskjell på august og oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg kunne gjerne tenkt meg Å være med pÅ treff med dere. Jeg har termin 1. oktober og har en gutt pÅ 3År fra før:-)

 

Som skrevet over:

Er det ikkje bedre for din del Å bli med pÅ treff med dei andre frÅ Oslo som venter i tida rundt oktober/ november? SÅnn erfaringsmessig altsÅ...sjÅ litt lenger ned sÅ finn du ein trÅd pÅ denne sida...stor forskjell pÅ august og oktober.

 

SÅnn erfaringsmessig sÅ er trÅden opprettet for over et År siden sÅ jeg tror de er ferdigfødt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle var jo ikke åpne om graviditeten på Facebook ;) derfor den skulle være hemmelig ;)

Hei!

Leser akkurat om treffet 7.8 og har veldig lyst til å bli med! Er desv ikke på Facebook :-( venter barn nr 3 i slutten av august. Noen som har lyst til å sende meg litt info om treffet? Kjedelig å møte opp på feil sted eller klokkeslett ;-)

Hilsen tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikkje heilt - dette er ein trÅd for oss som venter høsten 2012 - mange i august 2012.

 

NÅ mente jeg den andre trÅden "oktober-november" trÅden er startet for over et År siden og er nok et avsluttet kapittel for de som var der.

MÅ ogsÅ si at Oktober-November er høst, selv om det er en hel mÅned etter august.

Men slapp av, jeg skal ikke trenge meg pÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, beklager misforståelsen - bli gjerne med altså...

 

Treffet er på Dinner på tirsdag 7.8. kl.18. Eg er heller ikkje på FB, så får ikkje med meg nytt der. Venter nr 2 15.08....så litt usikker på om eg rekk treffet (1.mann kom 6-7 dager før termin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...