Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?


MammaNoël

Anbefalte innlegg

Jeg så visst på feil måned når jeg skrev, 15 er en søndag. JEg mente torsdag 12 april....kan dere fortsatt da de som har sagt de kan??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan både 12., 15. og 19. april :)

er sykmeldt, så ikke mange andre spennedne planer fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vore med på eit treff med "sommermager", men høyrer vel eigentleg til her - har termin 15.aug. Venter nr 2. Har ein gutt på vel 3 frå før. Var då med på ein del treff på forhånd - vart dessverre få etterpå, men deltok då på barselgruppe i staden.

 

Eg kan både 12. og 19. april. Kan ikkje den 15.4. Helgene er ofte opptatte for min del - skjer så mykje anna.

 

Bur forresten i Oslo og er snart 37...de andre her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lande på en dato?

Jeg er 28 år, bor i Oslo. Har en gutt fra før, han blir 2 i mai. Var på ultralyd i dag, vi skal få en gutt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 5. Oktober, venter nummer en og er tilflytter :-)

 

For min del passer både 12. og 19. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å bli en del- flott:) skal vi si torsdag 19 april kl 18 på peoples v/ sentrum scene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir gjerne med på treff også. Er 26 år, har bott i Norge og Oslo i tre år. Venter nr 2 med termin 3 sep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig kos ut :) Jeg er 28 år, bor i Oslo og venter en liten gutt 20. august :) Førstegangs. Er gjerne med 19. april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne også bli med 19.april om jeg får lov. Jeg er 35 og venter barn nr 2 17.august. Har en jente på 3,5 fra før og bor på Sandaker. Flytter til Refstad i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 uke igjen til treff - og vi begynner å bli en del...

 

Jeg oppsummerer også sier dere ifra hvis noen ikke kan allikevel eller om det er noen jeg har glemt(ifht bordbestilling snart):

 

Januarjenta

Mai10/sept12

Murmelina

ANA

Knøtten2012

EmmaCaroline

Bittelille'12

mhl81

Lurvetuss

MammaNoêl (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Eg blir også svært gjerne med. Har vore lite på sidene her i dei siste vekene. Har notert tid og stad.

Har termin 15.aug. Venter gutt nr 2. Har ein på 3år og 4mnd. frå før. Er snart 37 år og bur i Ekebergskrenten.

(ser at eg står på lista alt - dette blir altså bekreftelse på at eg blir med...).

 

Gledar meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke igjen til treff - og vi begynner å bli en del...

 

Jeg oppsummerer også sier dere ifra hvis noen ikke kan allikevel eller om det er noen jeg har glemt(ifht bordbestilling snart):

 

Januarjenta

Mai10/sept12

Murmelina

ANA

Knøtten2012

EmmaCaroline

Bittelille'12

mhl81

Lurvetuss

MammaNoêl (??)

 

 

Er jo litt typisk, har jo dratt i gang dette.. men skal faktisk møte min gamle barselgruppe akkurat den 19. Men dere får bare treffes og avtale et nytt et om det er stemning for det også slenger jeg meg på neste gang!

 

Har desverre hatt veldig mye plager de siste ukene og tør knapt planlegge noe særlig på forhånd.

 

Men dersom det blir treff til torsdagen, kan ikke dere eventuelt lage en facebookgruppe for oss, synes ofte det er lettere å følge en tråd eller invitere til treff der.

 

Håper det blir suksess og at dere ønsker gjentakelse, for da er jeg med!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Oppdaget denne tråden i dag. Har termin midt i august og vil gjerne være med på litt treff fremover. Usikker på om jeg kan førstkommende torsdag, men hvis jeg ikke får det til blir jeg gjerne med senere. Er forresten 37 år og venter nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen barnevakt på torsdag å samboen er ikke hjemme :( Neste gang blir jeg gjerne med! En Facebookgruppen er jo en veldig god idé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på facebook - fint om vil kan samle e-postadresser etter å ha hatt treff slik at vi (gammeldagse) som ikke er på facebook også kan få beskjed om når det planlegges treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarjenta

Mai10/sept12

Murmelina

ANA

Knøtten2012

Bittelille'12

mhl81

Lurvetuss

 

Ok, da er vi 8 stk fortsatt til torsdag:) Tenkte jeg kunne bestille bord(men har aldri vært med på noe sånt treff før og heller aldri bestillt bord i Oslo før) Spør de om man skal spise og sånt når man bestiller- noen som vet??? Eller kan jeg bare bestille til så så mange mennesker og ferdig med det...??

 

Det er en første gang for alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bord bestillt til 8 stk på peoples på torsdag kl 18. Gleder meg til treff:) Reservasjonen står på "victoria"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordnet så at jeg kan bli med på torsdag. Hvis det ikke styr med bordreservasjonen? Jeg kan ringe å høre hvis det har plass til 9 stk. Hadde vært så koselig å bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...