Gå til innhold

Treff i Oslo for oss som venter høsten 2012?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann jenter. Det ble overtid på meg i dag og er helt skutt nå, så jeg lenker meg til sofaen :( Regner meg å få jobbe 60% fra neste uke, så da har jeg nok litt mer energi..

Men er gjerne med senere og håper dere koser dere i dag :)

Annonse

Hei dere:) er litt sent ute, men er gjerne med på treff senere om dere har plass til en til. Jeg har en jente fra før (da var det aprilmamma) og venter nå barn i slutten av august. Hadde vært koselig å treffe flere som skal ha barn til høsten

Veldig koselig med treff i går jenter:)

Vi avtalte neste treff til å bli tirsdag 22 mai kl 18. Sted kommer vi tilbake til!

Veldig hyggelig om flere joiner gruppa og blir med neste gang:)

Neste treff blir truleg ikkje den 22.5., men den 15.5. kl.18. Forslag til sted er fint om andre har....

Eg kan truleg ikkje den 15, men veit det ikkje før dagen/kvelden før.

Det var veldig kjekt sist. Blir gjerne med på nytt treff.

Hei!

Neste treff blir tirsdag 15 mai(mest sannsynligvis kl 18)

på Dattera til Hagen på Grønland.

Vi er 5-6 stk fra sist treff som skal. Sleng dere på hvis det er noen nye som vil være med, så får vi dere med når vi bestiller bord:)

Annonse

Hei,

Merker jeg ikke er så flink til å følge med her inne. Blir stort sett slukt av hverdagen med en liten på 1,5 fra før, men er veldig interessert i å treffe andre som har termin i høst. Min termin er 15. august.

Tviler på jeg kan komme 15.5, samboeren skal opperere menisken den dagen, så da må nok jeg ta meg av minstemann og være litt sykepleier.

Men skal være flinkere til å følge med her inne og prøve å komme meg med på neste treff.

Jeg håper jeg kan få slengt meg med på treff etterhvert jeg også, men sliter litt på ettermiddag/kveld fordi jeg er "alenemor" i ukene. Men hvis jeg tilfeldigvis har barnevakt eller det blir på dagtid så slenger jeg meg med :D Termin i midten av august forresten og venter nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...