Gå til innhold

Hva drikker dere til middag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker vann. Hvis vi er ute på restaurant og spiser middag så drikker jeg is-te eller vann. Tar meg et glass vin om det passer til maten og jeg ikke er den som kjører.

 

Mannen drikker brus eller is-te. Han drikker øl eller vin dersom vi spiser ute og det ikke er han som kjører.

 

Jentungen drikker vann, juice eller melk. Hun drikker brus, vann, melk eller juice dersom vi er ute og spiser. Hun er ikke så glad i brus og velger enten juice eller melk til drikke (enn så lenge. Dette vil nok endre seg ettersom hun blir eldre...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her drikkes det melk til frokost, vann til lunsj og middag og melk til kveldsmaten. Han er flink til å drikke vann utenom måltidene også, men noen ganger så får han svak saft for å kose seg :)

Skrevet

Vann eller melk til frokost.

Vann eller vann med bobler til middag

Vann eller melk til kvelds.

 

Jeg drikker ikke brus/juice men er avhengig av hjemmelagede bobler, sofastream.

Guttungen får saft, men ber som oftest om vann og melk. Brus liker han ikke så godt.

Pappan drikker brus på kveldene og i helgene, men drikker mest vann.

Øl og vin da om vi har lyst i helgene men nå er jeg på tjukken så da er det hjemmelagede bobler det går i og han noen ganger øl.

Skrevet

Vann til hverdagsmiddager og noen ganger brus/jus i helgene.

Skrevet

Rødvin.

 

Til lunsj også.

Og frokost.

 

 

...og så heller jeg det over frokostblandinga, nam, nam.

 

Hva anbefaler du til müsli? Jeg synes fargen på frokosten blir så ekkel med merlot, er det bedre med en pinot noir? ;)

 

 

Her i huset drikkes det jus og te/ kaffe til frokost. Vann og te til lunsj, Bris og vann ti middag ( brus/ øl/ vin i helga) og te om kvelden. Og så må jeg ha meg et glass med Tab i ny og ne. Om jeg har lyst på det så drikker jeg det, enten det er onsdag eller lørdag :)

Skrevet

Vann eller Farris til middagen

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Går i vann til alt her. Junior får en kopp melk etter han har stått opp og før frokost (og samme før sengetid), og det hender pappaen tar seg et glass saft til maten. Selv drikker jeg aldri melk eller saft, og heller ikke brus (med mindre det er dagen derpå :P ), og junior har heller aldri smakt saft og brus så han savner ingenting og elsker vann :)

 

Hvis det er noe spesielt - kjærestemiddag, høytider eller lignende kan jeg drikke alkohol til maten, men ellers går det i vann.

Ellers på dagtid drikker jeg endel kaffe, men det holdes selvsagt langt unna Junior ;)

Skrevet

Pepsi max

Vann eller lettsaft.

Ungene drikker kun vann, og av og til lett saft.

Skrevet

Drikker omtrent bare vann hele døgnet :)

 

Pluss kaffe til frokost når jeg ikke er gravid. Litt te uten sukker/suketter. Drikker en sjelden gang brus/ juice og øl/vin når jeg ikke er gravid.

Skrevet

Her i huset er det vann til hverdags, og juice til frokosten i helgene. En sjelden gang drikker vi saft til middag, men det er ikke så ofte. Vi voksne tar et glass vin til middagen i helgene en gang i mellom, men jeg er veldig påpasselig med det etter EL for tiden... Mini er glad i vann, og drikker veldig lite melk. Nå i det siste har han fått sansen for biola da, så han får dette nesten hver dag, da vi ser effekten på treg mage.

Skrevet

Vann,vann og vann :)

Drikker kanskje ett glass brus i måneden...elsker vann,så derfor blir det,det jeg drikker til daglig! :)

Skrevet

Unger og mann drikker melk til frokost, jeg drikker jus og te.

Til lunsj melk eller vann.

Hverdagsmiddag drikker vi bare vann

Brus/farris eller jus på fredag og lørdag, når vi spiser en litt senere middag..

Melk til kveldsmat.

 

Jeg drikker ikke melk. Skal jeg ha i meg kosttilskudd el. så drikker jeg jus. Ellers blir det stort sett vann.

Skrevet

Her drikker jeg vann eller soya sjokolademelk til mat, en gang i blant drikker jeg brus men unngår det helt så jeg ikke blir hekta igjen :P

 

Jentungen drikker mme eller vann :)

Skrevet

Melk til middag,det var vel det som var spørsmålet? Noen ganger vann eller saft,beror på hva vi har til middag,men oftest melk:)

Skrevet

vann for det meste, melk til grøt da;)

barna får saft noen ganger til middag på hverdager, og brus på lørdag:)

Skrevet

Her går det i vann og vin

Skrevet

Vann og innimellom litt morsmelk... går over snart med en morsmelka, for jeg er så inni h...... lei av å pumpe meg og gutten syns det var barnslig å amme etter fylte 10 mnd. Han runder ett år hvert øyeblikk....

Skrevet

Mjølk til frokost. (eplejuice om vi ikkje har mjølk) Vatn/saft til middag. Mjølk til kvelds. Ungane og mann drikk gardsmjølk og eg laktoseredusert mjølk.

Skrevet

Tja, her går det i vann, jus, melk og biola til måltider. Ingen brus eller saft på gutten, da han heldigvis ikke liker det :)

Skrevet

Vann, brus, saft, melk. Brus drikker bare jeg i hverdagene og jeg skjuler det for de små. Så kan vel si det oftest går i saft, vann eller melk. Barna har et godt kosthold og drikker mye vann og ok mengder melk, så jeg er ikke veldig streng på det om de velger saft en gang iblant.

 

Brus drikker du BARE i hverdagene.... Går det an å drikke det oftere enn hver dag da?

 

Bare HUN drikker brus...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Lillen drikker vann, og melk til kvelds på flaske. Vi voksne drikker vann eller melk eller juice. Men stort sett vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...