Gå til innhold

Hva drikker dere til middag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier sitt. Her er det vann til hverdags og saft til lørdagsgrøten :=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...

 

Frokost: melk

Middag: vann/saft

Kvelds: melk

Tørstedrikk: vann

 

Det skal vel dekke det meste.

Skrevet

brus el vann til middag,saft juice eller vann og kaffe da så klart til frokost..

Skrevet

Her går det i vann, gjerne med oppdelte fruktbiter i (bare for å få litt frisk smak på vannet) for meg og ungen, mens far i huset drikker saft eller juice.

Skrevet

På hverdagene drikker vi vann til middagen.

Lørdag og noen ganger fredager lar vi barna få brus. Vi voksne drikker brus eller tar et glass vin til maten i helgene.

Skrevet

Vann, brus, saft, melk. Brus drikker bare jeg i hverdagene og jeg skjuler det for de små. Så kan vel si det oftest går i saft, vann eller melk. Barna har et godt kosthold og drikker mye vann og ok mengder melk, så jeg er ikke veldig streng på det om de velger saft en gang iblant.

Skrevet

Vann, brus, saft, melk. Brus drikker bare jeg i hverdagene og jeg skjuler det for de små. Så kan vel si det oftest går i saft, vann eller melk. Barna har et godt kosthold og drikker mye vann og ok mengder melk, så jeg er ikke veldig streng på det om de velger saft en gang iblant.

 

Brus drikker du BARE i hverdagene.... Går det an å drikke det oftere enn hver dag da?

Skrevet

Kommer an på maten. Husmannskost = vann. Lasagne og pizza, feks = brus.

Gjest Antarctica
Skrevet

Rødvin.

 

Til lunsj også.

Og frokost.

 

 

...og så heller jeg det over frokostblandinga, nam, nam.

Skrevet

I hverdagen er alternativene, vann og melk.

I helgene , det man måtte ha lyst på.

Skrevet

Ofte vin og vann, eller bare vann.

Skrevet

Frokost: kaffe/te

Middag: brus (pepsi max)

Kveldsmat: melk/te

Drikke sånn utenom måltid: brus/iste

 

Liker ikke vann, så det kan faktisk gå mange uker imellom hver gang jeg drikker det, og da skjer det kun i sammenheng med å svelge ned tabletter.

Skrevet

Frokost: Melk-jus

Middag: Stort sett vann,av og til saft eller brus i helgen.

Kvelds: Melk eller vann

 

Tørstedrikk: Vann.

Skrevet

Rødvin.

 

Til lunsj også.

Og frokost.

 

 

...og så heller jeg det over frokostblandinga, nam, nam.

 

Hehe, og en skvett i grøten til poden? :D

Skrevet

 

Brus drikker du BARE i hverdagene.... Går det an å drikke det oftere enn hver dag da?

 

Nei, ikke "brus drikker jeg bare i hverdagene", men "brus drikker bare jeg i hverdagene". Vesentlig forskjell.

Skrevet

Frokost/kvelds: Juice og kaffe

Middag: Olden Boble <3

Ellers: Boble eller vann.

Brus til fredagspizzan. Når jeg er ferdig med gravidstyret blir det vin :)

Skrevet

Har blitt altfor mye fun light i det siste, skal skjerpe oss. Vann med isbiter er godt, skal rense isbiymaskinen straks ;)

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Brus drikker du BARE i hverdagene.... Går det an å drikke det oftere enn hver dag da?

 

Nei, ikke "brus drikker jeg bare i hverdagene", men "brus drikker bare jeg i hverdagene". Vesentlig forskjell.

 

Hehe.. Kanskje du er litt som meg ;)

Jeg drikker ikke til maten, kun etter, har aldri gjort det. Så ungene drikker vann til middagen. Men etter middag når ungene har gått fra bordet, da sniker jeg meg til å drikke litt brus.. Huff da... ;)

 

Spiser vi "kosemat", så får de et lite glass brus til maten (de fargede IKEA-glassene), de også :P

Skrevet

Kommer an på hva vi spiser. Noen retter passer best med vann mens andre passer med saft, men går mest i vann her i huset.

Ellers drikkes det melk eller kaffe til frokosten.

Brus har vi stående nede på boden og tas kun opp på lørdagene.

Men skal innrømme at jeg selv er veldig glad i saft med isbiter i, men prøver å begrense meg :P

Skrevet

Ja, jenta til Henrik, omtrent sånn ja ;) Er like avhengig av mine dråper med brus som andre er av kaffe.

Skrevet

Ja overskriften sier sitt. Her er det vann til hverdags og saft til lørdagsgrøten :=

 

Omtrent alltid vann. For oss er ikke grøt middag, da evt lunsj, og den har vi saft til. Kan hende at mann og barn tar ett glass brus i besøk og en sjelden lørdag kveld. Jeg liker ikke brus.

Skrevet

Jeg drikker enten, juice,vann eller biola.

Tulla drikker MME og av og til juice(hun er 11mndr)

Faren til tulla drikker for det meste cola eller kaffe...

Skrevet

Jeg drikker vann(MÅ ha vann til maten, masse vann!!) Gubben drikker gjerne brus eller saft og ungen drikker vann(saft en gang i blant)

Skrevet

Barna og samboeren drikker som regel saft. Jeg som regel vann. Det hender vi har brus til middagen, mest i helgene.

 

Jeg er også sånn at jeg kan drikke brus før og etter middag hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...