MrsMilla Skrevet 5. mars 2012 #26 Skrevet 5. mars 2012 Øyenbrynene. De er helt blonde, og kun få hårstrå, så de er ganske tynne. Får beskjed om å nappe mindre av andre fordi det innimellom om jeg er litt uheldig med sminken en dag ser ut som at jeg har tegnet på det meste..., men napper jo ikke i det hele tatt, og jeg tegner heller på enn å gå uten for det ser så teit ut........... Bruker mascara for å få farge i de få stråene, men litt redd for at fargen skal regne bort/bade de bort etc. Har generelt lite hårvekst - og det er mer problematisk enn mange tror. MrsMilla: Anbefaler deg å farge Øyenbrynene dine, velg en brun farge og la den sitte i noen minutter (fem, seks) så blir de noen toner mØrkere uten å at det ser unaturlig ut! Takk for tips - men jeg har faktisk prØvd det også..... Tror det er noe gæli med meg, for fargen sitter veldig kort, men den sitter lenge fast i huden under.... haha freak of nature her... men fargingen gjØr det noe lettere, slik at noe er der når man svØmmer - teit å komme opp uten Øyenbryn...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #27 Skrevet 5. mars 2012 Bena (hele livet) viser kun leggene. Knebukse og sko må ej gå med, selv om det er sol og sommer. Underlivet nå etter to fødsler.
IreneUtålmodig Skrevet 5. mars 2012 #28 Skrevet 5. mars 2012 Halsen, dobbelthaka(som jeg ser på som stor) og nakken. Er på "slankern" så håper de "forsvinner" snart
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #29 Skrevet 5. mars 2012 De gule tennene min, dobbel haka og tærne mine hater jeg. Er ikke noe glansbilde ellers heller med for stor mage og håndtak, strekkmerker og løshud på låra. Men tenker ikke så mye over det da jeg sjelden har behov for å vise mye hud. Men de tre føste nevnte plager meg veldig
Frøken Lakenskrekk Skrevet 5. mars 2012 #30 Skrevet 5. mars 2012 Mye som plager meg, men jeg klarer å leve med det. Men det værste er vel magen min (ikke særlig artig å ha hengemage som er full av strekkmerker, og rompehull-navle før jeg er nådd midten av tjue-årene) delvis puppene mine, i vanlig bh ser de greie ut, men ikke i bikini. Tenne mine, fikk sparka ut en tann når jeg var 19 og har ikke fått råd til å fikse det enda) og de ble tatt knekken på når jeg var gravid. Tærne mine, forferdelige, selv om jeg generelt synes tær er ekle så er mine dessverre forferdelige.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #31 Skrevet 5. mars 2012 Fotsvette. Det ber utrolig plagsomt og flaut når en tar av skoa og merker lukta selv Noen som har noen gode råd?
♥Nemi♥ Skrevet 5. mars 2012 #32 Skrevet 5. mars 2012 Strekkmerker som går fra legger og opp til puppene. Heldigvis ikke norgeskartet på magen, da. Så har jeg så ømfintlig hud under armene. Uansett hvordan jeg barberer meg, og hvor renslig jeg er, er det bestandig reaksjon i form av talg. Noen med tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå