Gå til innhold

Hva er ditt største kompleks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huden i ansiktet. Hater å stå nær opp i noen. Liker meg i dempet belysning minst en meter i fra. I dagslys har jeg bare lyst å dø.

Skrevet

Magen min, og at puppane e fulle av hudorma... (ei plage eg ikkje klare å bli kvitt:( )

Skrevet

varulvsyndromet. Har svarte hår på halsen, brystet og magen. Ikke særlig pent akkurat.

Skrevet

hengemagen min.. pluss at ALT av fett legger seg på magen, rumpe og lår ser bra ut, men heng og fett på magen.. grøss..

Skrevet

At jeg er så dårlig i matematikk :(

Skrevet

Psoriasis... som var ganske beskjeden før jeg ble gravid... men nå... ojojojojoj.... :(

Skrevet

Magen min :(

Skrevet

Hmm. Magen og armene mine. Puppene.

Skrevet

Hengemagen min :(

LIker heller ikke fingrene mine. Men det er fordi jeg biter negler og huden rundt neglene. Ser jo søren meg ikke ut... Men jeg klarer ikke å slutte!

Skrevet

At jeg er kraftig. Kan ikke slanke bort det, liksom :(

Skrevet

where to start? hehe

Brystvorter som peker nedover, hengemage med strekkmerker og store kjønnslepper:(

Skrevet

Øyenbrynene. De er helt blonde, og kun få hårstrå, så de er ganske tynne. Får beskjed om å nappe mindre av andre fordi det innimellom om jeg er litt uheldig med sminken en dag ser ut som at jeg har tegnet på det meste..., men napper jo ikke i det hele tatt, og jeg tegner heller på enn å gå uten for det ser så teit ut........... Bruker mascara for å få farge i de få stråene, men litt redd for at fargen skal regne bort/bade de bort etc.

Har generelt lite hårvekst - og det er mer problematisk enn mange tror.

Skrevet

Egentlig ingenting, men etter at jeg ble gravid så må jeg vel svare brystene mine. Nå er jeg kanskje en av de som burde føle seg heldig med større byste, men nei jeg klarer ikke svelge den.

Skrevet

Den altfor lyse huden min. Føler jeg ser ut som et lik...

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg svarer anonym fra iPhone, så shit la gå;

Haka mi, magen og fotsvette. Haha, men seriøst, det er slitsomt og pinlig å svette så mye på beina!

Skrevet

Huff.

Tennene mine (pene hver for seg, men sammen er de virkelig ingen perlerad)

At jeg ser veldig ung ut (sikkert fint å holde seg godt, men det er lite kult at jobbkontaktene tror jeg er 23 når jeg er 34).

Min veeeeldig lyse hud (vanskelig å få kjøpe foundation!)

Flere av tåneglene mine er fullstendig infisert av neglesopp og det er grisestygt (må ta tabelettkur, men sliter med å bli gravid og kan ikke ta dette før graviditet og amming er overstått.... sukk... ingen sandaler om sommeren)

Heldigvis er jeg fornøyd med andre ting!

Skrevet

Øyenbrynene. De er helt blonde, og kun få hårstrå, så de er ganske tynne. Får beskjed om å nappe mindre av andre fordi det innimellom om jeg er litt uheldig med sminken en dag ser ut som at jeg har tegnet på det meste..., men napper jo ikke i det hele tatt, og jeg tegner heller på enn å gå uten for det ser så teit ut........... Bruker mascara for å få farge i de få stråene, men litt redd for at fargen skal regne bort/bade de bort etc.

Har generelt lite hårvekst - og det er mer problematisk enn mange tror.

MrsMilla: Anbefaler deg å farge Øyenbrynene dine, velg en brun farge og la den sitte i noen minutter (fem, seks) så blir de noen toner mØrkere uten å at det ser unaturlig ut!

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv, men har sprengte blodkar på bena og en begynnende åreknute bak det ene kneet/på leggen som jeg gjerne vil bli kvitt.

Skrevet

Jeg er langt ifra perfekt, men komplekser gidder jeg faktisk ikke ha. Det er altfor slitsomt og jeg har bedre ting å bruke energien min på :)

Skrevet

mye mye, men det værste er at jeg har så tykke legger som i tillegg har fått altformange åreknuter. ser helt forjævlig ut og kommer aldri mer til å gå i shorts eller kort skjørt.

Skrevet

mye mye, men det værste er at jeg har så tykke legger som i tillegg har fått altformange åreknuter. ser helt forjævlig ut og kommer aldri mer til å gå i shorts eller kort skjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...