Gå til innhold

Faen i **** Jeg tror jeg er gravid igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.

HI her.

Tok en ny test i går ettermiddag.

Fortsatt negativ.

Mensen har ikke kommet, og jeg er nå en uke for sein, noe jeg ikke tror jeg har vært de siste 13 årene. Og ikke har jeg gått rundt og håpt på å være gravid heller...

Jeg er skikkelig kvalm, reagerer sterkt på ubehagelige lukter og er hormonell som fy. Hodepine, svimmelhet, trøtt.

Hvis jeg ikke hadde tatt en test, hadde jeg vært SIKKER på at jeg var gravid. Men så var det de to negative testene, da. Hva er sans. for det? Jeg som alltid har testet positivt så tidlig?

Hvor lenge venter man før man tar kontakt med lege ved manglende mens?

Blir jo sprø av å gå rundt å lure på dette.

Jeg får jo bare mer og mer lyst på baby av dette!

Gaaaaah!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen i morgen, og forkler kort situasjonen. Lykke til, både den ene og andre veien:)

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å ringe legen? Litt småhysterisk?

Føler liksom at det blir litt sånn "hei, jeg skulle hatt mensen for noen timer siden..:" hehehe

En uke er jo ikke det helt store avviket? Er bare det at det aldri har skjedd meg før...

(Og jeg vil så fryktelig gjerne slippe å ta GU! Teit, jeg vet...)

Så hva gjør legen når man har det problemet jeg har? Må han rote oppi der? :-S

Skrevet

Du må vel ha med urinprøve, tror de tester den akkurat som hjemmetestene..

Da jeg ble gravid sa legen min at nå skulle ikke de kjenne på livmora lenger for å anslå hvor langt man er kommet (uterus svarer til... på helsekortet).. Så jeg vet ikke om du kanskje blir henvist til gynekolog for en ul da? Selv om psyken spiller en stor rolle, så er jo en uke ganske mye overtid, for en som har vært regelmessig så lenge som du..

Vet ikke helt sikkert, men ønsker deg uansett lykke til!! :)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger!

Vet nesten ikke selv hva jeg håper på, dog.

Heller vel mest mot at jeg faktisk VIL være gravid nå når jeg har fått noen dager på meg til å vurdere det utfallet...

Spesielt...

Skal holde dere oppdatert!

Nå er det natta! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før jeg var 8 uker på vei, hverken med hjemmetest eller hos legen :)

Skrevet

Da er det håp (?) i hengende snøre da, forstår jeg...

Vel, hvis man håper. Jeg vet jo ikke hva jeg håper på. Eller, tror kanskje jeg begynner å bli klar over hva jeg håper.

Har hatt svake mensmurringer både i går og i dag, og i morges kom det en liten bloddråpe på papiret da jeg tørket meg.

Hadde ganske hard sex i natt, så kanskje det kan være derfor?

Har ikke kommet noe mer, da...

Nei, spørs om jeg får ringe legen og be om en time...

Skrevet

Har da etter mye om og men fått legetime.

Fikk ikke time før på mandagen, så dette blir noen spennende dager.

Kjenner at jeg ikke liker denne usikkerheten...

Skrevet

Forstår godt at du ikke liker usikkerheten... Men da har du helgen på deg igjen til å gruble frem og tilbake før du vet hva legen mener! ;) Det er ikke mange dagene vet du.. Men forstår dagene virker lange :P

Håper dere blir fornøyd med resultatet hva det nå enn blir! .) ønsker deg masse lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...