Gå til innhold

Er så LEI av alle som syter ang mann!

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skriver heller ikke kun om utseende, men har tydeligvis tråkket noen på tærne med det innlegget. Du beskrev det perfekt :) hvordan rt forhold skal være altså (bare så jeg ikke blir misforstått) .

Jeg ordla meg ikke godt nok i det oprinnelige innlegget, men fokuset var ment på det at det ikke alltid er hannen som har gjort noe "feil". Og at det mye klaging om det temaet.

Hvis "hannen" er utro, så er det alltid han som har gjort noe feil. Uansett grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GUD!

Er ikke utroskap som er poenget! Ei heller nevnt.

Skrevet

Skal jeg gå i fra han? Hva mener dere? Altså, er man gammel nok til å få barn og mann må man for h**** være moden nok til å ta en så stor avgjørelse alene og ikke be mange ukjente folk om deres meninger!

Ja, noen ganger trenger man andres synspunkter, MEN ta en avgjørelse ALENE og ikke med masse andre folks meninger!

Og herregud hvor mange som syter over mannen sin!! "Han ringer ikke når han skal, han har for store forventninger til meg i sengen, han vil at vi skal gjør ditt men jeg vil datt" Ta det opp med den det gjelder og gjør det slutt eller slutt å syt!!

Hater folk som syter over livs situasjonen og ikke gjør noe med det selv...

Dette var min dagens utblåsning!

Synes du syter en god del her jeg............

Skrevet

Jeg har verdens beste mann!

For noen dagser siden satt jeg å klaga på at jeg ikke hadde noe ordentlig utebukse, så i går kom han med at gavekort ifra en sportsbutikk, slik at jeg kunne kjøpe meg ei bukse jeg likte :)

I dag, så ba han meg sette meg ned, slik at han kunne ta å vaske kjøkkenet i fred og ro ;)

Bare til informasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...