Frenzia Skrevet 2. mars 2012 #26 Skrevet 2. mars 2012 Her i huset holdes alt superlim låst inne på et sted jeg ikke rekker opp. Det begynner å bli ett par år siden nå, og jeg hadde tross alt ikke fylt 30 år ennå, men ikke en gang legevakta her har glemt den gangen jeg kom dit med superlim i øyet...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. mars 2012 #27 Skrevet 2. mars 2012 Ja, daaa skjønte jeg det. Trodde du hadde limt sammen fingrene med limpistol jeg Da kan jeg vel slenge meg på, og fortelle at jeg har limt fast fingeren i en sko en gang. Skulle lime på "rhinestones" på stilettene på et par pumps
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. mars 2012 #28 Skrevet 2. mars 2012 Frenzia: Oioioi!! HAhahahaha..denne historien vil jeg gjerne høre!
Frenzia Skrevet 2. mars 2012 #29 Skrevet 2. mars 2012 Historien er egentlig ikke mer spennende enn at jeg "tok en Donald". Lurte jo bare på om ikke limet hadde tenkt å komme ut av tuben snart, men jeg holdt kanskje litt for nøye utkikk mens jeg klemte, og det kom plutselig og i en rasende fart. Det sto ingenting om krav til vernebriller for å bruke den tuben!
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #31 Skrevet 2. mars 2012 Ja, daaa skjønte jeg det. Trodde du hadde limt sammen fingrene med limpistol jeg Da kan jeg vel slenge meg på, og fortelle at jeg har limt fast fingeren i en sko en gang. Skulle lime på "rhinestones" på stilettene på et par pumps HAHAAAAAA! Måtte du gå på date med en sko på fingeren da? *ruller ut av kontorstolen av latter*
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #32 Skrevet 2. mars 2012 Veldig fine inbydelser Men.... er det bare jeg som leser skite og skryteinnlegg hver gang jeg leser overskriften
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. mars 2012 #33 Skrevet 2. mars 2012 Sug lut: Hehe, det frista mer enn å rive den av i alle fall. Men det ble date med plaset, fikk løsna det til slutt, men måtte skrape av litt hud på skoen (yummy) hehehe... nr 32: Hehe, ja, det skulle stå sYte, blei gæli det der. Hahaha... Det hadde jo kanskje vært mer morro med SKITE og skryteinnlegg ? Og takk forresten
Frenzia Skrevet 2. mars 2012 #34 Skrevet 2. mars 2012 Trodde først det var noe sånn derre moderne greier jeg, en 'site', liksom, at du skryter av en god 'site'. Er ikke det noe sånn derre internett-ting, da? Du vet, sånn som ungdommen driver på med...
Frenzia Skrevet 2. mars 2012 #35 Skrevet 2. mars 2012 Oj, hva skjedde? Spør du meg, egentlig? I såfall skjedde dette: Jeg ringte legevakta, og de sa: Du fikk HVA i øyet, sa du??? Når jeg kom og stakk hodet inn luka med det ene øye lukket, så flirte alle damene som satt der. Legen konstanterte at limet var tørket og at det var av god kvalitet, han fikk til slutt øyet opp og konstanterte rift på hinna. Han ga meg deretter salve og øyedråper. Men det pinligste var å ringe kjekke-sjefen min etterpå og forklare hvorfor jeg kom for sent til middagen han hadde invitert meg på, for deretter å møte opp med et knallrødt øye som blunket hektisk av seg selv, uansett hvor mange øl jeg prøvde å roe det ned med.
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #36 Skrevet 2. mars 2012 Sug lut: Hehe, det frista mer enn å rive den av i alle fall. Men det ble date med plaset, fikk løsna det til slutt, men måtte skrape av litt hud på skoen (yummy) hehehe... Sorry, nå begynte jeg å le igjen.
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2012 #37 Skrevet 2. mars 2012 Oj, hva skjedde? Spør du meg, egentlig? I såfall skjedde dette: Jeg ringte legevakta, og de sa: Du fikk HVA i øyet, sa du??? Når jeg kom og stakk hodet inn luka med det ene øye lukket, så flirte alle damene som satt der. Legen konstanterte at limet var tørket og at det var av god kvalitet, han fikk til slutt øyet opp og konstanterte rift på hinna. Han ga meg deretter salve og øyedråper. Men det pinligste var å ringe kjekke-sjefen min etterpå og forklare hvorfor jeg kom for sent til middagen han hadde invitert meg på, for deretter å møte opp med et knallrødt øye som blunket hektisk av seg selv, uansett hvor mange øl jeg prøvde å roe det ned med. Jeg dævver Jeg er heller ikke godvenn med superlim. En gang klarte jeg å lime sammen to fingre. Da jeg etter mye pirking, neglelakkfjerner og sutring endelig hadde fått dem fra hverandre igjen, så måtte jeg jo fortsatt lime ferdig det jeg skulle reparere. Veldig, veldig nøye på å ikke få fingrene bort i limet, så tørket jeg omhyggelig alt overflødig lim bort med en q-tips....som jeg la fra meg på salongbordet. resten tenker jeg sier seg selv. Eldstemann slo hull i hodet en gang, og på legevakta så ville de lime samme såret med, nettopp, superlim. Legen som skulle gjøre dette, fleipet mye på forhånd om at nå gjaldt det å passe seg så man ikke limte fast noe man ikke skulle. Jeg lo fortsatt i bilen på veien hjem med en litt småsur 13-åring med lim i håret og en god bit blå latexhanske hengende fast. Legen var litt flau...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. mars 2012 #38 Skrevet 2. mars 2012 Jeg ler så jeg nesten tisser på meg her!! Dette var jo fantastisk underholdning på en fredagskveld! Jeg ser for meg den daten så alt for godt, små kleint Hhahahahaha Og den 13 åringen, venninna mi har ei jente på samme alder, og de tar ikke akkurat slike ting så greit, jeg hadde dødd av latter! Skratter godt nå ja. Flere superlim historier? Jeg kan forresten i samme slengen fortelle om min mors venninne, som knakk en tann, hun limte den på med superlim i 6 mnd før hun til slutt gav opp og dro til tannlegen. Jeg var ca 14 år da, og flira fint for meg selv nå hun nevnte på vei ut døra en gang at "kunne jeg bare lånt speilet, jeg må sjekke at det er nok lim i tanna"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå