Gå til innhold

Løgn fra mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen for en idiot....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde si at han ikke trenger å komme hjem igjen. Og kose seg med friheten.

Fytti, for en fyr!!!!

Skrevet

Jeg hadde nok reagert kraftig ja! Og hvertfall om min samboer tok med seg 18(!!) liter øl til en fest.

Hadde blitt skeptisk til hele greia, og mistenkt han for at det var andre ting han drev med....

Skrevet

Han gjør nesten ingenting hjemme.

Han er en egoist.

Han er ekkel med deg.

Han juger.

Han drikker som en alkis.

Han er ikke en spesielt god far, og oppfører seg som en dust mot ungene.

Akkurat hva skal du med denne mannen, sa du?

Gjest ♥ 3 små ♥
Skrevet

Har tatt opp med han hele situasjonen vår med at jeg er dritlei, det endt selvsagt i uenighet og dårlig stemning...Han mener at det er min feil at han løy, at jeg "drev" han til løgn for at han skulle få lov å dra til kompisen sin..Jeg mener at han burde være så voksen at han kan si ifra at han ønsker å dra dit, men også kunne takle å høre at jeg ikke synes det er greit! Det kan godt hende at det er greit en gang, men ikke at han bare skal kunne dra som han vil, når det passer han. Han har faktisk oss andre å ta hensyn til også.. :/

Skrevet

Dette høres helt sykt ut, hadde vært kroken på døra for leeeenge siden om dette var min mann. Høres ut som et mareritt....

Her drar vi lasset sammen, fylleturer er nedprioritert, ærlighet er en selvfølge, og hus, barn og dagligliv er vårt fellesprosjekt, vi prioriterer utflukter med barna i helger og ferier. Fritid og barnefri tilbringes med f eks kino og en god middag med hverandre.

Vi tar også "lufteturer " hver for oss på kveldstid, jeg trener et par ganger i uka, han har en gjeng som møtes for å spille poker:-)

Skrevet

Han høres ut som en trettenåring som driver å gjør opprør mot foreldrene sine. Har han noen positiver sider i det hele tatt? Han har i alle fall ett lass med negative side:

- klarer ikke komme seg opp om morgenen uten mas

- lyver

- stikker fra arbeidet

- avlyser avtaler

- drikker i store mengder

- har kompiser med dårlig innflytelse

- har lite engasjement i å finne seg ok kompiser

- bruker penger han ikke har

- er ekkel mot barna

- er ekkel mot deg

- gjør lite i huset

- klager

- er egoistisk

- mangler selvinnsikt

og jeg kunne fortsatt å lage en lang liste ute å ane hvem denne mannen er. Er sjelden jeg mener man skal løse opp et forhold fordi det som oftest er mulig å gjøre noe med problemene, men denne gangen må jeg bare si: LøP!

Gjest ♥ 3 små ♥
Skrevet

Takk for alle svar:) godt å få luftet frustrasjonen litt her!

Jeg blir ikke å hverken gå eller løpe fra han, jeg skal se hva vi får til, så håper jeg at det kan ordne seg;)

Skrevet

Æsjameg, en sånn mann kan du ikke samle på. :S

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Tror nok kampen hadde startet før han dro i dette hjemmet, for hva skal han vel med hele 18 liter øl?!! Hadde nok gitt klar beskjed om at øl er ok det, men ikke 18 liter.

Når det kommer til dette med løgnen, så tror jeg ikke jeg skal skrive hva jeg hadde sagt (muligens brølt).. Hvor barnslig går det ann å bli?! Og i en alder av 32 år, er vel på tide å vokse opp, og innse at livet endrer seg når man har 3 barn som skal forsørges og ivaretas. Her er vi enige i at slike heisaturer er vi nå ferdig med, samboeren er 30 (blir 31 i år) jeg er snart 24 år, venter vårt andre barn nå.

Tror nok jeg hadde tatt igjen litt jeg, tatt med meg ungene på en langhelg i påska eller noe, gjort noe ekstra moro, mens han fikk sitte hjemme og passe hus (uten tilgang til øl, eller å nå deg på tlf) Gi han en tankevekker hvertfall.

Og hva med lege/legetimen, med tanke på at han måtte reise så langt for den, så tilsier vel det at han burde hatt den timen? Tenker han ikke over det at han har en familie å prioritere nå?

Her har samboeren diabetes, noe han ikke har sett påsom noe bigg deal før, han har rett og slett ikke brydd seg med det, til og med havnet på sykehuset fordi han ikke har tatt vare på seg selv. Var skeptisk til det å få unge med han i starten, for tenk om han ikke skjerpet seg? Men heldigvis tok han ansvar fra vi ble enige om å få barn :)

Gjest Antarctica
Skrevet

HI: Du har 4 barn, ikke 3. Bare at det eldste barnet ikke en gang kan veiledes til å bli et gagns menneske. Jeg spår dette forholdet en veldig trist avslutning en gang i framtida. Det er du som bestemmer hvor langt unna det er.

Skrevet

Kjære HI,

Du vemmes av fyren, han er ekkel mot ungene og han lyver til deg?

Hører du deg selv? Hva er best for deg og ungene...? Tenk!

Uansett ville jeg "tatt igjen" på et eller annet vis. Hadde min mann gjort noe slikt, hadde jeg ikke ønsket han hjem igjen på flere uker! Forhåpentligvis ville han ha tenkt seg om og savnet oss såpass i mellomtida at han hadde vett til å be om unnskyldning!

Hva med å sette hardt mot hard, og ikke være dørmatte lenger?

Skrevet

Et minimum må være at du forlanger at han tester seg for kjønnssykdommer før han slipper opp i ektesenga igjen...!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Ville ikke bekymra meg. Har han helt i seg 18 liter øl er han neppe i faresonen for seksuelt overførbare sykdommer...

Men holdningene hans er et større problem, de sitter i sjela og ikke på snoppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...