Gå til innhold

Mars-testere?? :)


Tussi skalblimamma <3

Anbefalte innlegg

billigtester bruker jeg ( har et stort forbruk)

joda,men e tror d villa kommet et svak strek til nå da kan heller e bli positivt oversaka om den blir det.,

jeg er fr.negativ nå. er bare så lei nå... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg så kjempegodt.. Er slik selv jeg... Skal du ta blodprøve ? regner med du ikke skal det ? ser du er fra nord trøndelag(det er jeg også;)) å da går du vel på st.olavs kanskje?

uansett, hva med å stoppe å ta tester nå, og heller vente til testdag, og bruke cbd da? Så slipper du å pine deg selv hver dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

her er det blendahvit test, så regner med d er over :-(

 

uff :( skjønner at du er skuffa naa! Du som hadde embryoglue og alt mulig!

 

da blir det mest sannsynlig nytt fersøkforsøk med sprøyter og uttak da?

 

føler med deg assaa! spesielt siden du har hatt positive paa denne tiden de andre gangene...

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så kjempegodt.. Er slik selv jeg... Skal du ta blodprøve ? regner med du ikke skal det ? ser du er fra nord trøndelag(det er jeg også ;)) å da går du vel på st.olavs kanskje?

uansett, hva med å stoppe å ta tester nå, og heller vente til testdag, og bruke cbd da? Så slipper du å pine deg selv hver dag :(

 

- ser ut som du har laert litt av denne ruginga di tussi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyes, det skal jeg love deg... Blir ikke å kjøpe 10 billigtester neste gang nei, for å si det slik! :) Da skal jeg kjøpe en 2pk CB, og det skal jeg gjøre nest siste dag i rugetiden! Tenkte faktisk å høre med mannen om vi skulle slå til med en uke i syden under rugetiden også! I syden går iallefall tiden fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på st.olavs ja.

har 1 egg igjenn på frys nå.

men jeg har satt inn i naturlig syklus, kansje jeg skal sette inn styrt syklus da??+ vet ikke hva som er best,men regner med det blir i naturlig.

regner med de setter inn det siste egget før det blir utak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er på st.olavs ja.

har 1 egg igjenn på frys nå.

men jeg har satt inn i naturlig syklus, kansje jeg skal sette inn styrt syklus da??+ vet ikke hva som er best,men regner med det blir i naturlig.

regner med de setter inn det siste egget før det blir utak??

 

de vil nok sette inn det siste egget først ja ;) jeg som roter ;) trodde dette var siste jeg vettu!

 

Kan jo hende du faar bedre uttelling av styrt syklus da, saa slipper du aa tenke paa eggløsning og alt det der..

 

men trist er det uansett :(

 

hang in there snupposnupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lett å holde med vettu, så det skjønner jeg at du roter litt. hehe

hvordan foregår insett i styrt syklus da?

skjønner at man må sette eggløsningsprøyte eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 8 egg ut i dag så nå erdet bare og krysse fingrene for at de blir befruktet!

 

Lykke til alle sammen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nostalgia:)) må komme med kommentar vedr billigtester... Jeg hadde knallpositive clearblue og billigstrimmler var negative nesten frem til testdag...såvidt man kunne skimte noe på de..gjelder Strimler og stav....testet en dag med samme urin 2x clearblue med sterkt kryss på begge, Billigstav hadde ikke utslag i det hele tatt!!! Samme med rfsu! men på testdag ble alle positive for min del) så min erfaring er at det er kun clearblue som gir sikkert resultat tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-GRAVID <3

Nå skjer marerittet mitt:-( jeg testa positivt på tester, både hoss lege og hjemmet, blodprøven var positiv også, og i sta når jeg var på do, så kom det blod :-( nå er jeg knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer marerittet mitt:-( jeg testa positivt på tester, både hoss lege og hjemmet, blodprøven var positiv også, og i sta når jeg var på do, så kom det blod :-( nå er jeg knust

 

Huff, for en fæl følelse... :( Men husk at det trenger ikke å bety at du mister! Mange som har blødninger uten fare for fosteret. Har du smerter? Ring legen og del din bekymring. Håper alt går bra og at spiren sitter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-GRAVID <3

Har snakket med fertillitets seksjonen å de sa at jeg måtte se det ann.

Det var kanske 5-6 dråper som kom, null smerter, og vi hadde samleie i går, håper å ber om at det er derfor ....:-( tårene triller her nå for å si det slikt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei akpa!!!! Men husk at det kan bli fantastiske barn likevel, til tross for blødninger. Med datteren min hadde jeg blødninger helt til uke 12, og hun er frisk og rask og 4 år nå. Krysser fingrene for deg alt jeg kan!!

Endret av Pandajente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-GRAVID <3

Nei, nei akpa!!!! Men husk at det kan bli fantastiske barn likevel, til tross for blødninger. Med datteren min hadde jeg blødninger helt til uke 12, og hun er frisk og rask og 4 år nå. Krysser fingrene for deg alt jeg kan!!

 

Det var utroolig godt å høre nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKPA - det er veldig vanlig å blø litt etter samleie:) Håper dette er en uskyldig blødning......

 

Jeg er på rugedag 7!!!!!! Naturlig frys denne gangen, så ingen hormoner som kan lure meg!!

 

Litt ømme pupper og et snev av mensen" følelse",....... tok en billigtest i går på rugedag 6,.. mest for moro skyld,.... og der kom det frem en kjempelys strek,..... fornuften sier at den ikke betyr noe,... er vel ikke noe hcg i blodet mitt så tidlig...... men litt rart var det jo;)

 

Ellers er det en uke siden innsett og en uke til test dag,...... åååååå jeg orker snart ikke mer,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-GRAVID <3

Vi hadde samleie i går kveld, kan det komme blod fra det idag?

Har ikke blødd mer ennå, håper det holder seg slik... Tørr ikke å gå på do en gang...:-(

 

Da ser det lyst ut for deg <3 krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med bekymringer når du endelig bare skulle være glad! kan vel være at det skal mindre til med litt blødning etter lutinus perioden? alt går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

her er det blendahvit test, så regner med d er over :-(

 

 

Jeg kjøpte clearblue digital .. Prøv igjen på morgenurin... Xxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

kjedelig med bekymringer når du endelig bare skulle være glad! kan vel være at det skal mindre til med litt blødning etter lutinus perioden? alt går nok bra:)

Jeg håper det er bare kroppen min som er dum.... Er litt blod som kommer noen ganger... Men kvalmen er der, trøttheten er der, og ømhet i brystene er der.... Så får bare satse på at kroppen min vil gi meg mensen selv om jeg er gravid ( noe jeg håpet å slippe unna) men tar gledelig mensen så lenge keg får en graviditet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange kan jo blø selv om de er gravide,men skjønner at du er redd, jeg krysser alt som krysses for deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. mars - Nurse77 - NEG

8. mars - lillebie på'n igjen - POSITIV!!!!

12. mars - tussi89 - NEGATIV

14.mars - løvemusen

14. mars - hverdagsdiva77

14. mars - AKPA

14.mars - blid frøken

16 mars - Monky

16.mars snuppo

16.mars nostalgiaPOSITIV (morgenurin 10 dpo;)

20 mars- cindy8521. mars - leimei

21. mars - Aurora 35

22. mars Kanskje Snart <3 86

22.mars nimue74

24. mars - BareLykke

26. mars TanteTroll

26. mars - bamby

28. mars - prøver - 85

29.mars venter på spire i magen

30. mars - usababy

29. mars(ca) - MammaHåp1

29.mars(ca) - Sibabyno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...