Gå til innhold

Mars-testere?? :)


Tussi skalblimamma <3

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 10 nå, og har en mann som har maset om å ta test siden dag 1....:-)

Tok eggløsningstest og det er en lys lys strek der, også har jeg for meg At om den er positiv så er ikke graviditestesten gyldig ?

Men uannsett, graviditestesten slo ut, mannen jublet og nå er jeg redd ke tar gleden på forskudd :-)))))))))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jg har neg test og ett spor av blødning så her går det hvertfal ik rette veien. Eneste spir av optimisme er at jg føler meg lite premenatruell. Men i gen lovende tegn så føler mg dessverre rimelig klar over at for meg går det gale vei:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. mars - Nurse77 - NEG

8. mars - lillebie på'n igjen - POSITIV!!!! :):)

12. mars - tussi89

14.mars - løvemusen

14. mars - hverdagsdiva77

14. mars - AKPA

14.mars - blid frøken :)

16 mars - Monky

16.mars snuppo

20 mars- cindy85

21. mars - leimei

21. mars - Aurora 35

Ca 22-24 mars - BareLykke*sprøyter*

26. mars TanteTroll

28. mars - prøver - 85

30. mars - usababy

29. mars(ca) - MammaHåp1

29.mars(ca) - Sibabyno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse lykke til!!!! Haaper dere lykkes en etter en ;)

 

Tante troll: Klarer liksom ikke aa "glemme" at du egentlig er rugekassa ;) Men det venner jeg meg vel til!

 

April skal bli min mnd med positiv test ;)

 

og i mellomtiden er jeg heiagjeng for mars-pikene :)

 

heia heia heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag nærmer seg for Tussi'n.... "menssmertene" er ikke der på samme vis lengre, puppene er ikke like ømme... Får noe "pin" i ny og ned som er uvant for hele kroppen... Dette er spennende og nervepirrende! Sover nesten ikke om natta, tenker baaare på testresultatet! Mandag morgen vil en clearblue digital bestemme hvilket humør jeg vil ha de nærmeste dagene!! Ganske sprøtt :)

 

Hvordan går det med dere andre? Tenker dere MAX mye på resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag nærmer seg for Tussi'n.... "menssmertene" er ikke der på samme vis lengre, puppene er ikke like ømme... Får noe "pin" i ny og ned som er uvant for hele kroppen... Dette er spennende og nervepirrende! Sover nesten ikke om natta, tenker baaare på testresultatet! Mandag morgen vil en clearblue digital bestemme hvilket humør jeg vil ha de nærmeste dagene!! Ganske sprøtt :)

 

Hvordan går det med dere andre? Tenker dere MAX mye på resultatet?

 

 

hvilken rugedag er du paa tussi...? og skal du ikke ta blodprøve?

er det ikke alle klinikkene som opererer med blodprøve kanskje?

 

naa faar du snart svaret da... uansett om det er positivt eller negativt, saa blir dagene litt raskere ihvertfall ;) det er alltid like naervepirrende de siste dagene mot testdag! Krysser max for at det er en liten en inni magen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er på rugedag 12.... :) Testing på mandag vettu! Nei, har ikke fått beskjed om blodprøve nei. Gjorde ikke det på sist forsøk heller. Kun test på dag 14! :) Vet ikke om st.olavs har det til vane jeg...? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på rugedag 12.... :) Testing på mandag vettu! Nei, har ikke fått beskjed om blodprøve nei. Gjorde ikke det på sist forsøk heller. Kun test på dag 14! :) Vet ikke om st.olavs har det til vane jeg...? Noen som vet?

 

ok ;) Riksen har blodprøve paa dag 12 skjønner du ;) tenkte kanskje du hadde samme rutine ;)

 

aah! spennende da... naar testa du sist? jeg hadde positiv paa rd 10 sist... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hørt noe om blodprøve på st.olavs jeg nei,

når jeg har tatt har jeg gjort det på legekontoret.

 

har litt små ont i puppa...ohoiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - Adine! Jeg skvetter sjøl jeg når jeg ser TanteTroll og skjønner det er meg :D Men Rugekassa som jeg het et års tid førte ikke til noen baby, og det gjorde heller ikke Tingeling som jeg het før det. Storke-svinet overså meg glatt med begge nick!

TanteTroll gir faktisk bare gode vibber, så da satser jeg på at det gjør susen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa ista, negatiiiv såklart! Billigtest og spontanurin? :P Neh, tror ikke på d! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - Adine! Jeg skvetter sjøl jeg når jeg ser TanteTroll og skjønner det er meg :D Men Rugekassa som jeg het et års tid førte ikke til noen baby, og det gjorde heller ikke Tingeling som jeg het før det. Storke-svinet overså meg glatt med begge nick!

TanteTroll gir faktisk bare gode vibber, så da satser jeg på at det gjør susen:)

 

haha! Herlig! Haaper storken ser det store trollet naa da ;) og send den like til meg rett etterpaa! Du kan faa adressa mi, saa den kommer riktig vei... for den gjorde ikke god nok jobb i november ;( enda jeg fikk positiv test 2 dager etter bursdagen min og det hele.... nei dette var nok syting... gaar ut aa ser om jeg ser storken jeg, saa skal jeg rope høyt paa han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 7 dpo i dag og oppdaget i sted litt brunt blod i trusa. ikke så mye men det var en liten flekk og noen spor.. og ganske tynt med litt hvit utflod . Kan det være festeblødning?

Er i 3 pp nå etter noen års bruk med kobberspiral..

 

Hilsen håpfull:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-RUGER

Jeg testa positivt, billig test, og spontanurin ! Hvordan skal jeg tolke dette ???

blir CBD test i morgen tidlig i morgen urin, og blodprøve om mandagen om GBD er positiv !! Det er lov å håpe nå ? Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt, billig test, og spontanurin ! Hvordan skal jeg tolke dette ???

blir CBD test i morgen tidlig i morgen urin, og blodprøve om mandagen om GBD er positiv !! Det er lov å håpe nå ? Eller ?

 

klart den blir positiv ;) som jeg skrev testa jeg positivt paa rd 10!

 

bare aa krysse for at spira er paa plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-RUGER

Det var mannen som nermest tvang meg til å ta en test, for jeg ville ikke teste før onsdagen ( da jeg har test dag) .

Så jeg sa jeg skulle ta en i mot at han ikke sa noen ting om den ble positiv eller negativ, for hadde den vært negativ hadde alt håp forsvunnet !

Men så begynte han å gråte ! Hoppet rundt å jublet her ! så da skjønte jeg det jo :)

Men vi tørr ikke å HåPE helt for mye. Men jeg tenker, billig test, spontanurin og positiv ? Da er det jo et sterkt sterkt sterkt håp !!:-)

kommer ikke til å klare å sove i natt jeg nå vettu !:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt, billig test, og spontanurin ! Hvordan skal jeg tolke dette ???

blir CBD test i morgen tidlig i morgen urin, og blodprøve om mandagen om GBD er positiv !! Det er lov å håpe nå ? Eller ?

Jeg testa positivt, billig test, og spontanurin ! Hvordan skal jeg tolke dette ???

blir CBD test i morgen tidlig i morgen urin, og blodprøve om mandagen om GBD er positiv !! Det er lov å håpe nå ? Eller ?

 

Tror nok spira er på plass jeg ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg har neg test og ett spor av blødning så her går det hvertfal ik rette veien. Eneste spir av optimisme er at jg føler meg lite premenatruell. Men i gen lovende tegn så føler mg dessverre rimelig klar over at for meg går det gale vei:(

 

huff da! håper du tar feil og at ting ser mer lovende ut idag! jeg er en berg og dalbane om dagen, tøffe tak detta! lykke til til alle oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-RUGER

Tok test i morges.....

Og i følge den så er jeg GRAVID.....:-D

Skal til legen i morgen og ta blodprøve for å være 100% sikker. Jeg har jo ikke testdag før onsdag, men kan det ha noe å si ?

Jeg har iallefall gitt mannen pappa gave og vi er superlykkelig nå :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. mars - Nurse77 - NEG

8. mars - lillebie på'n igjen - POSITIV!!!! :)

12. mars - tussi89

14.mars - løvemusen

14. mars - hverdagsdiva77

14. mars - AKPA

14.mars - blid frøken

16 mars - Monky

16.mars snuppo

16.mars nostalgia

20 mars- cindy85

21. mars - leimei

21. mars - Aurora 35

Ca 22-24 mars - BareLykke*sprøyter*

26. mars TanteTroll

28. mars - prøver - 85

30. mars - usababy

29. mars(ca) - MammaHåp1

29.mars(ca) - Sibabyno

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå nå har jeg sjekka denne siden 20 ganger, Så gøy for dere!! håpte virkelig dere skulle lykkes med alt dere har vært gjennom og med tidspress og alt! veldig bra :) gratulerer!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...