lilja70 Skrevet 4. mars 2012 #26 Skrevet 4. mars 2012 Noen som vil ha en tenåring? I tilfelle er det noe de seriøst har misforstått.
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2012 #27 Skrevet 4. mars 2012 Noen som vil ha en tenåring? I tilfelle er det noe de seriøst har misforstått. Kongekommentar, lilja70! Så det holdt ikke med å bare like den
lilja70 Skrevet 8. mars 2012 #28 Skrevet 8. mars 2012 Noen som vil ha en tenåring? I tilfelle er det noe de seriøst har misforstått. Kongekommentar, lilja70! Så det holdt ikke med å bare like den Sannheten er ofte helt konge. -Og sannheten er at skikkelige tenåringstenåringer tåler vi bare fordi vi husker så skjønne de var før og en sjelden gang ser små glimt av at det kan bli folk av dem en gang... -Det blei jo folk av oss. -På en måte.
Gjest sug lut Skrevet 11. juli 2012 #29 Skrevet 11. juli 2012 Noen som vil ha en tenåring? I tilfelle er det noe de seriøst har misforstått. Kongekommentar, lilja70! Så det holdt ikke med å bare like den Sannheten er ofte helt konge. -Og sannheten er at skikkelige tenåringstenåringer tåler vi bare fordi vi husker så skjønne de var før og en sjelden gang ser små glimt av at det kan bli folk av dem en gang... -Det blei jo folk av oss. -På en måte. Det er nettopp derfor andre menneskers unger er mye verre enn ens egne, man har aldri lekt "tittil, tottil" med tærne deres da de (tærne) var små og bløte og hvite, før de produserte fotsvette som kan tømme en middels småby når de tar av seg yndlingsskoa. Siden digerdyret mitt engang var en nydelig tittil-tottil-tass tilgir jeg det meste. Over tid.
Gjest Ziva Skrevet 11. juli 2012 #30 Skrevet 11. juli 2012 Bare vent så kommer digerdyret hjem med egne små tittiltottiltasser.
Studine mevik Skrevet 11. juli 2012 #31 Skrevet 11. juli 2012 Sannheten er ofte helt konge. -Og sannheten er at skikkelige tenåringstenåringer tåler vi bare fordi vi husker så skjønne de var før og en sjelden gang ser små glimt av at det kan bli folk av dem en gang... -Det blei jo folk av oss. -På en måte. Folk og folk - det kommer vel ann på øyet som ser. Forøvrig er jeg glad det er 10år til vi har tenåring i hus, men hvis noen har en tenåring som kan passe en trassig treåring mens jeg legger bena høyt og nyter været så send dem over
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. juli 2012 #32 Skrevet 11. juli 2012 Da vesla er 19 er jeg 40, så jeg kan jo starte på kull nr to når vesla flytter ut, så slipper jeg ustabil tenåring samtidig som utforutsigbag baby. Nei nå ble jeg sliten kjente jeg. Blir Millelykkepille og meg en stund til så får jeg vel se ann den reproduseringen til jeg bikker 40.. Men jeg kan forresten ta imot unger på en langhelg jeg altså, send med matpenger, og papir over eventuelle allergier så skal nok dette bli så bra så. Ønsker helst tenåringer da det ikke er for lenge siden jeg var det selv..
stjertløvetann Skrevet 11. juli 2012 #33 Skrevet 11. juli 2012 Min 4åring agerer dessverre mer enn gjerne tenåring, men det jeg trøster meg med når hun slenger dørene igjen etter seg, er svær i kjeften og helst vil være "alle andre steder enn HER med DEG!" er at det jo er jævlig greit å få unnagjort dette med en gang, og heller vite med sikkerhet at når tenåra omsider kommer så skal vi bare løpe hånd i hånd i idylliske blomsterenger dagen lang
Gjest Mentha Skrevet 11. juli 2012 #34 Skrevet 11. juli 2012 Kjenner jeg gleder meg minimalt til både trass og tenår, og må klemme ekstra mye på min lille 18-mndring mens han enda vil ha kos av mamma.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. juli 2012 #35 Skrevet 11. juli 2012 Kjenner jeg gleder meg minimalt til både trass og tenår, og må klemme ekstra mye på min lille 18-mndring mens han enda vil ha kos av mamma. Er nok lurt! Mamma sa til meg at når de begynner i barnehagen og den virkelige hverdagen slåt til er det bare å blunke så vips er ungen konformant... Oppløftende på et dårlig dag, men trist på en god da.. Unødvendig å være gravid i 9 mnd og presse og holde på og når det enedeig er kos er ungen plutselig blitt 15! Så her gjelder det å ikke lukke øynene!!
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #36 Skrevet 12. juli 2012 Så med andre ord så blir de ikke noe bedre når de blir stor? nå er min drøm om snill tenåring som passer lillesøster som er 4 år yngre så mamma kan nyte vin i sola knust!!
kamik Skrevet 12. juli 2012 #37 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? Hvis dere sier det er feil så er min fremtidsdrøm også knust. Om ti år har jeg nemlig planer om lange reiser til fjerne strøk som en harmonisk familie med en tiåring og en fjortis. Og rolige feriedager i hengekøye med god bok, etter netter med uavbrutt søvn til minst kl 10.
Gjest amandine Skrevet 12. juli 2012 #38 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? Hvis dere sier det er feil så er min fremtidsdrøm også knust. Om ti år har jeg nemlig planer om lange reiser til fjerne strøk som en harmonisk familie med en tiåring og en fjortis. Og rolige feriedager i hengekøye med god bok, etter netter med uavbrutt søvn til minst kl 10. Dream on. Har du noen år å drømme på synes jeg du skal bruke dem godt.
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #39 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? Hvis dere sier det er feil så er min fremtidsdrøm også knust. Om ti år har jeg nemlig planer om lange reiser til fjerne strøk som en harmonisk familie med en tiåring og en fjortis. Og rolige feriedager i hengekøye med god bok, etter netter med uavbrutt søvn til minst kl 10. Dream on. Har du noen år å drømme på synes jeg du skal bruke dem godt. Oppmuntrende hehe
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2012 #40 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? . Hahahhahahaaaaaaaaaaaaa :D :D :D
kamik Skrevet 12. juli 2012 #41 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? . Hahahhahahaaaaaaaaaaaaa :D :D :D Denne rå latteren (joda, det hører jeg helt hit) indikerer muligens at det forholder seg litt annerledes. Rett og slett helt motsatt. De mest viljesterke og temperamentsfulle smårollingene blir de mest viljesterke og temperamentsfulle tenåringene? Gleder meg! Og tiårsdrømmen får bli tjueårsdrømmen.
Gjest sug lut Skrevet 12. juli 2012 #42 Skrevet 12. juli 2012 Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? . Hahahhahahaaaaaaaaaaaaa :D :D :D Denne rå latteren (joda, det hører jeg helt hit) indikerer muligens at det forholder seg litt annerledes. Rett og slett helt motsatt. De mest viljesterke og temperamentsfulle smårollingene blir de mest viljesterke og temperamentsfulle tenåringene? Gleder meg! Og tiårsdrømmen får bli tjueårsdrømmen. Du har oppfattet det rett. Men med et lite forbehold: jeg har ikke noe erfaring med om det motsatte kanskje også er tilfelle: at de aller greieste småbarna også blir de greieste tenåringene. I så fall kan du jo skaffe deg en sånn en bare for å balansere....
kamik Skrevet 12. juli 2012 #43 Skrevet 12. juli 2012 Ja, det er mulig at en sånn variant allerede er skaffet. Har en månedsgammel baby som sover, spiser, smiler og nesten aldri skriker... Måtte denne harmonien vare. Men jeg har lurt på omdette er sånn stille før stormen-opplegg... Skal rapporter om en tre års tid. Og om tretten :-)
sug lut Skrevet 29. april 2014 #44 Skrevet 29. april 2014 Noe skal man le av, for natta var en vits som ikke var morsom i det hele tatt. Våken, kverna i hue amok, deretter syke syke drømmer der en jeg kjente på gymnaset dukker opp et sted i Montana der vi er (jada) og forteller meg at allverdens katolikker nå tror at mine barn er de gjenfødte Jesus og Maria og er ute etter oss. Og bikkja vår - som så ut som Hunden fra Baskerville - stakk av fra en gjeng katolske sledehunder mens minste ungen og jeg sammen med ei gammal dame prøvde å unnslippe, men hun mistet plakaten sin og vi måtte gå tilbake inn i mellomeuropeiske tilbakestående skautlandsbyer fulle av skulende skumle katolske nazister. Den lille delen av natta jeg altså sov var altså ikke en god greie og i dag blir bratt. På plussida kan jeg jo anføre at jeg i øyeblikket ikke ønsker byttering for ungene - ikke deres feil at de er katolske helgener lizzom.
amandine Skrevet 29. april 2014 #45 Skrevet 29. april 2014 Ha ha luten! Det er mange som har emigrert fra krangle, kom jeg på nå. Tillykke med de katolske helgnene. Jeg hører nå sangen fra Helgenen i hodet.
kattenmedhatten Skrevet 29. april 2014 #46 Skrevet 29. april 2014 Min 4åring agerer dessverre mer enn gjerne tenåring, men det jeg trøster meg med når hun slenger dørene igjen etter seg, er svær i kjeften og helst vil være "alle andre steder enn HER med DEG!" er at det jo er jævlig greit å få unnagjort dette med en gang, og heller vite med sikkerhet at når tenåra omsider kommer så skal vi bare løpe hånd i hånd i idylliske blomsterenger dagen lang Ha ha - dette trøster jeg meg med når min lille er sta og sint som fy - men vet vel innerst inne at det ikke er sånn... sukk
Gjest beef sister Skrevet 29. april 2014 #47 Skrevet 29. april 2014 Noe skal man le av, for natta var en vits som ikke var morsom i det hele tatt. Våken, kverna i hue amok, deretter syke syke drømmer der en jeg kjente på gymnaset dukker opp et sted i Montana der vi er (jada) og forteller meg at allverdens katolikker nå tror at mine barn er de gjenfødte Jesus og Maria og er ute etter oss. Og bikkja vår - som så ut som Hunden fra Baskerville - stakk av fra en gjeng katolske sledehunder mens minste ungen og jeg sammen med ei gammal dame prøvde å unnslippe, men hun mistet plakaten sin og vi måtte gå tilbake inn i mellomeuropeiske tilbakestående skautlandsbyer fulle av skulende skumle katolske nazister. Den lille delen av natta jeg altså sov var altså ikke en god greie og i dag blir bratt. På plussida kan jeg jo anføre at jeg i øyeblikket ikke ønsker byttering for ungene - ikke deres feil at de er katolske helgener lizzom. Haha, jeg skjønner at helgens kanonisering har påvirket deg stort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå