Gå til innhold

Faan.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bytte mot en morratrøtt 5 (snart 6) åring? Tja tenåringen kommer forhåpentligvis ikke krypende opp i ektesengen midt på natta.

Gjest sug lut
Skrevet

Ingen fare. Tenåringer er aldri i seng. Unntatt når de skal stå opp og i helgene og hvis man hadde forestilt seg at de kunne være brukandes til noe som helst annet.

Skrevet

Kan han bære plantebord mot en kopp te?

Skrevet

Kunne trengt en til å måke snø...

Gjest sug lut
Skrevet

Han kan nok det meste - særlig når det ikke er hans mor som spør - han er bare så jævla seig å få i gang at du ender opp med å gumle valium som om det var bringebærdrops for ikke å få nervesammenbrudd.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Haha! Nei, jeg vil ikke bytte nå, men vi kan godt bytte når Jubelguri blir 14 år for om hun blir som meg i den alderen så går det ikke lang tid før jeg gjør som min far truet meg med: å selge henne til et omreisende sirkus.

Gjest sug lut
Skrevet

Hm, det aner meg at om det ligger sånn borti ti år fram så vil jeg heller gnage av min egen arm, antakelig har jeg da min egen Jubelguri i tenårene i heimen, samtidig som jeg antakelig får overgangsalderen midt i trynet. Forhåpentligvis har da den nåværende tenåringspesten blitt menneske og voksen og flytta hjemmefra.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har ikke hun Alva mange barn? Hun vil sikkert ha flere så om vi legger et kollektivt press på henne så tar hun nok alle så vi kan drikke vin i Frankrike mens hun holder fortet her hjemme

Gjest sug lut
Skrevet

Vin er i alle fall bra, hvis ikke Alva vil ha dem kan vi uansett drikke for å glemme. Eller vi kan ha en aldri så liten byttesirkel, siden de fleste funker bra hos andre enn sine egne foreldre.

Skrevet

Hm, det aner meg at om det ligger sånn borti ti år fram så vil jeg heller gnage av min egen arm, antakelig har jeg da min egen Jubelguri i tenårene i heimen, samtidig som jeg antakelig får overgangsalderen midt i trynet. Forhåpentligvis har da den nåværende tenåringspesten blitt menneske og voksen og flytta hjemmefra.

Jeg er da gudskjelov ferdig med overgangsalderen når søta blir tenåringsmonster. Ikke så gærnt at det ikke er godt for noe.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er da gudskjelov ferdig med overgangsalderen når søta blir tenåringsmonster. Ikke så gærnt at det ikke er godt for noe.

Nettopp, og det er neimen ikke å kimse av.
Gjest sug lut
Skrevet

En totimers skrikematch, attentusen argumenter, mengder av idiotmotargumenter ("tror du jeg har LYST til å bo her kanskje?") og førti valium senere har ungen blitt grei og snill og morsom igjen, så jeg beholder'n litt til.

Skrevet

Like greit det. Man vet hva man har, ikke hva man får.

Skrevet

Har ikke hun Alva mange barn? Hun vil sikkert ha flere så om vi legger et kollektivt press på henne så tar hun nok alle så vi kan drikke vin i Frankrike mens hun holder fortet her hjemme

Tror jeg må søke på nicket mitt litt oftere. Dette var morosam lesing ;) Men hey, jeg er med. Jeg tar din tenåring, men du må ta min 2,5 åring i bytte! Tenåringer kan jeg, jeg er normalt omgitt av ca 300 fjortisser daglig, mens det er 2 åringer som får meg til å vurdere å rane et apotek for de omtalte Valiumene...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tror jeg må søke på nicket mitt litt oftere. Dette var morosam lesing ;) Men hey, jeg er med. Jeg tar din tenåring, men du må ta min 2,5 åring i bytte! Tenåringer kan jeg, jeg er normalt omgitt av ca 300 fjortisser daglig, mens det er 2 åringer som får meg til å vurdere å rane et apotek for de omtalte Valiumene...

Haha! Min, snart, 2-åring og Lutens fjortis kommer som en pakke, men fint at du tar begge to :D

Bytte er ikke aktuelt.

Hasta la vista! Vi sender postkort!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kan ta han, vi kan leke søsken.

Det er bra, han trenger storesøsken som kan jekke ham ned noen hakk.
Gjest sug lut
Skrevet

Haha! Min, snart, 2-åring og Lutens fjortis kommer som en pakke, men fint at du tar begge to :D

Bytte er ikke aktuelt.

Hasta la vista! Vi sender postkort!

Jeg blir så glad for at du går usett inn i denne her, Alva, det gir meg tro på lærerstanden :) (Jeg har egentlig tro på store deler av den uansett, da, men litt ekstra er jo greit.) En toåring er - hva, 13-14 kg, max? Den kan løftes med, vekk, bort, opp, ned. Det er den store forskjellen på toåringer og han min, bortsett fra matbudsjettet, som vi har snakket om før. Men du kjenner jo typen, tenk deg den staeste 1,80 75 kg tiendeklassingen du noengang har møtt og sin mors sønn i mangt og meget, så får du forberedt deg.... Jeg og toogethalvtåringen skal bare kose og plaske i vanndammer, vi.
Skrevet

Jeg blir så glad for at du går usett inn i denne her, Alva, det gir meg tro på lærerstanden :) (Jeg har egentlig tro på store deler av den uansett, da, men litt ekstra er jo greit.) En toåring er - hva, 13-14 kg, max? Den kan løftes med, vekk, bort, opp, ned. Det er den store forskjellen på toåringer og han min, bortsett fra matbudsjettet, som vi har snakket om før. Men du kjenner jo typen, tenk deg den staeste 1,80 75 kg tiendeklassingen du noengang har møtt og sin mors sønn i mangt og meget, så får du forberedt deg.... Jeg og toogethalvtåringen skal bare kose og plaske i vanndammer, vi.

Hahaha! Du har ikke møtt 2 åringen min :P I bhg fikk jeg tilbakemelding om at "vi har 10 barn på avdelingen, datteren din krever omtrent like som de andre 9 tilsammen!" Jeg er helt enig! Har tross alt tre barn fra før, deriblant en pre-tenåring som mener jeg ødelegger livet hans, slamrer med dører osv, men de er virkelig ikke noe sammenlignet med den lille dynamitthaugen vår...

1,80 høy og 75 kilos 10. klassing tar jeg lett. Jeg kan kanskje ikke løfte ham under armen, men jeg er veldig skummel! Har faktisk et lite talent på å få dem til å rygge bakover og i den retningen jeg vil. Det er en del av utdanningen vår. Vi trener på sumo-brytere, da blir alt annet bare barnemat i forhold. Så jeg er godt opplært til å takle hormonelle svære guttunger, men ingen har lært meg å takle sta jentunger på 2,5 år! ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Hahaha! Du har ikke møtt 2 åringen min :P I bhg fikk jeg tilbakemelding om at "vi har 10 barn på avdelingen, datteren din krever omtrent like som de andre 9 tilsammen!" Jeg er helt enig! Har tross alt tre barn fra før, deriblant en pre-tenåring som mener jeg ødelegger livet hans, slamrer med dører osv, men de er virkelig ikke noe sammenlignet med den lille dynamitthaugen vår...

1,80 høy og 75 kilos 10. klassing tar jeg lett. Jeg kan kanskje ikke løfte ham under armen, men jeg er veldig skummel! Har faktisk et lite talent på å få dem til å rygge bakover og i den retningen jeg vil. Det er en del av utdanningen vår. Vi trener på sumo-brytere, da blir alt annet bare barnemat i forhold. Så jeg er godt opplært til å takle hormonelle svære guttunger, men ingen har lært meg å takle sta jentunger på 2,5 år! ;)

Den er god. Send med föringstabell og utetøy, så er vi i business :)
Skrevet

Jeg tar gladelig imot han.....om du tar imot to tennåringsjenter+en ekstremt hissig 3 åring i bytte?? :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tar gladelig imot han.....om du tar imot to tennåringsjenter+en ekstremt hissig 3 åring i bytte?? :)

Jeg er egentlig veldig redd tenåringsjenter, kanskje jeg bør ta dem bare for treninga? Treåringen kan følge med på kjøpet, eller tar jeg meg vann over hodet da?
Skrevet

Jeg er egentlig veldig redd tenåringsjenter, kanskje jeg bør ta dem bare for treninga? Treåringen kan følge med på kjøpet, eller tar jeg meg vann over hodet da?

Vet egentlig ikke hva som er verst; 2 hissige hormonelle jenter som tramper, roper og slår med dørene......eller et lite ilsint bustetroll som er så sint at hun hopper og tramper med føttene. Begynner å lure på om jeg har tatt meg vann over hode ;)

Skrevet

Sånne små bustetroll er superkule, har et selv men hun er snart 6 år.

Men når hun var rundt 3 så skapte hun furore på Ikea. Pappa'n skulle da pent og bestemt vise en oppgitt mamma (meg) at dette er ikke noe problem. Hah som sagt så gjort, han løftet henne opp og puttet henne under armen. Men han gjorde kardinalfeilen løft aldri opp illsint barn med bena frem. Hun fikk inn et realt brassespark verdig Pele. Pappa lempet henne fra seg i en putehaug og knelte med et smertehyl som jeg bare har hørt i Scream.

Så jeg bader heller katter enn å ha illsinte bustetroll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...