mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 27. februar 2012 #26 Skrevet 27. februar 2012 Vasker 2-3 ganger i uken?! Det må jeg si! Har selv en fantastisk mann som hjelper til hjemme og leker med barna uten at jeg ber om det må selvfølgelig av og til mase på enkelte ting, men det må han på meg også Men ærlig talt Mener du virkelig at hvis han gjør husarbeid i EGET hus og leker med EGNE barn, så hjelper han til?? Det er en innstilling jeg ikke skjønner finnes i 2012 altså...... Ja, det mener JEG! Mener det er min "plikt" å holde huset rent og pent når han kommer hjem fra jobb og middag på bordet siden jeg går hjemme med minstejenta vår =) Så mener virkelig at han er snill som hjelper til! Greit at man kan forvente at de skal ta seg av barna, men har fått ett stort inntrykk av mange her inne at det er slett ikke alle mannfolk som gjør!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #27 Skrevet 27. februar 2012 haha..du fant en kvinne ja:P vel jeg har som sagt litt støv på hjernen og forventer egentlig IKKE at mannen her skal være like flink som meg..MEN trodde jeg kunne forvente at jeg ikke måtte mase slik..men har nok litt skyld i det selv for siden jeg ikke tåler rot så får han aldri sjangs til å rydde, det vil si at det er alltid ryddig hver kveld..fordi jeg rydder. Lister funker her også, men ærlig talt..det gidder jeg ikke... Er ikke bare pga det jeg vurderer å gå fra han..har mistet mye følelser for han...etter 7 år og krevende barn så er jeg dritt lei..dritt lei alt egentlig..har det best når jeg er alene med barna, og det er jeg også ofte siden mannen jobber mye... Men vi deler alt som har med barna å gjøre når han er hjemme da, det er automatisk..trenger aldri mase på han om å legge barna, det går som vane..samme gjelder stå opp annenhver dag i helgene osv... Men...misunner dere som har menn som går rundt med støvfilla!! HI
MrsModalu Skrevet 27. februar 2012 #28 Skrevet 27. februar 2012 Min mann er flink til å hjelpe til hjemme. Vi har to barn, og han er en flink far. Men jeg har støv på hjernen, og når (veldi skjeldent) han vasker huset, vasker jeg over det etterpå. Men han er flink til å støvesuge, sette inn og ut av oppvaskemaskinen. Alt i alt er han veldig handy Men siden jeg ikke jobber mye, tar jeg på meg det meste av det som må gjøres i huset, og det gjør meg ingen ting! Jeg er gravid nå og har bekkenløsning, og han er flink til å hjelpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå